![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Beetje rood aan het aanlopen beste bruut geweld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() nee hoor , kan er ook niet aan doen dat jij zo laf bent...
anoniem dreigmails sturen (ook aan anderen blijkbaar) en dan laf achteruitdeinzen. Heb het niet gerapporteerd aan de mods dat je het FORUM daarvoor gebruikt.niet dat zij zichzelf iets moeten verwijten, maar een blijvende ban is als reactie niet uitgesloten. Dit is een DISCUSSIEforum, als je wil dreigen doe het elders..en als je dan nog het lef ontbreekt , ben je echt een belachelijke lafaard . Je bent toch geen minderjarige hoop ik...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() als de kleine kindjes eventjes lastig doen , posten we gewoon toch even opnieuw
![]() ![]() nog eens eventjes ter verduidelijking : al het donkergroene (bezet gebied) zou dus de facto geannexeerd worden door het lichtgroene israel en zijn muur. daardoor wordt de westbank dus zo goed als in twee gesneden en onleefbaar als Palestijnse staat. Zal dus volledig omringd worden door Israel ... effectief de palestijen worden langzaam doodgeknepen! Door 50 % van hun resterend land in te pikken , wordt hun ontkent staatje niet alleen aldus gereduceerd, maar ook in twee gesneden en volledig ommuurd. PAST ALLEEN IN HET VERSJASSEN VAN DE PALESTIJNEN NAAR JORDANIE ! iets dat al toegegeven is door diegenen die hier zo maar forummers beschuldigen als ze kritiek durven uiten Vandaar dat men Gaza wel wil laten gaan (en dan nog zijn de zionisten niet bereid) en men in de Westbank lekker verder bouwt. Schandalige landpikkerij ...en dat vindt de VN , en het internationaal gerechtshof ook ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch wel dat Nederland zo goed als "leeg" was toen de zuid-nederlanders ten tijde van Luther massaal naar het noorden op de vlucht sloegen? Je weet toch ook dat Amsterdam gewoon door gevluchte Antwerpenaren is gesticht? Vind je dat hun nazaten nu massaal hier het "huisje" en de "grond" van hun voorvaderen moeten komen opeisen? Anderzijds vind ik heel die nederzettingspolitiek totaal onaanvaardbaar. Er zijn hier natuurlijk twee partijen verkeerd bezig. Indien men het plan van 1948 had gevolgd, dan had men een mini staatje Israel, en een groot Transjordanie gehad. Echter, de arabieren wensten geen mini staatje, en wensten evenmin de palestijnen als Jordaniers te behandelen. Toen in 1956 de hongaarse opstand uitbrak hebben we hier duizenden hongaren opgevangen. Weet iemand waar die vluchtelingenkampen nu liggen? Waarom stoppen we de huidige asielzoekers niet permanent in vluchtelingenkampen, tot de kleinkinderen terugkunnen naar het huisje van hùn grootvaderen? Ik heb totaal geen begrip voor het Eretz Israel principe. Zelf heb ik nl. hier een tweeduizend jaar oud testament liggen van een van mijn stamvaders waarin God himself heeft gezegd dat heel zuid-frankrijk voor zijn nakomelingen (ik dus) ging zijn, en niemand wil dat geloven! Dat men in 1948 een soort van "eigen joodse staat" (node) heeft opgericht was uiteraard een gevolg van de holocaust en is nu niet meer terug te draaien. Dat de arabieren in 1967 blijk hebben gegeven van hun standaard eigen-overschatting, weet ook iedereen. Dat men bij verlies van een zelf uitgelokte oorlog regelmatig gebieden kan verliezen weten we hier echter ook: heeft iemand al ooit gehoord van terroristische aanslagen gepleegd door inwoners uit de Elzas? (ingelijfd bij Frankrijk)? Wat met ons bloedeigen Eupen-Malmedy etc. gebiedje? Gaan we daar ook bommetjes mogen verwachten omdat de daar wonende mensen terug bij hun heimland willen worden ingelijfd? Dat de huidige lappendeken totaal maar dan ook totaal onaanvaardbaar is, zal ook voor iedereen genoegzaam duidelijk zijn. Ik pleit voor een rigoureuze opschoningsactie, net zoals Atatürk in 1920 deed. Totaal onvriendelijk, zeker niet menslievend, maar de volgende generaties zijn dan tenminste van het gezeur vanaf. Dat Israel gewoon de gaza-strook inlijft, de daar wonende moslims (want daarover gaat het toch uiteindelijk: joden <--> moslims, niet israeliers<-->palestijnen) naar een vooraf netjes afgebakend moslimgebied verhuizen. De joden die in nederzettingen in moslimgebied wonen verhuizen dan weer netjes naar de andere kant. Biedt de moslims de kans om met hun medemoslimbroeders economisch interactief te kunnen zijn, en langs die kant hun eigen economie op te bouwen. En laten ze dan een HELE GROTE MUUR tussen die twee gebieden zetten, en binnen honderd jaaris het dan misschien opgelost. (want dan zal de bal in het kamp van de medebroedermoslims liggen, en kunnen vb. de libanese en jordaanse "vluchtelingenkampen" netjes allemaal verhuizen naar het "nieuwe" palestijnse gebied!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 augustus 2004 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() [quote=bruut geweld]nee hoor , kan er ook niet aan doen dat jij zo laf bent...
anoniem dreigmails sturen (ook aan anderen blijkbaar) en dan laf achteruitdeinzen. Heb het niet gerapporteerd aan de mods dat je het FORUM daarvoor gebruikt.niet dat zij zichzelf iets moeten verwijten, maar een blijvende ban is als reactie niet uitgesloten. Dit is een DISCUSSIEforum, als je wil dreigen doe het elders..en als je dan nog het lef ontbreekt , ben je echt een belachelijke lafaard . Je bent toch geen minderjarige hoop ik... Prima jongen je doet maar, al twee keer er in gelopen schitterend ik verwacht ni beter van de linkse jongens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ![]() en me maar uit gemakkelijkheid als linkse beschouwen...je bent echt nog een snotjong he. toch fijn dat je jezelf zo belachelijk maakt , kwestie dat anderen je dreigmails ook meteen naar ahem *waarde* te weten inschatten en ook de anonieme lafaard die erachter zit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() jongen da nog geen prijzen hebt gewonnen in de literatuur
dat verbaasd me. Als ik van u was zou ik u zoo snel mogelijk inschrijven. We zullen allemaal voor u supporteren. hoy hoy |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() weeral een post waardoor u zich verzekerd ziet dat niemand uw posts hier nog ernstig zal nemen
DISCUSSIEforum....handleiding nodig he denk dat het niet lang zal duren vooraleer je geband wordt ! DOE ZO VERDER... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de persoonlijke toer komt eerder van jou...en dat valt in AL je posts wel op. Dat jezelfs een dreigend lafaardje komt verdedigen , verbaast me dan weer ook niets, zolang het maar tegen een antizionist is he ![]() zielig hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() even terug op topic komen, de zionistjes hebben hun deel van persoonlijke aanvallen en uitingen van frustratie wel gehad zker ?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() knappe repliek en zoals gewoonlijk weer sterk inhoudelijk...
die zionistische frustraties he |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() oh gaan we de cartoons weer opstarten ?
zoals eerder reeds aangetoond heb ik er ook leuke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() als de kleine kindjes eventjes lastig doen , posten we gewoon toch even opnieuw
![]() ![]() nog eens eventjes ter verduidelijking : al het donkergroene (bezet gebied) zou dus de facto geannexeerd worden door het lichtgroene israel en zijn muur. daardoor wordt de westbank dus zo goed als in twee gesneden en onleefbaar als Palestijnse staat. Zal dus volledig omringd worden door Israel ... effectief de palestijen worden langzaam doodgeknepen! Door 50 % van hun resterend land in te pikken , wordt hun ontkent staatje niet alleen aldus gereduceerd, maar ook in twee gesneden en volledig ommuurd. PAST ALLEEN IN HET VERSJASSEN VAN DE PALESTIJNEN NAAR JORDANIE ! iets dat al toegegeven is door diegenen die hier zo maar forummers beschuldigen als ze kritiek durven uiten Vandaar dat men Gaza wel wil laten gaan (en dan nog zijn de zionisten niet bereid) en men in de Westbank lekker verder bouwt. Schandalige landpikkerij ...en dat vindt de VN , en het internationaal gerechtshof ook ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() en wederom : zeer inhoudelijk...
nog eens : [size=4]DE BAL [/size];;;; de man spelen is natuurlijk een tactiek als je inhoudelijk steeds onderuit gaat. we zullen eventjes indezelfde trend beginnen : jij bent een zionistische fundi , wel degelijk een jood die zich enkel VOORDOET als een europeaan in tegenstelling tot jou ben ik wel degelijk een Rasechte atheistische vlaming. Jajah kan dik den boom in.ik verwijs ook niet naar zijn website. kunnen zonder agitatoren �* la fdw... Jij daarentegen : goedkosher;org dé website van de christelijke europeaan ![]() kwestie van door de mand vallen , kan dat tellen
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach Tim denk je écht dat de sympathie van Brute Ellende zo ver gaat dat ie bij de Hamas zou gaan? Nee toch... hij zit gewoon hier op dit forum te proberen joodjes te pesten, net als vroeger in de goeie ouwe tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening hierover: Timmeke is inderdaad joods, en jij bent een marrokkaan of dergelijke allochtoon. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |