![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoe lang hij gaat mogen blijven zingen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2013 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als morgen een andere partij die dezelfde zaken wil geven veranderen die van kleur zoals wij van onderbroek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij kunt werken zoveel of zo weinig als ge wilt, maar fulltime wil zeggen dat AL uw tijd daar inkruipt.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of ingegrepen als witte ridder fraudebestrijder mocht VDL ook maar één dubieuze transactie stellen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat dit het zowel een beetje samenvat, al zou ik er "en zoveel mogelijk binnengraaien" er nog aan toevoegen in dit geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik beweer dat een mens maar EEN fulltime job kan hebben. Als ge VERSCHILLENDE jobs hebt, kunnen ze niet fulltime zijn.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad, hoe lang nog voor ook deze stem gesmoord wordt !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 september 2013 om 13:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ken genoeg mensen met directie posities die zeker niet meer dan 60 uur/week doen. En die een vergelijkbaar salaris hebben met dat van die Cornu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Volgens Cornu is het enige dat je moet doen als lid van een raad van bestuur een aantal documenten in een e-mail door nemen en naar de vergadering gaan.
![]() En ik dacht dat je keihard een sector moest bestuderen om in zo'n raad van bestuur mede strategische beslissingen te nemen. Helemaal fout. Je kan makkelijk zat het grootste en moeilijkste bedrijf in België herstructureren en leiden en terwijl op de hoogte blijven van wat er in de Telecomsector, de financiële sector en de audiovisuele sector gaande is. Ik denk dat ik begin te begrijpen waarom het in de financiële sector zo is kunnen mislopen onder het al ziende oog van onze polictici in die raden van bestuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik heb 18 jaar en 4 maanden (ik heb pas mijn beroepsloopbaan moeten opvragen om met swt te gaan)vaste nacht gedaan (22u-6u, vast contract) gecombineerd met een interimjob van 12u-20u en dit van ma t&m vr. Za en zo werkte ik op de ramp (Brussels Airport) voor DHL (vast contract) als driver, deicer en lader-losser.
Laatst gewijzigd door demonen : 24 september 2013 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |