![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed voor haar, maar dat zal mij een zorg wezen. Voor mij is het een soort hoer, getrouwd voor het geld & het aanzien, en een draagmoeder voor een gefortuneerde janet die erfopvolgers van doen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest van uw visie laat ik voor uw rekening, al neem ik aan dat één en ander “in de taal die in Vlaamse kroegen wordt gebruikt” (dixit mijnheer De Schoofzak) aldus kan worden gesteld. Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 september 2013 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is nu eenmaal meer waard dan een gewone burger. Daar kunnen mensen beter gewoon mee gaan dealen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit gebruik -en ik schrijf degelijk gebruik- was eerder in voege maar daar had H.M.Koningin Paola -voor de een of andere onbegrijpelijke reden- komaf mee gemaakt. Overigens, ik vind dat Zij groot gelijk heeft dat Zij staat op Haar rechten. Iedereen staat op zijn rechten, of het moet om een zwakkeling gaan. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat de Voormalige Koningin Paola een zwakkelinge was; Zij zal wel Haar redenen gehad hebben, die ik ten volste respecteer natuurlijk; ik heb veel ontzag van Hare Majesteit Koningin Paola. Trouwens: niemand heeft zich daar over uit te spreken.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Haar menswaarde is uiteraard net dezelfde al deze van elk ander mens. Wat ik stel is dat zij vanwege haar afkomst als dochter andere familieverplichtingen had en heeft dan deze van de meeste “gewone burger”-meisjes. Zij voldoet daaraan. In hoeverre dat respect verdient mag eenieder vanzelfsprekend voor zichzelf uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar is de maatschappij het mee eens hoor. Ze hebben immers met van alles voorrang, zoals het hoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() U bent vrij te vinden dat de ene mens meer waard is dan de andere, maar in mijn overtuiging heeft elke mens eenzelfde menswaarde. Het is niet omdat de ene voor één of ander "voorrang" kan hebben op de andere dat hun menswaarde verschilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Trouwens, U pretendeert volbloed Française te zijn -wat ik nogal betwijfel-; hoe zou jij dan iets gaan aantrekken -laat staan iets afweten!-van ons Vorstendom?
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze die konings-bende een behandeling �* la Française geven, en zand erover. Vuile parasieten. Ik heb nog liever schaamluizen of kakkerlakken, daar kom je goedkoper en sneller vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Is dat wel juist geschreven ? Moet dat niet WorstenDom zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik het over "protocol" heb, bedoel ik het diplomatiek protocol, dat bij conventie vastligt. U hebt het over een "gebruik", dat uiteraard niet bij conventie vastligt, en eerder uw visie weergeeft dan de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Zeg de del van nonkel Henri begint het hoog in haar bol te hebben.
Zou ze weten dat ik elke morgen 6 blaadjes majesteitpapier afscheur om mijn gat af te kuisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is ze gewoon Laurent en zijn betaalde dame aan het jennen.
Hoeren onder elkaar weet je wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |