![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() In mijn windows omgeving installeer ik alleen de media relateerde toepassingen zoals utorrent, sync van tablet en gsm, XMBC, VLC en libre office
Op mijn lfs heb ik alles draaien voor programmeer werk. Lamp, vim, dig/git, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Thunderbird kan met een add-on connecteren met Exchange, en Evolution kan dat zonder. Feitelijk een typisch voorbeeld van malevolente behoeftecreatie. Microsoft dringt de veel te dure Exchange op, en wekt de indruk dat dit alleen werkt met een ondermaats betalend mailprogramma (het zwakste punt van de Office-suite).
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 25 augustus 2013 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 'k Weet niet...
vb.: in GIMP heb je onder laagstijl niet eens je kleuropties waarmee je een laag kan voorzien van een kleur of een verloop. Ook het selecteren van gebieden is onlogisch en omslachtig. Toen ik met de vroegere versies van Photoshop leerde beelden bewerken dan had ik niet veel uitleg nodig. Het wees min of meer zichzelf uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() WindoWasher
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Idem hier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ccleaner: super programma om je pc op te schonen, goed programma (best op standaardinstellingen laten staan) Citaat:
Citaat:
Ik zoek mij de Transformer Book van Asus aan te schaffen. Die heeft standaard Windows 8 aan boord. Voor de tablet-functie is die wel oké vermoed ik... We zien wel. Als het mij niet aanstaat gooi ik dat eraf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Minimaal IDA Pro, OllyDbg, python, VMWare (met oa. SIFT, Backtrack en minstens 1 xubuntu), Wireshark, Eclipse, utorrent, vlc, MS Office Excel, de Sysinternals suite.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() windows, peazip, avg, spybot SD, firefox, sumatra, qB, openoffice, comical, ccleaner, risk, eid viewer, peerblock, vlc,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Firefox, Thunderbird.
Comodo antivirus (actief). Ms Essentials, Malwarebytes en Spybot (passief) om om de paar weken eens te scannen. Ms Essentials vooral vindt soms rare beestjes die anderen over het hoofd zien, maar als enige actieve scanner is hij absoluut onvoldoende! Verder CCleaner natuurlijk. 'k Heb jaren OpenOffice gebruikt, maar ik ben onlangs terug naar Ms Office gegaan. Revo Uninstaller! AOMEI backupper. Klein en gemakkelijk. Foxit pdf reader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Nuke, After Effects, Lightwave, Maya, Boujou, FCS3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Anoniem' surfen op het net is geen overdreven optie tegenwoordig.
Met de meeste browsers kan je wel een anonieme sessie starten, IE, Chrome, Firefox ... Ongeacht er meestal al een pictogram van IExplorer op je bureaublad staat maak je een nieuwe snelkoppeling aan ... Geef die volgende string in: %ProgramFiles%\lnternet Explorer\iexplore. exe" -private Klik op volgende en geef het een naam bijvoorbeeld IEInPrivate of MijnPriveeke Wil je geen twee snelkoppelingen voor IE op je bureaublad kan je natuurlijk diegene die er al staat aanpassen voor inprivate (ik heb dat zo gedaan) Rechtermuisklikken en eigenschappen en daar zet je de regel "%ProgramFiles%\Internet Explorer\iexplore.exe" -private Nu krijg je wel een leeg blad dus kan je achter die regel best een browser zetten zie voorbeeld: "%ProgramFiles%\Internet Explorer\iexplore.exe" -private http://be.bing.com/ (er zit een spatie tussen -private en de browserregel. In IExplorer kan je ook traceerbeveiligingslijsten downloaden Extra -Invoegtoepassingen beheren - Traceerbeveiliging - iets naar onder een traceerbeveiligingslijst downloaden (ik heb Abine en Dutch Easylist staan) Ok, Ok het is iets voor de echte PC fans ![]() Enkele browsers die beweren geen gegevens over u op te slaan: https://duckduckgo.com/ https://www.ixquick.com/ Emsisoft Anti-Malware is wel een prima aanvulling op je PC http://www.emsisoft.com/en/ Ik hoop dat ik geen fouten schreef ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Die zouden IE niet gebruiken.
![]() Zou Microsoft overigens wel echt betrouwbaar zijn? Bij Google Chrome zijn er ook niet voor niets opgeschoonde versies van derden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commander Keen
Word Perfect Tetris Duke Nukem Dos 6.2
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu is het vooral een slome browser die nog steeds achterloopt. Sinds 10 houdt het zich eindelijk een beetje aan de standaarden, en is dus eindelijk een ietwat serieuze browser. Als je nog op Vista of XP zit is het echter af te raden, daar 10 die operating systems niet ondersteunt. |
|
![]() |
![]() |