![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld een voorschot op wat nog komen gaat de komende (tientallen) jaren.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zen zessen een vrouw in elkaar rammen, wat een laffe actie zeg
![]() Gelijk terugsturen naar land van herkomst waar ze dat naar alle waarschijnlijkheid hoog in het vaandel dragen, vrouwen in elkaar kloppen. Mochten ze in bezit zijn van een Belgisch/Nederlands paspoort, dit voor hun neus kapotscheuren, in zen tweeën knippen. Problem solved, case closed. Meer dan kwart over twaalf om wat voorbeelden te gaan stellen dacht ik. ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Die mishandeling bleek verzonnen te zijn door het meisje. Ze zou bekend hebben.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...rokkanen.dhtml
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Zes stinkende zwartjes !!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 oktober 2013 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men geloofde dit verhaal even vlug als was het of iemand vertelde dat een hond op de trottoir gescheten had, ZO banaal is dit soort gebeurtenissen geworden. Het illustreert prachtig al het leed, al de miserie die de allochtoonse hordes misdadigers aan onze maatschappij toebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ja zeg.. zomaar verzinnen dat 6 marokkanen een vrouw zouden in elkaar slaan is echt overdreven.
Een tijd geleden waren het 5 marokkanen die een zwangere vrouw in elkaar sloegen. Maar geen 6 hé. Zoiets is echt overdreven. En het feit dat die baby het niet overleefde is maar een detail.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal het wel zelf gezocht hebben, de hoer liep waarschijnlijk met een kort rokje, zonder hoofddoek, te paraderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Er is geen enkele etnische of religieuze groep die een monopolie heeft op "onwettelijk" geweld. Bovendien bestaat er nog een vorm van "wettelijk geweld" o.a. het vereoordelen door een mank en bevooroordeeld justitie- en politiekorps van onschuldigen; het beschermen van criminelen door politiekorpsen enz...
Het ontbreken van positieve berichten over leden van per definitie "vijandige groepen" er dikwijls in slagen om hun verschillen weg te cijferen en in vrede met elkaar samen te leven sneeuwen helaas, te dikwijls onder de sensatie van geweld dat men lekker kan verdubbelen dank zij etnische connotaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omschrijf eens uitschot , zowel Vlaams , als niet-Vlaams ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw antwoord voldoet niet aan de syntax. Op deze vraag verwacht het systeem een "Ja" of een "Neen":
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je klinkt mij zo verdacht rustig-boerendorp-linkse-schoolmeester-achtig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarom woont hij hier, en niet bij de meest vredelievende mensen op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 2
Eerste zinnige reply hier, de rest is niet relevant
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() helaas zat/zit ik in kinshasa, anders had ik die ellendelingen op andere gedachten gebracht, wat was nu weer uw excuus? aan het slurpen in je lokale theehuis?
Man invented language to satisfy his deep need to complain Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 19 oktober 2013 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Stelletje zwarte apen...
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 19 oktober 2013 om 16:48. |
![]() |
![]() |