![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straf ; tips en trucs om niet te moeten gaan werken en toch ingeschreven te blijven als "werkzoekende" in het openbaar ideeën uitwisselen.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het goed keur, maar... Laatst gewijzigd door Stingray : 19 september 2013 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Het kromme natuurlijk is dat het bedrag wat ik afsta van mijn loon, groter is dan het bedrag van haar uitkering. Het kromme, en daar zitten jullie ook mee, dat solidariteit maar van 1 kant komt. De werkende moet betalen maar krijg ooit maar iets terug. Verder werk ik ook met wisselende roosters en sinds kort 2 banen, ik kan dus ook niet veel eisen aangezien ik van tijdelijk contract naar t.c. hobbel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Neen, ik keur het ook niet goed, maar het leven is te duur om maar van 1 salaris rond te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel kindergeld komt daarbij? Hoeveel zou u netto verdienen met uw vrouw en kinderen ten laste? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 september 2013 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |