![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand weet over welk weeshuis het gaat. Zijn er op dat vlak al wat initiatieven genomen? De gedachte dat enkele kinderen van een 'groot' (?) weeshuis voor een akkefietje die dag bijeen staan en er dan van langs krijgen en elke dag opnieuw, is een ondragelijke gedachte voor me. Ik zou dat wijf niet ophangen aan haar tieten, ik zou de c.v. en de persoonlijkheid van elk personeelslid van elk weeshuis in Rusland doorlichten. Volgens mij is dit een tipje van de sluier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is onaanvaardbaar in 2013. En wezen in een afgelegen weeshuizen kunnen niet weglopen. In Moskou of andere grote steden wel. En ze lopen ook weg om zich dan te voegen bij de andere straatkinderen die lijm snuiven en ondergronds 'leven'. Wie moet er eigenlijk opgevoed worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als het filmpje zo oud is (hoe oud?) of gedateerd is, waarom zend VRT-nieuws het dan nu uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus 3
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dit filmpje al 1,5 jaar geleden (ongeveer) op bestgore.com gezien. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 oktober 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag rest; waren die klappen zo erg ons ? Neen, strafwerk maken in de pauze, en na schooltijd, was veel erger. Ik heb overigens wel medelijden met die weeshuisbegeleider, nml dat ze publiekelijk zo door het slijk wordt gehaald. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2013 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling. Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld? Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf, er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 oktober 2013 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |