![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat is alleen niet zo, dit is een onvrij land en de Staat is klaar om je op de vingers te tikken.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wederom een ongeloofwaardig verhaaltje. Zogezegd weten ze uw nummer op het werk wel, maar niet waar je werkt, of wat de nummer van je baas is.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rond de betreffende Rotterdamse moskee, Iskender Pasa Camii, aan de Insulindestraat ontstond in november een rel. Het gebedshuis was op hoge poten naar de politie gestapt, toen een kunstenaar een dag na de moord op Theo van Gogh een kunstwerk tekende op zijn eigen huis tegenover de moskee. Een vredesduif met "Gij zult niet doden", als tekst. Heel onschuldig! De politie haalde het kunstwerk weg, een journalist die opnamen had gemaakt werd hardhandig opgepakt. Zijn beelden werden gewist. De politie reageerde zo heftig omdat de imans hun beklag hadden gedaan bij burgemeester Opstelten. Zowat elke politieker luisterde naar islamitische klachten uit angst om als racist te boek te staan. Maar het volk nam dit niet. Daarom dat Theo met veel lawaai begraven werd. De boodschap was "WIJ NEMEN DIT NIET LANGER". Links heeft afgedaan in Nederland : Groen-links stelt niks meer voor , PVDA is een dwergpartij geworden. De andere "linksen" zijn veel minder politiek korrekt. Dit komt na de moord op van Gogh en Pim Fortuyn. De Hollanders nemen het niet meer, wij Vlamingen volgen altijd ... na gemiddeld 20 jaar! Laatst gewijzigd door demonen : 28 september 2013 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(bijv. willekeurig gekozen : http://www.politiemechelen.be/ en via wat geklik kom je op de contactgegevens...... ik hoop dat dat ook voor jouw politiezone het geval is....) Elke agent is tenandere verplicht zich kenbaar te maken bij elk soort contact met de burger (en dat is niet zeggen van 'ik ben agent', maar wel 'ik ben agent die en die'). Hopelijk heb je nog dat privénr in je gsm staan ? ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 28 september 2013 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Wat die telefoonnrkwestie echter met de geloofwaardigheid van het 'verhaal' te maken heeft ? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 28 september 2013 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 28 september 2013 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
En jij weet dus dat hij ergens werkt waar er geen buitendiensten of andere vestigingen zijn buiten het hoofdkantoor ? Of dat een bullshit verhaal is of niet, dat weet ik ook niet, maar jouw 'argumenten' om dat als een bullshit verhaal te kenmerken zijn nul, noppes, niemendal waard....behalve voor jouzelf.... ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat oliegeld niet met mensen kan doen hé?
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik googlede Joris Claessens en het duurde wel geteld 15 seconden om zijn adres en nummer te vinden.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Joris al van een GSM gehoord heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u uw affiche hier even posten zodat we zien waarover het gaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook menig foto van de man in kwestie waren vlotjes te bekijken. Geen idee welke affiche dat was maar in veel gevallen hoef je echt niet veel te doen om die groep op stang te jagen wat uiteindelijk wel hun bedoeling is, hebben ze een 'geldige reden???' om de boel op stelten te zetten weet je wel. (vrijheid van meningsuiting?) Wie vroeg er achter de bouw van die moskee of enig ander soort gebedstempel??? Ter info en even volledig terzijde ... Het nieuwe Internettijdperk dan maar en daar schuilt het potentieel gevaar. Als je niet goed oplet staat heel uw handel en wandel op het net zonder dat je daar zelf maar iets aan gedaan hebt, laat staan het toegelaten hebt, informatie over uw persoon zomaar lukraak op het net te zetten. In veel gevallen is de jeugd van tegenwoordig zich daar niet van bewust (de gevaren van het net) en die klikken maar aan en zetten maar gegevens op het net met alle gevolgen vandien. In veel gevallen zijn die gegevens die je erop gezet hebt moeilijker te verwijderen dan je lief is. (nooit zeg maar) Eerste vraag als je iets gekocht hebt in een winkel is dan in vele gevallen ook: Wat is uw telefoonnummer? Wat is uw @-mail adres? Wat is uw adres? Heeft u een webstek? Ik zeg meestal, daar heb je nu totaal eens geen zaken mee zie. Gelukkig kan je 'vrij' snel alles blokkeren als je dat een beetje weet. Zo stelde ik al op menig forum (ook security fora) de vraag: Stel dat ik iemand tegenkom die opmerkt: Zeg je zag er goed uit op die foto op FaceBook! Nooit geen FaceBook gehad omdat ik daar de pest aan heb aan die dingen, dus hoe kan je daar een klacht tegen indien mocht je dat voor hebben? Geen mens die het weet! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2013 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Nergens. Ik werd op mijn eigen GSMnummer gebeld die aan zowat half de wereld is doorgegeven...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |