![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andersom, indirect via een meerderheid van lidstaten? Ja, dat heb je misschien wel goed gezien. Alweer een zorgwekkende constatering! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, ivm Vlaanderen ben ik ook separatist. Maar ik ga (ging) geen bommen leggen en geen burgers en politiekers liquideren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus heeft Spanje nu de keuze: het is een rechtstaat, of het is het niet, ook in de stijd tegen terrorisme.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je toch maar waarom ETA ontstaan is negeert, alsook dat er ook in Catalonië en Galicië, bijvoorbeeld, gewapende organisaties zijn geweest. Een en ander staat niet los van de toepassing van de Spaanse koloniale praktijken in, ondermeer, Marokko, in de Spaanse staat zelf.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een boodschap die je, in deze kwestie, op de eerste plaats tot de Spaanse staat richt, neem ik aan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een terrorist een terrorist is, zijnde een moordenaar van onschuldige mensen. Dat hij "voor de staat" werkt, of voor een "vrijheidsbeweging", of zelfs voor "de belangen van Marsmannetjes", heeft geen enkele invloed.
Ik walg van degenen die smoesjes proberen uit te vinden om de moord op onschuldige mensen rechtstreeks of onrechtstreeks te rechtvaardigen door naar "anderen" te wijzen. Zelfs al is de "andere" ook een terrorist, dan nog verandert dat niks aan het verhaal. Let wel: ook terroristen behouden hun rechten, en dat moet verdedigd worden, maar dat neemt niet weg dat zij blijven wat zij zijn: laffe moordenaars voor wie ik geen greintje respect heb.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ETA is totaal gedegenereerd in een terroristische organisatie die onschuldige burgers en democratische politici ombracht bij bosjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja ik betreur de oerzwakke wetgeving en de slappe democratische rechtspraak alom (het lijkt wel een democratisch mankement, het komt elders ook voor) ivm met moordenaars, die op tien jaar vrijkomen wegens goede diensten bewezen in de gevangenis. Als (een van) mijn kinderen omgebracht werden door een moordenaar die er met tien jaar (of minder, een van mijn verkoopleiders kwam met zes jaar weg voor moord) van af komt, greep ik terug op eigenhandige bloedwraak. Maar ik wijk af. OK de uitspraak van Straatsburg is goed gemotiveerd, ik moet dat toegeven. Maar het vreugdedansje van de terroristenvriendjes hier en elders vind ik ongepast. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 oktober 2013 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, moeilijk uit te drukken in cijfers. In het 500-jarig bestaan van Spanje spreken onderzoeken toch in termen van miljoenen, en het woord "demo-" en "genocide" wordt veelvuldig aangetroffen in zulke studies.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staten doen nochtans niets anders. Zeer gerechtvaardigd, in hun ogen.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Waar heb je het eigenlijk over?
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 oktober 2013 om 11:42. |
![]() |
![]() |