![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouw, nope, tenzij je vrouw kan zijn met een stel ballen en een klein pietje. Overgewicht. yep, zo'n 25 kg. Fluo legging. Nope. Fluo veiligheidsvestje, dat wel. Namaak Nikes. Nope, motorbottinnen. Sigaret. Nope, niet roker. Bier, niet in blik, weinig speciaalbieren die in blik komen. Chips. Wel in huis, maar niet uit de nachtwinkel. Maar neen Peter1962, en dat is ook voor Another Kakske, de scooter is niet gestolen, daar zorgen mijn buren wel voor. De oudste zoon heeft ook zo'n motorscooter, en da's een Marokkaan, dus de vriendjes willen het risico niet lopen eentje te pikken van eigen soort.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() of wordt het tevreden zijn dat jullie de 5 % behouden ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heb ik het niet over die tsjeven die eer progressief zijn op ethisch vlak. (nvdS: tsjeven zijn leden of stemmers van een partij; kaloten zijn godsdienstwaanzinnigen) En dat wist gij wel. Maar waarom vraagt ge het dan? Misschien omdat ge zelf toch zo'n verstoken oer-katholiek zijt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Another Kakske ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ik kijk uit wie er naar voor wordt geschoven (chineese vrijwilliger) om de lijst te trekken in Antwerpen en Oost- vlaanderen. De tragedie van Turtleboom in gedachten natuurlijk... Maar ja als ik zo links en rechts eens luister stem ik (N-VA) blijkbaar op een liberale partij.... ![]() enfin Vrijheid en Vooruitgang is verzekerd. (PVV)
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het niet over CD&V hebt, over wie heb je het dan wel? Welke katholieken 'moet je niet los laten'? Over welke groep op de loer liggende 'extremisten' heb jij het in godsnaam? Waaruit leidt jij af dat er een gevaar schuilt wanneer 'ze' zouden worden 'los gelaten'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zullen dan geen woorden meer zijn van imminente rechtvaardigheid, maar gevangenisstraffen en sociale uitsluiting. Waaruit leid ik dat af ? De geschiedenis en de toestanden actueel in andere landen. Ook in zogezegd moderne landen als de usa, specifiek in vele streken daar. Je zou me nu kunnen vragen om dit verder te illustreren, maar dat is volledig overbodig. Want als je dit nu niet ziet en inziet, dan gaat dat niet veranderen door mijn meer-uitleg. Iemand die mij tracht wijs te maken dat iets bovennatuurlijk gelukkig is als je de zondag ter kerke gaat, of daags je keert naar Mekka, die is niet goed snik. En wie niet goed snik is, die hou je best een klein beetje in het oog. Ze worden niet allemaal compleet gaga, maar er zijn er wel altijd een flink aantal van wel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op etisch vlak zijn ze zo modern als wat, gelukkig maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 20 oktober 2013 om 12:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(bedankt overigens voor die link; ik had het destijds op tv gezien, maar wist niet dat het op jijbuis ook stond). Hij zegt ongeveer letterlijk: ik twijfel zelfs niet, ik ben niet gelovig, maar ik heb respect voor .... en erken de geschiedenis ... Maar nu heb ik toch echt wel zin om je te kwalificeren op het geven van een link die quasi 180 graden anders vertelt dan wat jij beweert. Uilskuiken. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je mag voor de rest ook nog antwoorden op eerder gestelde vragen. Laatst gewijzigd door mvd : 20 oktober 2013 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjonge jonge jonge......
Een JIHAD in Vilvoorde... waar blijven ze het halen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik beweer nergens dat De Wever 'gelovig' is, wel dat hij katholiek is, zo noemt hij zichzelf, daar kun je niet omheen. Dat hij trots is op de erfenis van het christendom is ook duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij doet mij denken aan een pastoor die mij vertelt dat ik kaloot ben, omdat ik eer dit jaar een kerk binnenstapte voor een begrafenisplechtigheid, en dus een vorm van solidariteit betoonde met zijn oplichtingsgemeenschap. Neen hoor !! Afijn, genoeg geleuterd over iets of topic als de 'obediëntie' van een partijvoorzitter. Het gaat over de jihad in onze Vlaamse steden. Even nogmaals de link geven van een jihad in een stadje van een kleine 200.000 inwoners, op 50 km van Londen: https://www.youtube.com/watch?v=b2nlIfn8tNA .
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Fraai gedaan die kaligrafie/latijnse letters als je het mij vraagt
![]() dit terzijde, dat groepje ongeregeld zou beter het woord jihaad eens opzoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jihad Citaat:
een ruimer denkbeeld zou een minder eenzijdig begrip creëeren wat op zijn beurt net een beter middel tegen radicalisering zou kunnen vormen. Jammer dat onze rechtspopulisten net die polarisering zo graag in de hand werken. Je zou gaan geloven dat ze het opzettelijk doen om het probleem zo groot te maken dat men wel moet op hun partij stemmen. Als je dan weet dat ze graag provoceren kan je hen moeilijk tot op de letter van hun uitspraken serieus nemen, maar veeleer de donkere humor trachten te begrijpen die schuil gaat achter hun handelingen. ligt de waarheid dan zo ver in één uiterste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wat dat niet zijn zijn zogenaamde "slechte vlamingen". |
|
![]() |
![]() |