![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Ingenious
Waarom ik Kenau verkeerdelijk Kenau noem. Tja ,wie weet voel ik me niet aangevallen door zijn/haar beschuldiging dat ik meerdere persoonlijkheden gebruik. Dat moet ik onze afwezige Filosoof wel meegeven, hij wist wel welke naam zulk beestje had. Namelijk schizofreen. Oh wel, zolang volwassenen hun problemen oplossen zoals kleine kinderen- met name door het afpakken wat de andere wil, kan ik de mensheid niet beschaafd noemen; Wat ik dus niet doe. En als dat het afpakken gebeurd in naam van een opperwezen(oftewel het volgen van de desbetreffende religieuze regels), of doen alsof, da's voor mij al helemaal het toppunt van barbaarsheid.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 augustus 2004 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ga ik even een staaltje van volwassenheid tonen. Mijn welgemeende verontschuldigingen, maddox, omdat ik je verkeerdelijk beschuldigd heb van meervoudig nickname-gebruik. Zoals ik al enkele malen vermeldde in deze thread was mijn bedoeling enkel Rechtsliberaal opmerkzaam te maken op een forumregel. Ik zou natuurlijk om de mods kunnen schreeuwen(blauwe knop), hetgeen mijn volste recht is. Ik vind het echter niet de moeite waard. Liever maak ik de persoon in kwestie er attent op. Mocht mijn gedrag tegen de regels in gaan, zou ik het ook appreciëren indien men mij daarop wijst. Dan zal ik mijn fouten onverwijld corrigeren. Mijn mening omtrent ouderlijke kinderontvoeringen is ondertussen duidelijk verwoord en van documentatie voorzien in voorgaande posts.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ke Nan
Tja, als je alleen reageert met de vermelding van de desbetreffende anti krantenposting op berichten die duidelijk wijzen op een misdraging van een allochtoon(en dan in 99% van de gevallen, moslim), dan vind ik het ook redelijk triest.Je reageert toch niet zo op de lokale forumnar "regenboog girlke". Ik heb wel een mening, en vond het wel eens de moeite om de forumregels, zoals hard aangehaald in specifieke gevallen te respecteren.Oftewel, ik vulde de starter aan met mijn opinie. ([size=1]En ja, exuses geaccepteerd[/size])
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is taak van de topicstarter uiteraard om zijn opinie te vermelden. Geen excuus uwerzijde betreffende het opzettelijk verkeerd spellen van mijn naam? ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 21 augustus 2004 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Het was niet verkeerd gespeld.Het was een abberatie, een woordspeling, een aandachttrekkertje. Desnoods een belediging.
Maar als ik excuses aanbied zijn ze gemeend, en daar voel ik nu niks voor. Een "sorry" van mij komt of wel heel sarcastisch, of welgemeend. Geen van beiden zijn van toepassing.
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Valt toch ook op dat er steeds grote sociale en gemeenschaps problemen zijn in landen waar er een relatief grote allochtone bevolkingsgroep is. Waarom zou dat zijn.
Multiculturele maatschapijen kunnen op lange termijn niet werken omdat er altijd een dominantie zal zijn van 1 bevolkingsgroep. Dus zorg gewoon dat de allochtonen aantallen beperkt blijven en de problemen zullen verminderen. Wat is er nu fout aan autochtonen die hun eigenheid willen beschermen tov allochtonen? Dat is toch normaal. Welk land doet dat niet? |
![]() |
![]() |