![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Haha neen want van mij mogen ze nog 1000 keer zoveel verdienen. Ik wil daar enkel mee aantonen dat je enkel de juiste mensen op de juiste moment moet kennen. En dat het nu 290.000 euro, 1,1 miljoen euro of 10 miljoen euro is? Mensen zagen er toch over. Want de grote hoop verdient amper 25.000 euro/jaar en begrijpt dan niet waarom iemand anders zoveel meer moet verdienen.
Ik lig er niet van wakker dat iemand 1,1 miljoen euro als basis wil blijven hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik in mijn omgeving zie, zijn het de kassiersters van de Carrefour die het werk van bpost doen. Waarom is er dan nog een CEO nodig ?
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik waarom ik postzegels per tien moet kopen terwijl ik er maar één op tien jaar nodig heb.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 augustus 2013 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Krijgt hij ook nog een bonus? Als dat zo is, krijg jij hem van mij. Nu goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn die grote bedragen enkel voorbehouden voor rechtse rakkertjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Als je die knul zijn cv bekijkt dan zie je dat hij in heel zijn leven nog nooit echt gewerkt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo kan iedereen winst maken het is schandalig dat die man zoveel verdient ![]() Laatst gewijzigd door neutron : 22 augustus 2013 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even onderhandelen en voor een kleine 650.000 zal hij het wel doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dan een meerderheid van de politieke partijen dezelfde dag een graaitax wetje stemt (alles boven de 100.000 in een (semi) ambtenarenbaan, 99 % belasting). Maar we weten allemaal waarom veel politici zo´n wet niet willen stemmen, nietwaar? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 augustus 2013 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat dit voorstel om Thijs zijn loon met 3/4 in te houden ... onderhandelingsruimte moet creëren voor de benoeming van Ellen Jonckheere of een andere PS poulain bij de NMBS ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() De regering zal plooien.
Asterix weet ondertussen te veel. Hij zal in iedere geval in dienst moeten blijven om zeker te zijn van zijn verdere discretie. Hij kan nog altijd naar de nationale loterij en als compensatie gratis spelen... Ondertussen zou VCV terug aandelen gekocht hebben of dit is om de koers te ondersteunen of... is ook een goede vraag? Als openbare dienst konden zij er geen winstgevend bedrijf van maken nu wel dankzij al de "potion magique" die zij in alle stilte er hebben kunnen aan toevoegen... Het zal nooit stoppen of wel? Straffe Hendrik zou meer politici moeten inspireren. Met het niet meer uitbetalen van wedde bij een ambtenaar schorsing zet hij als West-Vlaming weer een moedige zet. Eigenaardig dat de vakbonden die er voor de man van de straat al lang niet meer zijn telkens wel opduiken als het over amtbenaren gaat. Ook in het geval waar controleurs nog mogen gaan eten met het geconroleerde bedrijf, zelf dat zij het restaurant mogen kiezen... Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 23 augustus 2013 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Bpost is helemaal niet winstgevend. Voor het ronddragen van kranten alleen al krijgt het jaarlijks 120.000.000 EUR belastinggeld. Je zou zo even goed bedrijven als De Lijn of de NMBS winstgevend kunnen noemen. Larie, dus.
|
![]() |
![]() |