![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huiskamer is uw privé domein. Daar horen geen camera's te hangen. Maar de straat is toch uw huiskamer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu, je zegt dat je privacy wenst en dat je die wens niet wil verantwoorden. Dat is uw goed recht. Maar in het openbaar/publiek is toch niets privé? Wat maakt het dan uit of er een camera hangt? In tegenstelling tot de huiskamer bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Iets te verbergen misschien?
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, ik zou terug naar de draad willen gaan. Ik vind dat een goede zaak als ik dat filmpje bekijk, en dan denk dat er wel een kans is dat die vetzak nu het spek aan zijn teelballen zal krijgen. Hopelijk. Eindelijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doordat er zoveel publieke ruimte is, is het voor een individu niet mogelijk om zich niet op het publieke terrein te begeven. Doordat het individu niet anders kan dan die ruimte te betreden, moet ook daar zijn privacy gerespecteerd worden. Edit: typo.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 4 september 2013 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Zie wat ik geantwoord heb op Clicquot. Kunt ge niet lezen misschien?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 september 2013 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Dat is dan jammer voor u, maar het is onredelijk om te verwachten dat ik uitgebreid mijn visie uit de doeken doe aan u als ge enkel antwoordt met slogans als "Iets te verbergen misschien?", "Kunt ge niet lezen misschien?" of "Uw antwoord is onvoldoende."
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Men filmt in eerste instantie toch de publieke ruimte. Niet het individu... dat komt eventueel op de proppen als er iets niet pluis is of zo, maar veelal is het toch een 'algemeen beeld'. Dat er eventuele misbruiken kunnen gebeuren is altijd mogelijk, keerzijde van de medaille? Als jij jezelf 'gedraagt' zoals eender welke 'goede huisvader' in een publieke plaats dat doet, wordt dat toch gerespecteerd, hoef je je toch geen zorgen te maken over inbreuken op de privacy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarnaast vraag ik me af waarom een overheid het recht zou hebben om een willekeurig persoon te identificeren? Waarom moet ik kunnen aantonen dat ik hier legaal ben als ik op straat loop?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste, ze hebben de onnozelaar bij zijn pietje. 't Is begod een minderjarige.
Ten tweede, in mijn maatschappijbeeld is de privacy van een mogelijk slachtoffer van een misdrijf prioritair op mijn privacy. Als ik mij op straat begeef, dan kan het zijn dat ik gezien wordt door een buur, een vriend, een familielid of een onbekend. Zelf een flik. Eenieder van die gasten kan een goed geheugen hebben. Wie geen goed geheugen heeft, moet beroep doen op audiovisuele middelen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie buitenkomt wordt nu eenmaal gezien. Dan nog liever door een objectieve camera dan door een roddeltante. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |