![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Bespaar me je rechtse "you're either with us, or with the terrorists".
Geloof het of niet, ik ben wel degelijk een voorstander van het opwerpen van bepaalde barrières ter bescherming van onze cultuur, alsook tegenstander van de bankenmaffia, bureaucratisering, autoritarisme en betutteling, ... Ik kan die standpunten wel met elkaar in harmonie brengen en me druk maken om de belangrijkste slag van het moment. Daarom ben ik niet rechts of links. Ik geef ook geen zak om jouw religie of je geverfde baard an sich. Wat de Nazi's hier te zoeken hebben is maar de vraag. En neen, die waren niet links of rechts. Zegt "Dritter Weg" je iets?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Flamingant in de Rand, Atlantist tot in de kist.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 november 2013 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Het afschaffen van 'weg-met-ons'-theekransjes als het CGKR.
Als het van mij afhing, wat minder Jan Leyers-propaganda op de staatszenders, en in de plaats informatieve programma's over onze cultuur, waar de meesten al helemaal vervreemd van zijn. Ofwel volledige gelijktrekking van de vrije dagen (in welk geval de onze tellen), ofwel kies je zelf. Bijvoorbeeld, je mag eens goed doorzakken op het suikerfeest, maar komt werken op een O.L.H. Hemelvaart. Gedaan met zever als offerfeesten en halal-slachten, al dan niet door de gemeente. Slachten gebeurd niet onverdoofd in deze coté. Punt. Punt. Geen discussie mogelijk. Besnijdenis (man of vrouw) als de genitale verminking die het is behandelen. Je kind besnijden is kindermishandeling. Er zijn nog voorbeelden, maar m.a.w. dingen die fundamenteel ondenkbaar zijn in onze cultuur omdat ze tegen Westerse rechten en waarden indruisen (buiten iemands persoonlijk beslissingsrecht om), daar moet onze samenleving geen mouw aan passen. Er moet geen enkele tegemoetkoming zijn op dat gebied. Minder gehoor geven aan de 'racisme'-kaart die men zo graag trekt.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van links afhangt dan kan de islamisering van dit land niet snel genoeg gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() In TWeespraak geef doe ik aan conversatie met een Pakistaanse Moslim
Mijn vrouw heeft 2 klantjes : een Syrische mevrouw en een iraanse We spreken vrijuit over de verschillen en het fanatieke fundamentalisme. Mijn indruk is dat het aantal moslims dat een seculiere staat zeer gelegen is vele malen groter is dan de zgn. "militanten" die o.a. verantwoordelijk zijn voor de moord op Benazir Bhotto en sde aanslag op Malala (die onlangs samen met haar vader opriep voor een verdraagzame samenleving voor moslims en niet-moslims samen). Niemand veroordeelt het Orthodokse Christendom voor de moorden van Serviërs op Moslims en Katholieken ; of het protestantisme voor de aanslagen van Unionisten op katholieke Ieren, of het Katholicisme voor de aanslagen van het IRA of de pedofilieschandalen, of het atheisme voor de tientallen miljoenen slachtoffers van het fanatiek atheïsme van de chinese en russisiche communisten in de periode 1917-1989 (killing fields in Cambodja..) --- Een moslim die vrouwen en kinderen vermoordt gaat regelrecht naar de hel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]()
![]() |
#31 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Buiten de islam is niemand tegen godsdienstvrijheid. De islam is dan ook geen godsdienst maar een systeem.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, eerlijke vergissing want fel rood haar is wel degelijk een gevolg van vergevorderde inteelt. Iets wat ook zien bij Roma's, samen met de moslims de groep die het meeste inteelt. ![]() Of zijn dit moslim roma's die ook hun haar kleuren met henna? Kan hé, ik begin nu te twijfelen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 5 november 2013 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onze media moet stoppen met eenzijdig cultuurrelativisme. Ze mogen de 'vreemdeling' romantiseren, maar dan moeten ze ook diezelfde 'vreemdeling' op gepaste tijden ook durven demoniseren. Neem nu de Standaard, die hebben ooit eens elke dag het verhaal van de 'zielige' asielzoeker/illegaal gebracht. Dat mag van mij, maar dan moeten ze ook enkele maanden later het verhaal van de slachtoffers van asielzoekers/illegalen durven posten. bv. persoon x is verkracht door een illegaal Elk verhaal heeft 2 kanten en dat mis ik in deze politiek correcte maatschappij. De bevolking heeft recht op beide waarheden.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=gN8x_yJ38fs U wist toch ook al dat EU het verbod op onverdoofde slachtingen wil laten opheffen, zodat in héél Europa nu onverdoofd zal mogen geslacht worden? http://sioeeu.wordpress.com/2013/11/...-eu-bruxelles/ Citaat:
Binnenkort ook opnieuw levende katten van de Ieperse Toren gooien? Of bij het ganzenrijden levende ganzen de kop aftrekken? Als het ene "normaal" wordt dan het andere ook hoor. Allemaal leuk om binnenkort ook opnieuw openbare terechtstellingen op het (kerk)moskeeplein uit te voeren misschien ? Een stenigingske af en toe kan heus geen kwaad neem ik aan. Allemaal héél grappig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2013 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |