Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2013, 15:12   #21
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Vrije meningsuiting niet? Zeggewoon dat we ln een vrij land leven en dat u mag doen wat u wilt. Langs de andere kant wist u (misschien) dat dit reactie's ging uitlokken aangezien u dichtbij een moskee woont.
Maar goed zo zie ik het.
Ja, dat is alleen niet zo, dit is een onvrij land en de Staat is klaar om je op de vingers te tikken.
Oud 28 september 2013, 15:16   #22
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Wederom een ongeloofwaardig verhaaltje. Zogezegd weten ze uw nummer op het werk wel, maar niet waar je werkt, of wat de nummer van je baas is.

Khalid Bin Waleed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2013, 16:22   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Wederom een ongeloofwaardig verhaaltje. Zogezegd weten ze uw nummer op het werk wel, maar niet waar je werkt, of wat de nummer van je baas is.

Hebt gij dan een ander nummer als ge op uw werkt zijt ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2013, 16:35   #24
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:

Van drie imams van de Eindhovense moskee Al Fourkaan werd gisteren bekend dat ze het land uitmoeten omdat ze een gevaar zijn voor de openbare orde en nationale veiligheid.

Rond de betreffende Rotterdamse moskee, Iskender Pasa Camii, aan de Insulindestraat ontstond in november een rel.

Het gebedshuis was op hoge poten naar de politie gestapt, toen een kunstenaar een dag na de moord op Theo van Gogh een kunstwerk tekende op zijn eigen huis tegenover de moskee. Een vredesduif met "Gij zult niet doden", als tekst. Heel onschuldig! De politie haalde het kunstwerk weg, een journalist die opnamen had gemaakt werd hardhandig opgepakt. Zijn beelden werden gewist.
De politie reageerde zo heftig omdat de imans hun beklag hadden gedaan bij burgemeester Opstelten. Zowat elke politieker luisterde naar islamitische klachten uit angst om als racist te boek te staan.
Maar het volk nam dit niet. Daarom dat Theo met veel lawaai begraven werd.
De boodschap was "WIJ NEMEN DIT NIET LANGER".
Links heeft afgedaan in Nederland : Groen-links stelt niks meer voor , PVDA is een dwergpartij geworden. De andere "linksen" zijn veel minder politiek korrekt. Dit komt na de moord op van Gogh en Pim Fortuyn.
De Hollanders nemen het niet meer, wij Vlamingen volgen altijd ... na gemiddeld 20 jaar!

Laatst gewijzigd door demonen : 28 september 2013 om 16:41.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2013, 16:43   #25
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Het blijkt dus toch om een agente te gaan en blijkbaar is er ook een PV opgesteld tegen mij...
Klacht indienen tegen de betrokken agente deze morgen kon volgens de politie niet, dat moet via een interne dienst...
Meer info volgt.
Elke lokale politiedienst heeft (of zou moeten hebben) inderdaad een interne toezichtsdienst. Diegene die je dus zei dat je daar moet zijn om een klacht in te dienen had je moeten verwijzen naar die dienst of naar de contactpersoon daarvoor...... Blijkbaar voelen ze nattigheid ?
(bijv. willekeurig gekozen : http://www.politiemechelen.be/ en via wat geklik kom je op de contactgegevens...... ik hoop dat dat ook voor jouw politiezone het geval is....)
Elke agent is tenandere verplicht zich kenbaar te maken bij elk soort contact met de burger (en dat is niet zeggen van 'ik ben agent', maar wel 'ik ben agent die en die'). Hopelijk heb je nog dat privénr in je gsm staan ?
Oud 28 september 2013, 18:21   #26
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Hebt gij dan een ander nummer als ge op uw werkt zijt ?
Ik als zelfstandige heb maar één nummer, maar als je zoals Joris op een bureauke zit als propagandist - verhaaltjes verzinner, heb je toch een vast bedrijfstoestel nummer...
Oud 28 september 2013, 18:28   #27
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Van drie imams van de Eindhovense moskee Al Fourkaan werd gisteren bekend dat ze het land uitmoeten omdat ze een gevaar zijn voor de openbare orde en nationale veiligheid.

Rond de betreffende Rotterdamse moskee, Iskender Pasa Camii, aan de Insulindestraat ontstond in november een rel.

Het gebedshuis was op hoge poten naar de politie gestapt, toen een kunstenaar een dag na de moord op Theo van Gogh een kunstwerk tekende op zijn eigen huis tegenover de moskee. Een vredesduif met "Gij zult niet doden", als tekst. Heel onschuldig! De politie haalde het kunstwerk weg, een journalist die opnamen had gemaakt werd hardhandig opgepakt. Zijn beelden werden gewist.
De politie reageerde zo heftig omdat de imans hun beklag hadden gedaan bij burgemeester Opstelten. Zowat elke politieker luisterde naar islamitische klachten uit angst om als racist te boek te staan.
Maar het volk nam dit niet. Daarom dat Theo met veel lawaai begraven werd.
De boodschap was "WIJ NEMEN DIT NIET LANGER".
Links heeft afgedaan in Nederland : Groen-links stelt niks meer voor , PVDA is een dwergpartij geworden. De andere "linksen" zijn veel minder politiek korrekt. Dit komt na de moord op van Gogh en Pim Fortuyn.
De Hollanders nemen het niet meer, wij Vlamingen volgen altijd ... na gemiddeld 20 jaar!
Tja, er is niemand die op Joris zijn infantiele provocaties ingaat, daarmee wil hij er openbaar meer reclame voor maken in de hoop dat dat wat teweeg brengt. Verder geen aandacht schenken aan zo'n aandachtszoeker.

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 28 september 2013 om 18:42.
Oud 28 september 2013, 18:42   #28
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Ik als zelfstandige heb maar één nummer, maar als je zoals Joris op een bureauke zit als propagandist - verhaaltjes verzinner, heb je toch een vast bedrijfstoestel nummer...
Ik, als niet-zelfstandige, ambtenaar, kan zelfs 4 nrs hebben moest ik willen : 1 GSM-privé, 1 GSM van 't werk, 1 vaste lijn thuis en 1 vaste lijn op 't werk.
Wat die telefoonnrkwestie echter met de geloofwaardigheid van het 'verhaal' te maken heeft ?

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 28 september 2013 om 18:43.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2013, 18:59   #29
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Ik, als niet-zelfstandige, ambtenaar, kan zelfs 4 nrs hebben moest ik willen : 1 GSM-privé, 1 GSM van 't werk, 1 vaste lijn thuis en 1 vaste lijn op 't werk.
Wat die telefoonnrkwestie echter met de geloofwaardigheid van het 'verhaal' te maken heeft ?
Klojo eerste klas, als ze aan zijn prive nr geraken, zullen ze heus ook wel weten waar hij werkt en de nr van zijn baas te weten kunnen komen. Dat en de geloofwaardigheid van Joris en je hebt meteen met een bullshit verhaaltje derde klas te maken.

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 28 september 2013 om 19:00.
Oud 28 september 2013, 20:21   #30
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Klojo eerste klas, als ze aan zijn prive nr geraken, zullen ze heus ook wel weten waar hij werkt en de nr van zijn baas te weten kunnen komen. Dat en de geloofwaardigheid van Joris en je hebt meteen met een bullshit verhaaltje derde klas te maken.
Jij weet dus met stellige zekerheid dat hij bijv. niet ooit eens zijn tel.nr heeft moeten geven bij de ene of andere administratieve rompslomp bij de politie ?
En jij weet dus dat hij ergens werkt waar er geen buitendiensten of andere vestigingen zijn buiten het hoofdkantoor ?
Of dat een bullshit verhaal is of niet, dat weet ik ook niet, maar jouw 'argumenten' om dat als een bullshit verhaal te kenmerken zijn nul, noppes, niemendal waard....behalve voor jouzelf....
Oud 28 september 2013, 20:37   #31
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Jij weet dus met stellige zekerheid dat hij bijv. niet ooit eens zijn tel.nr heeft moeten geven bij de ene of andere administratieve rompslomp bij de politie ?
En jij weet dus dat hij ergens werkt waar er geen buitendiensten of andere vestigingen zijn buiten het hoofdkantoor ?
Of dat een bullshit verhaal is of niet, dat weet ik ook niet, maar jouw 'argumenten' om dat als een bullshit verhaal te kenmerken zijn nul, noppes, niemendal waard....behalve voor jouzelf....
Ge hebt uwe nick goed gekozen. Deftige flikken zijn geen klojo's echter, die geraken aan alle nodige info.
Oud 28 september 2013, 21:13   #32
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

The_Belgian_Kurd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ja, dat is alleen niet zo, dit is een onvrij land en de Staat is klaar om je op de vingers te tikken.
Wat oliegeld niet met mensen kan doen hé?
Oud 28 september 2013, 21:17   #33
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

The_Belgian_Kurd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik googlede Joris Claessens en het duurde wel geteld 15 seconden om zijn adres en nummer te vinden.
Oud 28 september 2013, 23:35   #34
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Joris wacht wanhopig tot iemand een steen door zijn raam kijlt.
Dat zou zijn zaak pas vooruit helpen.
Voel je je geroepen?
Het is eens wat anders dan met een loodjesgeweer op varkens schieten.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 08:18   #35
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar staat dat er op het nummer van het bedrijf gebeld is ?
Ik denk dat Joris al van een GSM gehoord heeft.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 08:53   #36
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanavond al twee keer telefoon gehad op mijn werk van een dame die belt van een privénummer en beweert van de politie te zijn. Zij eist dat ik onmiddellijk naar huis zou moeten gaan om een ‘zwaar racistische’ affiche van mijn raam te halen die nota bene vlak tegenover een moskee hangt. Indien ik dat niet doe ga ik zware problemen krijgen!
Ik heb de dame tot twee keer duidelijk gemaakt dat ik a) onmogelijk mijn post kan verlaten en b) dat ook niet zou doen indien ik die mogelijkheid wel had aangezien er zeker geen racistische affiches op mijn ramen hangen.
Zij eist dan dat ik haar zeg waar ik werk. Ik vertel haar dat ik dat niet mag van mijn werkgever. Dan eist ze het telefoonnummer van mijn chef. Waarop ik haar zeg dat ik ook dat zeker niet ga geven. Ik mag dat gewoon niet…
Wanneer ik haar vraag om zich te identificeren weigert ze dat vlak af. Zelfs wanneer ik aandring. Ze stelt dat ik maar naar huis moet gaan en aan de agenten ter plaatse moet vragen om zich te identificeren….
In mijn raam hangt een VB-affiche, een affiche van steden tegen islamisering en de tekst; “ Allah is een verzinsel, Mohammed een leugenaar, massamoordenaar, terrorist avant la lettre en een pedofiele kinderverkrachter. Bron: koran.”
Kan het eigenlijk zo maar dat een agent mij beticht van racisme? En dan mij nog bedreigt met “zware problemen” indien ik geen gevolg geef aan haar eis om onmiddellijk mijn werk te verlaten en de affiche te verwijderen?
Welke kwiet hangt een zwaar racistische affiche aan zijn venster als die tegenover een Moskee woont ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 08:55   #37
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het blijkt dus toch om een agente te gaan en blijkbaar is er ook een PV opgesteld tegen mij...
Klacht indienen tegen de betrokken agente deze morgen kon volgens de politie niet, dat moet via een interne dienst...
Meer info volgt.
Kunt u uw affiche hier even posten zodat we zien waarover het gaat ?
Oud 29 september 2013, 08:57   #38
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Joris wacht wanhopig tot iemand een steen door zijn raam kijlt.
Dat zou zijn zaak pas vooruit helpen.
Hij reageert niet meer. Hopelijk is hij niet opgepakt of erger.
Oud 29 september 2013, 10:26   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik googlede Joris Claessens en het duurde wel geteld 15 seconden om zijn adres en nummer te vinden.
Ik had er zelfs nog geen 15 seconden voor nodig, de naam CLAESSENS Joris komt daar in FB, Twitter, LinkedIn, Politics profiel en ga zomaar voort ...
Ook menig foto van de man in kwestie waren vlotjes te bekijken.

Geen idee welke affiche dat was maar in veel gevallen hoef je echt niet veel te doen om die groep op stang te jagen wat uiteindelijk wel hun bedoeling is, hebben ze een 'geldige reden???' om de boel op stelten te zetten weet je wel. (vrijheid van meningsuiting?) Wie vroeg er achter de bouw van die moskee of enig ander soort gebedstempel???

Ter info en even volledig terzijde ...

Het nieuwe Internettijdperk dan maar en daar schuilt het potentieel gevaar.
Als je niet goed oplet staat heel uw handel en wandel op het net zonder dat je daar zelf maar iets aan gedaan hebt, laat staan het toegelaten hebt, informatie over uw persoon zomaar lukraak op het net te zetten.
In veel gevallen is de jeugd van tegenwoordig zich daar niet van bewust (de gevaren van het net) en die klikken maar aan en zetten maar gegevens op het net met alle gevolgen vandien. In veel gevallen zijn die gegevens die je erop gezet hebt moeilijker te verwijderen dan je lief is. (nooit zeg maar)

Eerste vraag als je iets gekocht hebt in een winkel is dan in vele gevallen ook:

Wat is uw telefoonnummer?
Wat is uw @-mail adres?
Wat is uw adres?
Heeft u een webstek?

Ik zeg meestal, daar heb je nu totaal eens geen zaken mee zie.

Gelukkig kan je 'vrij' snel alles blokkeren als je dat een beetje weet.

Zo stelde ik al op menig forum (ook security fora) de vraag:
Stel dat ik iemand tegenkom die opmerkt: Zeg je zag er goed uit op die foto op FaceBook!
Nooit geen FaceBook gehad omdat ik daar de pest aan heb aan die dingen, dus hoe kan je daar een klacht tegen indien mocht je dat voor hebben?

Geen mens die het weet!

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2013 om 10:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 11:41   #40
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waar staat dat er op het nummer van het bedrijf gebeld is ?
Ik denk dat Joris al van een GSM gehoord heeft.
Nergens. Ik werd op mijn eigen GSMnummer gebeld die aan zowat half de wereld is doorgegeven...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be