![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, joints beboeten. Het maakt echt niks uit of kinderen dat per ongeluk zouden ruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het zou kunnen dat je het zelf niet meer ruikt, maar ik ken geen enkele niet-roker die de geur van wiet lekker vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hoi bairav,
als joint consument weet je toch welke partij voor uw rechten opkomt nietwaar? spabert Laatst gewijzigd door spabert : 7 september 2013 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder heb je daar niks, maar dan ook niks aan te zeggen. Een verkeerde opmerking en ik schop je ergens onder. Mocht je zelfs de ballen aan je lijf hebben om zoiets tegen mij te zeggen op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Uw gescheld stelt me moeiteloos in het gelijk. We zullen in 2014 wel zien wie er te inferieur is om tot soylent green te worden herleid. Wij van de n-va of uw anarchistenclubje.
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kinderen moeten inderdaad beschermd worden, dat staat buiten kijf en tegen wiet rokende jongeren mag men streng optreden. Maar als volwassene zou ik er toch van uitgaan dat dit mijn eigen beslissing is. Als men het legaliseert kan men trouwens: a. Acijnzen heffen en dus inkomsten voor de staat genereren (veel meer dan die 75 euro) b. Veel beter controleren dat jongeren er niet aangeraken (zoals men nu doet met sigaretten en alcohol). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
No balls, no glory. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Vind ik er wel zwaar over. Weten kinderen wel het verschil tussen iemand die 'n sigaret op straat rookt of 'n joint? Neen, en daarom is het maar 'n ideologische kutmaatregel. Iemand die uren in de wind stinkt naar 'n café en sigaretten, die is minstens even erg om in de buurt van kinderen te hebben. Doe niet of kinderen hierdoor moreel verkracht worden.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 7 september 2013 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig. Hoe rijm je dat met legaliseren van die handel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hetzelfde kan met canabis. Je verkoopt het legaal maar bij twijfel moet men de id kaart tonen om te bewijzen dat men 18 is. Ik denk niet dat de huidige drugdealers dit doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Beke vind het gewoon een goed idee om voor te stellen de pensioenleeftijd tot 70 op te trekken. Zonder de hete adem van de n-va in zijn nek zou hij zelfs 80 hebben gezegd ![]()
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 7 september 2013 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van duidelijke boodschappen. In Vlaanderen is het: wij willen niet weten van illegale drugs. Doe je niet mee, draag dan de gevolgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet thuis, niet op café, nergens. Alleen op straat of in speciaal ingerichte ruimtes die verboden zijn voor kinderen/jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je een voorstel ? Doe het uit de doeken in een draad die je daarover opstart. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil ook niet weten van illegale drugs. Daarom moeten we ze legaliseren (toch zaken zoals cannabis).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |