Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2013, 00:55   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Lesley-Ann Poppe is een lekker en sympathiek wijf.

Idd. Lekker én sympathiek. Zo zijn er hier niet veel.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 10:34   #22
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

"EXCLUSIEF: Lesley-Ann Poppe na het bedrog van haar man: “Straks ben ik misschien alles kwijt”

Bedrogen vrouwen. Meestal kun je ze in stukjes van de grond schrapen, doorweekt van verdriet en zelfmedelijden. Lesley-Ann Poppe heeft zichtbaar andere keuzes gemaakt. Alle schande ten spijt, mijdt ze de vipfeestjes niet, werkt ze netjes haar agenda af, straalt ze als gezicht van De Nacht van Exclusief.

Enkele weken geleden raakte bekend dat Benjamin, de man van Lesley-Ann Poppe, haar bedrogen had met een prostituee. De man reageerde zwaar geëmotioneerd op zijn misstap, die hij als de grootste fout uit zijn leven beschouwde. Dit zou hem zijn huwelijk kosten. Met die tragische gedachte dook hij diep weg onder de mediaradar. Of het daadwerkelijk tot een scheiding komt, daarover breekt Lesley-Ann momenteel haar hoofd nog niet. De rust waarmee zij destijds op het overspel van Benjamin reageerde - “Als dit klopt, ben ik blij dat jullie het me verteld hebben. Ik wil de waarheid weten”, zei ze vastberaden - voert ook vandaag nog altijd de boventoon. Wonderbaarlijk genoeg lijkt het alsof Lesley-Ann sinds het incident helemaal is opengebloeid.
“Ik ben niet het type om in een slachtofferrol te kruipen”, zegt ze. “Als ik mijn hoofd nu laat hangen, dan ben ik straks misschien alles kwijt. Bovendien, er is te veel om naar uit te kijken. Ik focus me echt voor 200% op mijn werk, in de volle overtuiging dat we op lange termijn van dit voorval allemaal beter gaan worden.”
Lees het hele verhaal nu in Story."

--------------------------------------------------------------------------

Moet die nu echt in de boekskes omdat haar Benjamin een scheve schaats reed met een prostituee? En dat met zo'n meloenen

Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn... Ik zou er niet van versteld staan dat het eigenlijk opgezet spel is om in de boekskes te staan....... Wat denken jullie ervan makkers? Is die Benjamin echt zo'n dwaze lul zoals ze hem voortsellen?

LOL
Zegt alles over Lesley Ann ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 10:34   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

"EXCLUSIEF: Lesley-Ann Poppe na het bedrog van haar man: “Straks ben ik misschien alles kwijt”

Bedrogen vrouwen. Meestal kun je ze in stukjes van de grond schrapen, doorweekt van verdriet en zelfmedelijden. Lesley-Ann Poppe heeft zichtbaar andere keuzes gemaakt. Alle schande ten spijt, mijdt ze de vipfeestjes niet, werkt ze netjes haar agenda af, straalt ze als gezicht van De Nacht van Exclusief.

Enkele weken geleden raakte bekend dat Benjamin, de man van Lesley-Ann Poppe, haar bedrogen had met een prostituee. De man reageerde zwaar geëmotioneerd op zijn misstap, die hij als de grootste fout uit zijn leven beschouwde. Dit zou hem zijn huwelijk kosten. Met die tragische gedachte dook hij diep weg onder de mediaradar. Of het daadwerkelijk tot een scheiding komt, daarover breekt Lesley-Ann momenteel haar hoofd nog niet. De rust waarmee zij destijds op het overspel van Benjamin reageerde - “Als dit klopt, ben ik blij dat jullie het me verteld hebben. Ik wil de waarheid weten”, zei ze vastberaden - voert ook vandaag nog altijd de boventoon. Wonderbaarlijk genoeg lijkt het alsof Lesley-Ann sinds het incident helemaal is opengebloeid.
“Ik ben niet het type om in een slachtofferrol te kruipen”, zegt ze. “Als ik mijn hoofd nu laat hangen, dan ben ik straks misschien alles kwijt. Bovendien, er is te veel om naar uit te kijken. Ik focus me echt voor 200% op mijn werk, in de volle overtuiging dat we op lange termijn van dit voorval allemaal beter gaan worden.”
Lees het hele verhaal nu in Story."

--------------------------------------------------------------------------

Moet die nu echt in de boekskes omdat haar Benjamin een scheve schaats reed met een prostituee? En dat met zo'n meloenen

Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn... Ik zou er niet van versteld staan dat het eigenlijk opgezet spel is om in de boekskes te staan....... Wat denken jullie ervan makkers? Is die Benjamin echt zo'n dwaze lul zoals ze hem voortsellen?

LOL
Zegt alles over Lesley Ann ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 10:57   #24
eno2
Banneling

Standaard

Is hoerenlopen bedriegen? Please discuss...

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2016 om 11:03.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 12:53   #25
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Gij weet echt van geen ophouden hé als het over seks en hoeren gaat
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2016, 13:24   #26
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch concurrentie. Maar ja, sommige vrouwen vinden dat van masturbatie ook.
Oud 24 april 2016, 13:30   #27
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Gij weet echt van geen ophouden hé als het over seks en hoeren gaat
Jawel, maar nu nog niet. Eerst moet ik alles behandeld hebben TEGEN prostitutie dat ik op mijn lever heb.
Oud 24 april 2016, 14:49   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zonder akkoord vd partner is dat imo bedrog ... i mean, als ie het stiekem deed dan wist ie maar al te goed dat z'n vriendin het eigenlijk niet op prijs stelt ....
Oud 24 april 2016, 15:22   #29
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
zonder akkoord vd partner is dat imo bedrog ... i mean, als ie het stiekem deed dan wist ie maar al te goed dat z'n vriendin het eigenlijk niet op prijs stelt ....
Perhaps. Maar wie niet weet niet deert. Stel je voor dat iedereen 100% eerlijk is met zijn vaste partner? In vele gevallen zou dat neerkomen op geestelijke wreedheid. A one off in een bordeel is niet bepaald een reuze bedreiging voor een huwelijk.
Oud 24 april 2016, 16:03   #30
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Perhaps. Maar wie niet weet niet deert. Stel je voor dat iedereen 100% eerlijk is met zijn vaste partner? In vele gevallen zou dat neerkomen op geestelijke wreedheid. A one off in een bordeel is niet bepaald een reuze bedreiging voor een huwelijk.
mja ...
Oud 24 april 2016, 16:09   #31
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
mja ...
Zou je 't niet pikken? (no pun intended)

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2016 om 16:10.
Oud 24 april 2016, 16:19   #32
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou je 't niet pikken? (no pun intended)
als dat achter m'n rug was zou ik het idd niet pikken, after all kan je daar los vh vertrouwen enzo vieze ziektes door oplopen, een ongeluk is vlug gebeurd, maar ik zou hem wss niet als Lesley-Ann de deur wijzen, eerder het hem goed laten voelen dat ik er niet mee opgezet ben
Oud 24 april 2016, 17:07   #33
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Lesley-Ann Floppe
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be