![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve als welbepaalde media in de bres springt en politici die lid werden van een "verkeerde" partij (en kort voor de verkiezingen) beschuldigen van....ahum.... "zedenfeiten" die nooit bij justitie werden aangeklaagd, en nog minder veroordeeld.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ja, ook voor de brugpensioenen.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 augustus 2013 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt alvast niet, de uitbreiding van de wet spreekt over "wanbedrijf" zonder de door jou vermoede uitsluitingen. (had er beter wel bij gestaan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boeven die het staatslaadje spekken gaan vervolgens het geld dat ze verloren aan de overheid recuperen, en zich bevoorraden bij dezelfde slachtoffers waaraan ze hun veroordeling te danken hadden. Als de cirkel rond is heeft de gewone burger drie keer betaald voor wat de overheid "bespaart".
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Helaas niet.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet die statistieken met veel achterdocht bekijken. Nu bijvoorbeeld staan 'aanranding' en 'verkrachting' in eenzelfde rubriek. Dan is het perfect mogelijk dat het om vier aanrandingen gaat plus nul verkrachtingen. En dat sommige aanrandingen afgehandeld worden met een simpele boete, daar kan ik mee leven. (sommige hé, pak me niet op iets dat ik niet gezegd heb ...) In ieder geval: alweer proficiat voor de federale regering met haar o zo duidelijke communicatie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De ene gangster houd de andere gangster een hand boven het hoofd.Make us proud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Lol, eens zien of de Peter ook nog gewoon enkel een boeteke zal willen betalen als zijn eigen dochter aangerand wordt in Brussel-Centraal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De vlaamse rode/regime televisie is vergeten dit item te melden.
Hoewel bij schikkingen in fiscale zaken er een hele terzake uizending wordt op ingegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit wat je in deze zin niet begrijpt, omdat je ze raar vindt.
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 augustus 2013 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral discriminatie : de kleine misdadigers zullen het hardst gestraft worden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollandse aardbeien zijn er van overtuigd dat het strafbaar is om je dochter te laten aanranden in Brussel.
Nog duidelijker: het is dan niet de aanrander die een minnelijke schikking moet betalen, maar de vader van het slachtoffer. 't Zal ook aan mij liggen, veronderstel ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo roept verkrachters op hun straf af te kopen:
Is dit zoiets als: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zakat ?? http://www.islamicity.com/mosque/zak...lculator.shtml Of ben ik radikaal mis ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of die cijfers over het totaal aantal minnelijke schikkingen gaan, dan wel over die minnelijke schikkingen die enkel via de nieuwe wet mogelijk zijn gemaakt.
Volgens mij is het het eerste... Veel nieuws onder de zon zou er dus niet zijn.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() De pestboetes, de enorme belastingen, "u bent toch ook fraudeur" tegenover zelfstandigen... en nu dit.
Men heeft voor ettelijke miljarden bespaard/geïnd, miljarden Euro's. Dit kan men vandaag, dus waarom kon men dit vroeger niet? Wat heeft men met deze miljarden Euro's vroeger gedaan? Ik kom tot 1 conclusie hierbij: het moet geld opbrengen. Reden: - de tranfers richting Walen en Brussel; - volgens mij is de staatsschuld véél groter dan men ons vertelt !!
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 29 augustus 2013 om 00:46. |
![]() |
![]() |