![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar gaan we dan.
Over welke culturen hebben ze het? Zal ik een autobom neerleggen in Straatsburg? Is dat de cultuur die ze zoeken? Kom nou toch. We moeten juist wèg uit die vrdoemde PvdA sfeer van gedogen en tolerantie. Aufrotzen met die flauwekul. Gedoog en tolereer dat ik mijn boot neerleg waar IK het wil, en jullie je auto kunnen parkeren zonder een Pavlov-boete van 150 Euro. Haal de flitspalen weg en trajectcontroles ....... tolerantie - a me hoela! Dit is pure demagogie en hier is het woord populisme op zijn plaats maar populisme ten bate en ten gunste van een zeer (vox populi vox dei) impopulaire groep mensen. Vernietiging vanuw identiteit: dat is het doel. Straks stromen de Bulgaren en Roemenen binnen - dat doen ze nu al maar vooalsnog met criminele bedoelingen, langzamerhand worden de Nederlanders het zat en het breekpunt is niet meer zover weg. Ik wil nog wel zien wat hiervan de realiteit wordt. Ondertussen heeft de EU geen geld meer. Geen snoepreisjes en dure etentjes op onze kosten. Op 17 november beleeft de EU haar shutdown.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leest iemand dit wel?????
Ik kan niet blijven doorlinken, C/P-en, editen, aanstrepen, vet zetten, kleuren en wat nog.... bvb. : The Government shall encourage all the mass media (public as well as This is it! In your face!!!!!! En die tekst staat bol van rare zaken! Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals in Afghanistan dus bvb. :
http://tolonews.com/en/afghanistan/1...ts-commission- Meer? Zoekt U bvb. naar het concept 'Media Complaints Commission (MCC)'. In de huidige EU zal men dit met hulp van de VN verder 'uitwerken' en opleggen... Totale censuur dus. Nog (opnieuw) : Bent U en/of Uw kinderen niet voldoende 'tolerant', de EU heeft er een oplossing voor : Juveniles convicted of committing crimes listed in paragraph (a) will be required to undergo a rehabilitation programme (?) designed to instill in them a culture of tolerance. Hands off MF's! Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin maar lange routes te plannen enz. Ze gaan het tuig loslaten. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gelooft die ultra-Zionistische haatwebstek?
Voor alle duidelijkheid: dat heropvoedingskamp hebben onze Zionistische vrienden van ejbron gewoon uit hun duim gezien. Dat kan iedereen vaststellen die de moeite doet om ff door te klikken tot hun ultieme bron, volgend document dat besproken wordt in het Europees parlement: http://www.europarl.europa.eu/meetdo...statute_en.pdf Er staat uiteraard helemaal niets in over heropvoedingskamp, dat is allemaal gelogen. Het gaat gewoon om een heel vage resolutietekst die oproept om tolerantie te bevorderen en hate crimes aan te pakken. Ter info: het Europees Parlement heeft geen enkel wetgevend initiatiefrecht, dat initiatief is voor de Commissie. Het enige wat het Parlement kan doen, is dergelijke niet-bindende resoluties stemmen (deze is voor alle duidelijkheid nog niet gestemd!) met een aantal mooie parolen. Op zoveel Zionistische bullshit als ejbron brengt, zegt elk mens die nog bij zinnen is: ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 oktober 2013 om 09:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |