![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man is helemaal niet seksueel actiever dan een vrouw. http://nieuws.nl.msn.com/afbeeldinge...n-de-week-24-1 Of ga je nu de creationist uithangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vrouwen denken volgens mij tig keer meer aan sex en voortplanting dan mannen.
Meer nog, soms vraag ik me af of ze ooit wel eens aan wat anders denken. Zowat alles waar vrouwen mee bezig zijn is op sex en voortplanting gericht. Aandacht voor hun uiterlijk --> ik wil sexy zijn Vrouwenliteratuur (van de Flair tot Vijftig tinten grijs) staat vol met sex, sex nog eens sex. Vijf TV: romantische films vol sex en relaties. Waar praten vrouwen het liefst over? Sex, relaties en kinderen. Wie kan er meerdere orgasmes achter mekaar hebben? Vrouwen! Waarover gaan hun favoriete liedjes meestal? Sex en relaties. etc... Mannen denken natuurlijk ook wel eens aan sex, dat is waar. En daarna gaan ze weer verder met het ontwikkelen wetenschap, technologie, filosofie, kunst en architectuur. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 10 september 2013 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het volgende geeft wel een degelijk antwoord op de threadvraag: https://www.youtube.com/watch?v=c1E4XIjpiXY ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de commotie rond het Hite-rapport ligt ook al enkele decennia achter ons...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er hier een pak clichés verteld worden waarvan niet veel correct is.
Meest logische verklaring is dat het verschil in seksbehoefte evolutionair bepaald is. De investering van een man in nakomelingen is veel minder groot dan een vrouw. De man heeft er baat bij zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten met zijn genen. De vrouw daarentegen wil zoveel als mogelijk de beste genen krijgen en liefst een partner die haar helpt om haar nakomelingen te laten overleven. En dan is er nog het gegeven dat een vrouw natuurlijk ook kan liegen over zaken zoals buitenechtelijke relaties en dus ook haar goesting in seks...Het is ook algemeen geweten dat vrouwen goede leugenaars zijn en mannen niet. Laatst gewijzigd door Stingray : 10 september 2013 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af hoe oud jij bent geworden zodat je toch nog altijd zo simpel bent? Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 19:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Stingray heeft het bij het rechte eind. Het is een puur evolutionair gegeven. Ieder wezen wil zijn genen doorgeven. De man kan dat door zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden, de vrouw kan dat niet, die moet investeren in de beste partner. Degene die ten eerste er het gezondst uitziet, en ten tweede ook na de geboorte wenst te investeren. Ze moet dus kiezen met de ogen en met het verstand. En man heeft maar te schieten en het volgende doel te zoeken.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een onwetenschappelijk en ouderwets gelul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oerinstinkt, daarom betalen ze ons meer dan vrouwen.
Wij zien iets en dan flashen wij. Een vrouw, een concurrent, een ander auto en dan moeten wij dat hebben.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is 'onverbitterlijk'?
Citaat:
Als je met je meest intieme en meest gevoelige lichaamsdeel in 'n vrouwelijke opening zit heb je geen controle meer over dat lichaamsdeel, maar is 't de vrouw die er de controle over heeft. Vrouwen laten je misschien graag denken dat jij de controle hebt. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Woordenboek?
Citaat:
|
|
![]() |