![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let wel, ook op Vlaams vlak zie ik toch een regering CD&V SP.A Open VLD Groen ontstaan.
Al zal het (hopelijk) onmogelijk worden om zonder N-VA eentje vormen. Federaal kan me geen kl*ten schelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zweeppartij. De stok achter de deur. Maar vooral, indien gevraagd, het steuntje naar de onafhankelijkheid.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 september 2013 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog erger, dan zijn de uiteinde vol scherpe kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom al die Vlaamse verkozenen zo snel hun biezen pakken om hogerop te schuiven zodra ze de kans krijgen, is een groot raadsel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zie je het Vlaams Belang niet ooit eens deel uitmaken van de macht ? Ben jij er bang voor dat zij in het beleid zouden stappen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB zal niet deelnemen in een Belgisch beleid gezien ze geen trouw kunnen zweren, noch aan de koning noch aan de grondwed. Zouden ze dat wel doen zou ik, en nog zeer veel andere, heel teleurgesteld zijn. Dat betekend vrijwel zeker het einde van het VB. Laatst gewijzigd door Garry : 29 september 2013 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ben jij bang dat een partij de absolute meerderheid haalt ? Als dat gebeurt wil dat nog niet zeggen dat ze de verkiezingen kunnen afschaffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je even voor dat Groen 70% van de stemmen zou halen. Denk je dat de boeren daar gelukkig mee gaan zijn? En wat gebeurt er wanneer de boeren niet tevreden zijn? Om maar één voorbeeld te geven. ik kan er mij zo nog wel een hele reeks bedenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Peeters heeft in omfloerste bewoordingen al meermaals signalen uitgezonden naar de N-VA waaruit de goede verstaander kan afleiden dat er 'te praten valt' na mei 2014. Aan de oppervlakte straalt Peeters rivaliteit uit in de richting van BDW, omdat hij dat aan zijn achterban verplicht is. Maar in werkelijkheid verwacht ik dat een akkoord op het Vlaamse niveau in 2014 zeer snel verwezenlijkt zal worden. De ware tsjeefse tradities indachtig zal Peeters zijn wagentje aan de grote locomotief van De Wever haken in ruil voor wat postjes. Het minister-presidentschap op kop.
En een Vlaamse regering die gevormd is vóór er op federaal niveau een formatie is, d�*t zou wel eens tot erg boeiende taferelen kunnen leiden.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() - dubbel dus knip -
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 29 september 2013 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke boeiende taferelen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad de vraag is niet of Peeters al dan niet zal overstappen naar de N-VA,maar de vraag is ,wanneer Peeters zal overstappen naar de N-VA ,voor of na de verkiezingen van 2014? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou goed zijn, hij kan dan samen met Bracke de anti-Vlaamse fractie in de N-VA vormen.
![]() |
![]() |