Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2014, 19:55   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Haar moeder was een hoer, benen open om geld te kunnen eisen.
Ik zou in de plaats van die hoer niet zolang gewacht hebben om betaling te eisen van de hoerenbok die twee decennia lang op regelmatige basis gebruik maakte van mijn diensten.
Oud 3 oktober 2014, 20:00   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Een echte vader zal ze niet vinden bij albert, zelfs zijn wettige kinderen hebben nooit enige steun van hem genoten.

Het gaat haar enkel om geld.
Dankzij deze processen blijft ze in de media en geniet ze bekendheid, anders waren haar "kunstwerken" zelfs het materiaal waaruit ze gemaakt zijn niet waard.

Als ze word erkend als wettige dochter van albert kan ze ook een dotatie eisen van de Belgische staat als wettige dochter van de toenmalige koning en zuster van de huidige koning.
ja, en dan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2014, 20:01   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik zou in de plaats van die hoer niet zolang gewacht hebben om betaling te eisen van de hoerenbok die twee decennia lang op regelmatige basis gebruik maakte van mijn diensten.
DIKKE 2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 3 oktober 2014, 21:27   #24
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

edwin2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Haar moeder was een hoer, benen open om geld te kunnen eisen.
It takes two to tango in het Engels, ze hadden gewoon een gemeenschappelijke vormgeving vanuit een bepaalde behoefte die twee, op dat moment. Is niets mis mee.
Oud 3 oktober 2014, 21:39   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het erg voor haar

En nee, ik denk niet dat het haar om geld te doen is. Het kan echt aan een mens knagen het gevoel van verstoten te zijn door je zogezegde biologische vader ... Ikzelf ben geadopteerd en ik weet hoe zo'n kwesties in het gevoelsmatige liggen, zij wilt erkenning en daar heeft zij recht op!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2014, 21:47   #26
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Wat eigenlijk als ze nu eens het oudste kind van Albert zou geweest zijn?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2014, 22:11   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wat eigenlijk als ze nu eens het oudste kind van Albert zou geweest zijn?
Het is Delphine niet om de troon te doen. Haar verwekker een welverdiende loer draaien volstaat.
En Albert gunt de huidige troonopvolger evenmin het licht in de ogen.
Daar staat het hele huis Von Seksen Coburgers trouwens om bekend.
Oud 4 oktober 2014, 00:14   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is Delphine niet om de troon te doen. Haar verwekker een welverdiende loer draaien volstaat.
En Albert gunt de huidige troonopvolger evenmin het licht in de ogen.
Daar staat het hele huis Von Seksen Coburgers trouwens om bekend.
Weet ik, maar ik vraag me wel af, wat als zij nu eens de oudste zou geweest zijn? Zou Flupke dan hebben moeten afstand doen van de troon of niet?

Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2014 om 00:15.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 00:46   #29
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet ik, maar ik vraag me wel af, wat als zij nu eens de oudste zou geweest zijn? Zou Flupke dan hebben moeten afstand doen van de troon of niet?
enkel de kinderen van zijn echtgenote komen daarvoor in aanmerking ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 07:11   #30
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik vind het erg voor haar

En nee, ik denk niet dat het haar om geld te doen is. Het kan echt aan een mens knagen het gevoel van verstoten te zijn door je zogezegde biologische vader ... Ikzelf ben geadopteerd en ik weet hoe zo'n kwesties in het gevoelsmatige liggen, zij wilt erkenning en daar heeft zij recht op!
Ze weet van haar moeder wie haar biologische vader zou kunnen zijn.
Het feit dat ze nu bezig is met processen om dna te eisen van albert om juridische erkenning te krijgen, is enkel aandachttrekkerij.

Ze had de zaak in stilte kunnen afwerken, want via een eenvoudige vraag had ze dna van flupke en lorre kunnen vragen.

Moest Albert geen koning zijn geworden, dan had ze waarschijnlijk niets ondernomen, want dan was ze er niet mee in de media geraakt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 07:24   #31
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Albert mag nog 100 kinderen ouder dan Flupke buiten zijn huwelijk hebben.
Enkel zijn bij geboorte wettelijk erkende kinderen komen in aanmerking voor de troonsopvolging.

Kinderen die op latere leeftijd wettelijk erkend worden door een zittende vorst, moeten ook door het parlement erkend worden als troonopvolgers.
Kinderen die geboren of erkend worden na aftreden van een vorst, krijgen zelfs niet eens de titel van prins of prinses van België.
Oud 4 oktober 2014, 09:58   #32
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk het niet. de troonopvolger moet ontsproten zijn uit een degelijk huwelijk en niet uit een zijdelingse wip.
Anders zou Clemenke van Wendy ook troonopvolger kunnen zijn.

Oud 4 oktober 2014, 10:02   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat ze nu bezig is met processen om dna te eisen van albert om juridische erkenning te krijgen, is enkel aandachttrekkerij.

Ze had de zaak in stilte kunnen afwerken, want via een eenvoudige vraag had ze dna van flupke en lorre kunnen vragen.

Moest Albert geen koning zijn geworden, dan had ze waarschijnlijk niets ondernomen, want dan was ze er niet mee in de media geraakt.
wat is dat voor dikke zever!

Ze kwam er niet mee naar buiten tot die jonge auteur haar vernoemde in zijn biografie over Paola. Vanaf dan werd ze gehinderd door de media en gepest met haar werken.
Het is net daarom dat ze nu die erkenning wil. Ze heeft ook kinderen die een grootvader willen.

Natuurlijk weet zij dat Albert haar vader is: hij heeft godverdomme negen jaar met haar moeder samengewoond en haar als kind zien opgroeien!

Oud 4 oktober 2014, 11:34   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Correctie. Albert's dochter weet van haar moeder wie haar biologische vader IS.

De beste, wat zeg ik, ENIGE manier om haar doel te bereiken is: de aandacht trekken. Met de medewerking van de media maakt ze kans om haar doel te bereiken. "In stilte" zoals jij beweert maakt ze geen énkele kans. En dat weet jij even goed als ik.

Ik neem aan dat het uiteindelijke doel van Albert's dochter is: haar vader straffen voor wat hij haar aandeed, en ze kan die geldzak niet harder kloten dan hem te pluimen. Om dat te kunnen moet ze echter juridisch erkend worden.

Als Albert het Belgische koningschap niet in de schoot was geworpen woonde hij misschien nog altijd bij de moeder van zijn onwettelijke dochter. Wat impliceert dat zijn dochter geen reden zou hebben gehad om haar vader achter zijn vodden te zitten om erkend te worden.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 oktober 2014 om 11:35.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 11:39   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ook heilige Boudewijn, die de abortuswet niet wou ondertekenen zit hierachter. Albert "mocht" scheiden als hij zijn drie kinderen dan aan de hoede van de kinderloze fabiola achterliet. Waarlijk een katholieke oplossing. En ondertussen zat Paola met haar minnaars in Parijs te rollebollen.

Oud 4 oktober 2014, 11:59   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is zelfs geen publiek geheim dat zowel Albert als Paola zich niets gelegen lieten aan hun echtelijke plichten. "Hij" maakte Delphine elders, en "zij" raapte Laurent elders op. Om van de ene dag op de ander de vrome katholieken te gaan hangen als vvorsten van Belgique omdat Sint Boudewijn onverwacht de pijp uitgaat, en de gedoodverfde troonopvolger door niemand "rijp" wordt bevonden.

Laurent is en blijft een zwart schaap, en Delphine wordt plots een gewoon wit schaap (met een zwarte kop) omdat ze haar prins-vader verliest.

Maar niet getreurd want de Belgen mogen zich gelukkig prijzen. Zij hebben immers de hoerenchance om in één van de weinig overblijvende landen te leven die nog een "konink-RIJK" genoemd worden.

Met dank aan de schijnheilige, scheefpoepende, maar diep christelijke familie Von Seksen Coburg.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 oktober 2014 om 12:00.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 12:30   #37
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Van de Lorre???? Ja dat is zeker dat.
Oud 4 oktober 2014, 15:05   #38
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Van de Lorre???? Ja dat is zeker dat.
Ja dat van beide, want anders kan ze niet aantonen dat er meer fout zit en een niet biologische van Saksen-Coburg een dotatie ontvangt en de titel van prins van België draagt.
Oud 4 oktober 2014, 15:27   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat van beide, want anders kan ze niet aantonen dat er meer fout zit en een niet biologische van Saksen-Coburg een dotatie ontvangt en de titel van prins van België draagt.
Flip en Lorre weten echter ook dat het een mes is dat van twee kanten snijdt.
Geen van beiden gaan ze HUN inkomen en "prestige" op het spel zetten om hun halfzus te plezieren.
Oud 4 oktober 2014, 15:45   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Welke garantie hebben Flip en Lorre trouwens dat ze niet allebei buitenshuis zijn opgeraapt door hun temperamentvolle Italiaanse moeder? In dat geval is Delphine geen ene moer met het DNA van de twee betreffende royals. Het enige dat ze in dat geval zeker weet is dat ze géén halfbroers heeft.
En bij Astrid moet ze ook al geen zekerheid gaan zoeken want die lijkt geen haar op Albert.

Als de Belgische wet gelijk was voor alle Belgen werd Albert verplicht om DNA af te staan. Wie er zeker van is dat hem niets ten laste kan worden gelegd prijst zich gelukkig dat zijn DNA dat kan bewijzen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be