![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En bij uitbreiding hun partners uiteraard ook. Dus deze zaak is ook ongeloofwaardig. Of, hoe voor sommige zippers het leven toch zo simpel is.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je onderschat België. Als er effectief een doofpot operatie is dan zal dat de eerste daad zijn in dit dossier.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 23 augustus 2013 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De hond,het arme dier,ging snuffelend de gewenste opening zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vuile vetzak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu met alle respect voor iemand zijn/haar handicap maar een blinde gevangenisdirecteur???
Baas!!! Baas!! er zijn er een paar gaan lopen!!! De baas: Ah ja? Niet gezien. (wel leuk voor diegenen die gevlucht zijn op dat ogenblik) ![]() Ik vraag mij af wat soort vrouwen dat dat wel waren???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2013 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om Salah's verontwaardiging in vraag te stellen. Heeft die "blinde directeur" vrouwen verkracht?
Kwestie van het in perspectief te zetten. Als die kwispel het "vroeg" via de telefoon, dan is het nog steeds vriendelijker dan een doorsnee snotaap met bepaalde afkomst die een dame benaderd met "salle pute" en soortgelijke koosnaampjes, in de hoop van wat voorhuwelijkse oefening te kunnen krijgen...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2013 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor het één of het ander maar seks met de vrouwen van gedetineerden en gevangenis personeel dat komt dus wel degelijk voor.
Niet zo meteen met een blinde directeur, alhoewel ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken. Maar ik heb nog geweten dat bewakers bezoekende vrouwen aanspraken om ergens af te spreken als ze willen dat hun man "de gedetineerde" het "goed" zou stellen; in het algemeen belang dus! Reken maar dat er zijn die er op ingaan. En reken maar dat er zijn die nadien hun rekening wel krijgen.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En reken maar dat vele directeurs hun woning 100% laten onderhouden door gedetineerden. Dagelijks van kop tot teen.
Inclusief koffie zetten en schotels wassen.
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Echter: misbruik maken van die opname, moet strafbaar blijven. Het lekken van een misdrijf naar de pers, door het slachtoffer, behoort volgens mijn rechtvaardigheidsgevoel tot de rechten van de verdediging. Natuurlijk, op haar beurt moet de pers 'zorgvuldig' omspringen met dergelijke informatie. Vb nagaan of de 'bewijzen' niet in mekaar gefoefeld werden, vooraleer het zo te publiceren dat iemand erdoor aangeduid kan worden ... bla bla ... Ten gronde: (als de feiten bewezen worden ... belangrijk: als ...) die directeur maakte misbruik van zijn machtspositie: moet buiten gesmeten worden; mag ander werk zoeken tot zijn 65° en pas dan op pensioen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een blinde gevangenisdirecteur, ik weet niet goed wat die job inhoud, maar euhmmm....
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 24 augustus 2013 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind voor het decennia lang verkrachten, afpersen, terroriseren van de gevangenen en hun partners, misbruik van vertrouwen vanuit een machtspositie en dergelijke meer mag de man gerust 25 jaar bak krijgen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 augustus 2013 om 09:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Als het inderdaad waar is, verdient de man een zware straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die man was enkel uit op een blind date ... Ernstig nu, er is nog geen sprake, laat staan van bewijs, van verkrachting. Als er bewezen strafrechtelijke inbreuken opduiken: dan moet hij daar de volle verantwoordelijkheid voor dragen. Geen probleem. Anderzijds wil ik een lans breken voor cipiers en directeurs die hun werk goed doen: het gevang is een gevang. De gevangenen mogen dat gewaar worden. Dat is zelfs de bedoeling. Geen 'beledigingen' dus aan de gevangenen, maar wel 'een streng regime'. Als de gevangene vrij komt na zijn tijd, moet hij overtuigd zijn: "ik ga niet meer stelen en bedriegen, want hier wil ik niet meer terugkomen, dat is hier niet plezant." .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het probleem is dat het ambtenarenstatuut onvoldoende onderworpen is aan een deontologische code, die tot het plegen van dit soort situaties, dus ook geen afschrikkend effect heeft.
Zo ken ik een onderneming die een audit van de belastingen kreeg. Terwijl de belastingcontroleur door de boekhouding bladert laat hij subtiel al een zinnetje vallen. 'Hm, mijn dochter gaat bouwen...' |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer valt er daar niet over te zeggen. Want bijvoorbeeld uitleggen dat de straf vrijheidsberoving is, en enkel dat, dat begrijp je toch niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Dienen dan al de rapporteringen eerst omgezet te worden in Braille opdat Mijnheer de directeur ze kan lezen? Dan heeft men daar wellicht een extra ambtenaar voor aangesteld om dat allemaal te typen + Brailleprinter + speciaal papier,... een dure directeur.
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Oh, dat is een werk van barmhartigheid 'de noodleidenden helpen'