![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kwartje oplossing voor de eenmaking van het statuut arbeider bediende, wordt voorgesteld als de oplossing.
Daardoor wordt zelfs de grondwet verkracht, althans volgens het grondwettelijk hof. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eenieder die jouw forummer-van-de-week sessie gelezen heeft is nu overtuigd dat jij geen onwetende nitwit bent. Heb geen vrees kameraad, van spabert Laatst gewijzigd door spabert : 28 augustus 2013 om 04:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan ons om ze wakker te schudden. Ons stemadvies moet zijn, stem op wie je wil maar zeker niet op: SP.A OVLD CD&V Groen B.U.B. maar die laatste zal zeker geen probleem zijn, mensen zijn misschien onwetend maar zo erg is het nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker en vast.
De grondwet is te belangrijk om er zo'n kemels in te laten staan zoals er nu in staan; dat moet dus gewijzigd worden. Let op: recht in het algemeen, en de grondwet als basis, moeten ten dienste staan van het volk, en niet omgekeerd. Voil�*, daar staat ge nu met uw klein pietje hé. .
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de keuze zal bestaan tussen een partij die verdeelt en partijen die verenigen. groetjes van, spabert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we willen je daar graag bij helpen op stip nr 1 de partij van mijn eerste hart : spa natuurlijk kort daarop volgend: vld ( als de vld iets korter op de bal had gespeeld was ik een van hen geweest) en tezamen met groen en cdenv positieve keuzes genoeg, spabert Laatst gewijzigd door spabert : 28 augustus 2013 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() No comment.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zullen LDD, VB en N-VA instaan voor het beter bestuur. Genoteerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Uw vader en vrouw zijn slimme mensen. Het wordt hen vergeven dat ze op oplichterspartijen hebben gestemd.
Laatst gewijzigd door Ill Duce : 28 augustus 2013 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben ontgoocheld in mijn ouders. Op die manier kunnen ze beter niet gaan stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk detail, die mens is 35 jaar dood. En als ik die dan vierkant uitlach trekken ze nog smoelen ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En velen blijven beleefd stemmen op diegenen waar ze een job van gekregen hebben al dan niet gestolen. Voor mij heeft geen enkele partij ooit iets gedaan dus ik blijf die zondag in mijn bed liggen. Ik hoop dat mijn zinnen een beetje geloofwaardig overkomen, zeker die laatste? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |