![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Die zou direct op de sporen gaan liggen
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af, wat slikken die 'mensen' die naar zo van die 'shops' lopen?
![]() Afvoeren die handel!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 oktober 2013 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "The world's oldest known dildo is a siltstone 20-centimeter phallus from the Upper Palaeolithic period 30,000 years ago that was found in Hohle Fels Cave near Ulm, Germany"
Wiki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hallo ! Sex dient niet alleen voor de voortplanting, maar kan ook louter voor de fun. Als koppels van mening zijn dat ze hun sexleven nog boeiender kunnen maken door er wat pikante speeltjes of speelse lingerie doorheen te husselen, dan is dat fijn voor hen. Als een vrouw zichzelf af en toe eens wil verwennen met een Tarzan, wat is daar dan op tegen ? Ik voor mezelf ga graag eens goed tafelen. Niet omdat ik honger heb, maar gewoon omdat ik daar van kan genieten. Ik zie in dat opzicht weinig verschil tussen "voeden" en "neuken". Beide zijn noodzakelijk voor het voortbestaan van het leven, én beide kunnen ook gewoon voor de fun. Kom van onder die kerktoren. Mensen die in een sexshop gaan winkelen zijn op geen enkele wijze abnormaal. Ze zijn gewoon bevrijd van elke vorm van indoctrinatie en taboevorming.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roeselare is een commerçantenstad van +/- 60.000 inwoners. Laatst gewijzigd door Boduo : 13 oktober 2013 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Er zitten hier nog serieuze PILAARBIJTERS...... T'ja sexualiteit schijnt nog steeds "erger" te zijn dan de afschuwelijke wreedheden in deze wereld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Daar komt het bij veel mensen op neer. Hun moraliteit en vroomheid uit zich in gezaag over andermans seksualiteit. Omdat zij te lui, te laf of te corrupt zijn om een echte moralitwit te hanteren gaan ze zichzelf witwassen door luidkeels anderen te beschuldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als deze winkel evenveel succes heeft als Eddy Wally, dan zal ze inderdaad al haar streefdoelen bereikt hebben.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hier nog eens geciteerd: "Signior Dildo" van de graaf van Rochester.
You Ladyes all of Merry England Who have been to kisse the Dutchesse's hand, Pray did you lately observe in the Show A Noble Italian call'd Signior Dildo? (...) You'l take him at first for no Person of Note Because he appears in a plain Leather Coat: But when you his virtuous Abilities know You'll fall down and Worship Signior Dildo. (...) The Countesse of Falmouth, of whom People tell Her Footmen wear Shirts of a Guinea an Ell: Might Save the Expence, if she did but know How Lusty a Swinger is Signior Dildo.
Laatst gewijzigd door lombas : 13 oktober 2013 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hier stappen ze gewoon een seksshop binnen alsof het een bakker is of een slager. Deze mensen hebben totaal geen waarden en normen meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iemand die met een brandend stuk papier, gevuld met giftige plantebladeren, in zijn bek rondloopt, en vervolgens de rook van die verbranding opzuigt, d�*t zou je bijvoorbeeld wél belachelijk kunnen noemen. Da's in alle geval het eerste wat ik denk als ik foto's van mezelf terugzie uit de tijd dat ik zelf nog aan de stinkstokken zat. Maar een vrouw die met een dildo haar clitoris stimuleert, of die zich wulps kleedt om 's avonds een hitsig rollenspel te spelen met haar halve trouwboek, of die ervan geniet om een streng Chinese ballen in te brengen en die vervolgens één voor één uit haar vagina te trekken ? Is dat belachelijk ? Waarom ? Of een oudere man wiens vrouw niet of nauwelijks meer nat wordt na de menopauze, en nagenoeg nooit meer zin heeft in sex... Is het belachelijk als hij in een sexshop een masturbatiespeeltje koopt om h�*�*r niet lastig te hoeven vallen met zijn libido ? Of vind je het minder belachelijk als-ie zijn toevlucht zoekt bij een hoer om op gezette tijden van zijn kwakje af te komen ? Kijk, die shops hebben (steeds meer) succes. Zowel de online als de retail versies ervan. Dat betekent dat er een markt voor is, en dat die markt bovendien ook nog gestaag groeit. Da's enkel mogelijk als er een reële behoefte aan is. Ik zal in alle geval de laatste zijn om mensen die er gaan winkelen te veroordelen of te stigmatiseren als 'belachelijk' of 'vulgair'. Voor de meesten is de aangeboden winkelwaar een onschuldige verrijking van het sexleven, en voor sommigen kan ik me voorstellen dat het zelfs de enige manier is om nog een bevredigend sexleven te kúnnen hebben zonder de partner te hoeven 'bedriegen'. P.S. : het taboe rond sex is er destijds nota bene vakkundig ingeprent door Meneer Pastoor en zijn superieuren. Toch ironisch dat net die paljassen te onpas en te onpas met hun flieter in een lichaamsopening van jonge jongens zaten te koteren, nee ? Een reden te meer om dat hypocriete taboe definitief af te werpen, want zij die het installeerden blijken uiteindelijk de goorste vetzakken van allemaal te zijn.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeg je dat omdat je er een zinnige reden voor hebt, of omdat het jou van kindsbeen af zo ingeprent werd ? Wat is er zo "erg" aan een sexshop ? Ik zou je verontwaardiging kunnen volgen indien je het over bijvoorbeeld een wapenwinkel, een tabakswinkel, een coffeeshop of een liquor store had. In al die gevallen wordt er koopwaar aangeboden die niet alleen de gebruiker, maar ook derden ernstige schade kan toebrengen. Gewapende gekken, kettingrokers die passieve meerokers longkanker of astma bezorgen, zattekloten of stonede paljassen die een fietser van de weg maaien, enz... Maar d�*�*r hoor ik je niet over. Blijkbaar zit je er meer mee in dat een studente onverhoeds met een dildo een bejaarde fietser van zijn rijwiel zal meppen om hem in roze handboeien te slaan of zo ? Enfin, ik snap dat niet, al dat geleuter over "zedeloze" toestanden. Steek iedereen dan in een boerka, en zet de doodstraf op "genot tijdens de sex", he. 't Zal dan een veel betere wereld worden. Of kan je me wél concreet uitleggen wat je bedoelt met "zedenloos", en wat daar zo erg aan is ? Misschien zie ik iets over het hoofd... P.S. : aangezien ik nog nooit iemand met een dildo of een kunstvagina aan de slag heb gezien op de metro of in de bus, ga ik ervan uit dat die sexshopklanten hun spulletjes gebruiken in de beslotenheid van hun eigen slaapkamer. Op dat vlak zit je dus al safe met je uistpraak dat "sex iets is voor op de slaapkamer".
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 13 oktober 2013 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En afvoeren die handel, en dan? Dan kopen de geïnteresseerden of via het internet. of zoals in't grijze verleden, in Sluis of Hulst. Niemand verplicht U daar iets te kopen.
![]() |