Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2004, 08:01   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
*even gedeleted* Ik kom er later op terug.
laat maar! De onzin-quota werd hier al gehaald!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 09:16   #22
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Is er een bepaald feit dat u doet zeggen dat Volkert die moord enkel kon gepleegd hebben omdat sommige media Fortuyn in een slecht daglicht stelden? Gezien de grote schok die de moord teweegbracht, lijkt het me toch veilig te stellen dat de grote massa helemaal niet zo onder invloed was van het beeld "Fortuyn is de baarlijke duivel".
Ik ben er zeker van overtuigd dat de invloed van de media op zwakke, (zieke) personen enorm groot is ja. Ik zeg niet dat de media alle schuld treffen, maar het is onweerlegbaar dat de media een klimaat hebben geschapen, en Fortuyn wel degelijk hebben gedemoniseerd. Op 99 procent van de mensen heeft dit misschien geen effect, 1 procent laat zich meeslepen, en 1 individu lost het fatale schot.

Ik geloof niet dat Volkert Van der Graaf dit schoot ook zou gelost hebben mocht er een ander beeld van Fortuyn zijn opgehangen, hoewel we dat nooit zeker weten uiteraard.

In zijn hoofd moet de politieke en mediatieke afkeuring van de persoon Fortuyn een vrijgeleide geweest zijn om "nederland te verlossen van zo een gevaar". Maar dat is natuurlijk klap achteraf.

Zoals Fortuyn zelf ooit zei: "om onsterfelijk te worden moet men vroeg doodgaan", nu, dát heeft hij zeker voor mekaar gekregen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be