![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met het volgende van een 50 jarige geinterneerde:
http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...uthanasie.aspx
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat dit de persoon hij/zij zelf, zijn/haar eigen keuze is en dat men die moet respecteren.
Het klinkt Soylent Green achtig het onderwerp euthanasie maar toch ... Detail: Citaat:
Je kan nog verder gaan ... Kevorkian Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overmorgen: vanaf 30... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() If you gotta go... go wth a bang!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() is het waar dat als men onder de trein springt, uw familie de rekening wordt gepresenteerd?
dat hoort men toch vaak vertellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien de wereldbevolking exponentieel aangroeit, zijn er mensen (meestal transhumanisten) die voorstellen de wereldbevolking op grote schaal ONVRUCHTBAAR te maken.
Ze willen dat in laboratoria een soort bacterie of virus gekweekt wordt dat dit zou kunnen verwezenlijken. Ze zouden dit virus "loslaten" in India of China. Het groot internationaal verkeer zou ervoor zorgen dat op de duur de ganse wereldbevolking besmet wordt... Je kan dit aanzien als fantasie. Je kan het ernstig nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders, 2 duimen omhoog. Het gaat wel 100 jaar kloten worden, maar het gaat de hele handel wel een herademing geven.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t is hun bedoeling !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook zou ik dan niet meer kunnen bijdragen aan het betoelagen van onproductieven, u zult dan voor jezelf moeten zorgen zoals ik altijd al deed... U krijgt mijn pensioen zelfs als u dan al mijn lasten en taksen betaald ondertussen. Deal? En vertel nu eens wat jij denkt bij te dragen aan onze samenleving?
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had vroeger familie die met de trein reed, ik heb het eigenlijk nooit gevraagd. Maar iedere treinconducteur heeft in zijn carriere wel ooit eens iemand gehad die voor de trein sprong, is ook geen pretje voor die mensen. Maar interessante vraag. Stel je hebt 20 jaar gewerkt en bijgedragen voor je pensioen, om de één of andere reden besluit je om er een eind aan te maken. Vermits je zo geen pensioen uit betaald moet worden, wat doen ze dan et dat geld....kunnen ze dat dat inderdaad voor de staat houden en dan nog eens de factuur van de trein naar je nabestaanden sturen ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ergo, dit komt bij diens erfenis. als de nabestaande de erfenis niet weigert krijgt die de rekening gepresenteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je antwoord peter1962.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Iederèèn is vrie" Als ik het goed voor heb, ben jij Oostendenaar ? |
|
![]() |
![]() |