![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ik denk wel dat veel te maken heeft met wat 'de goede huisvader', de doorsnee Belg in dit geval denkt over, naaktheid/naakt zijn. Dat wordt dan gekoppeld aan 'zeden/seksuele moraliteit' en het 'schenden' ervan. Wat de 'groep' erover denkt primeert, niet wat jij als individu ervan denkt. Dat je de 'zeden schendt in de privesfeer', daar kan en zal niemand zich doorgaans mee moeien. Maar als het openbaar wordt, tja... in uw flikker op straat rondlopen wordt doorgaans niet geapprecieerd, laat staan gedogen. Je schendt dus de openbare zeden. Doe dat thuis en er is geen probleem. Op straat met de blote pruim heeft meer iets van exhibitionisme, toch - en dat is wel strafbaar. En gezien de meerderheid zich daarover schaamt, is het zedenschennis. Zoals pissen en kakken op de stoep dat ook is: dat doet ge niet. Dat men dat vroeger wel deed waar men stond/zat kan mij gestolen worden, we zijn geen Neanderthalers meer... hoewel, terug naar de natuur, nietwaar ![]() Naakt zwemmen bv is een van de lekkerste dingen die er zijn, maar ik heb geen behoefte om dat in een publiek zwembad te gaan doen. Naakt rondlopen komt op 't zelfde neer vind ik. En ik begrijp dat er mensen zijn (een meerderheid dus) die al helemaal geen behoefte hebben om iemand anders naakt te zien (bang om terecht soms een schrik op te doen?), dus zo van die nudistenfaciliteiten is toch perfect - iedereen weet op voorhand hoe de vork aan de steel zit/kan zitten zo, iedereen tevreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Tering. Dutch Strawberry is begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofja, dat "naakt" geboren niet trouwens. Gaan mensen gekke dingen van denken. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 27 augustus 2013 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk niet. Ik heb er ook absoluut geen behoefte aan om jou naakt te zien. Maar zou me ook niet storen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het een K&K gehalte heeft dat niet onder stoelen of banken kan gestoken worden reageerde ik er daar al op ... Link
Uiteindelijk is het misschien nog slim gezien, je lief/vrouw inpakken, om anderen er op te attenderen dat: Je hebt er geen zaken mee hoe mijn lief/vrouw eruit ziet! ![]() In New-York mag je nog niet roken op straat dacht ik, laat staan in uw Adam/Eva kostuum gaan rondhuppelen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2013 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men ziet nog amper monokini op het strand tegenwoordig ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als mannen in hun blote buik mogen rondlopen , dan mogen vrouwen dit ook: http://www.youtube.com/watch?v=qwod_VFC_c0 http://www.youtube.com/watch?v=pJub4VA7GLw btw: Dit heeft niks te maken met geilen op borsten , of zelfs uitlokking !! http://doublethink.us.com/paala/2012...ed-in-new-york http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=16
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |