Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2013, 08:09   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Yep en zelfs als het een geadopteerde zwarte is dan weigeren er door hem getrouwd te worden als burgemeester. Van Vlaamse primitieven gesproken.
Die "zwarte" uit Sint Niklaas is ondertussen naast zijn schoenen beginnen lopen en werd uit de SPa partij gezet, kwam op als onafhankelijke en werd door alle andere partijen geweigerd bij de coaltievorming.

De verhalen zijn dubbel: enerzijds had men de versie dat twee Turkse koppels niet door een "zwarte" wilden gehuwd worden,
de andere versie was dat zijn adoptieffamilie bij de "zwarten" behoorden 70 jaar geleden (collabo's dus) en zodus wilden de huwelijkskandidaten niet door een "zwarte" worden gehuwd. (niks met racisme te maken dus, eerder het volledig assimileren met de adoptief familie, zonder onderscheid van huidskleur)

Hoe het juist zit weet niemand, vermits het "de zwarte" zèlf is die met het verhaal op de proppen kwam tijdens een huwelijksreceptie van iemand anders. Hoe hoog het waarheidsgehalte hiervan is, is na de vorige gemeenteraads verkiezingen ook een groot vraagteken geworden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2013 om 08:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 17:46   #22
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Belachelijk. Je zal het maar meemaken als achtjarige (van welke huidskleur dan ook).
Schandalig,mensen weghalen uit hun warm land,om ze hier te droppen.Zonder kennis,in de kou, kansloos, van dag 1.Met de kostprijs van deze actie had mn in Afrika een heel dorp kunnen bouwen,Met aangepast onderwijs.
Neen hoor,liever 5 mensen in de OCMW duwen dan 1000 mensen te helpen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 17:53   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Schandalig,mensen weghalen uit hun warm land,om ze hier te droppen.Zonder kennis,in de kou, kansloos, van dag 1.Met de kostprijs van deze actie had mn in Afrika een heel dorp kunnen bouwen,Met aangepast onderwijs.
Neen hoor,liever 5 mensen in de OCMW duwen dan 1000 mensen te helpen.
Hoe zou je zelf zijn als je op die manier 200.000€ per jaar kunt vangen.
Dat loopt ge mis als dat geld in Afrika beland.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 19:49   #24
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Yep en zelfs als het een geadopteerde zwarte is dan weigeren er door hem getrouwd te worden als burgemeester. Van Vlaamse primitieven gesproken.
ff verbeteren:

Yep en zelfs als het een geadopteerde zwarte is dan weigeren er door hem getrouwd te worden als burgemeester. Van Vlaamse turkse primitieven gesproken.
Oud 6 november 2013, 19:51   #25
F.B.
Parlementslid

Standaard

De verontwaardigde in het artikel baseert zich op een anekdote. Moet best kunnen, maar dan moeten alle anekdotes mee in rekening worden gebracht.
Oud 6 november 2013, 19:59   #26
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

in mijn geboorteland suriname wonen alle rassen en daar is het minder racistisch, wel is er een stille apartheid en een hele rassenoorlog overal. Hindoestanen haten negers en negers haten hindoestanen en zo leven zij gewoon langs elkaar heen. Soms naaien zij wel stiekem met elkaar of gaan zij samen dansen en eten. Toch zijn hindoes en hindoestanen geen blanken, gekleurd he, tot pikzwarte kleur, en dankzij hen oude rijke superieure hindoe geloof en cultuur staan zij sterker tov de lange, superieure, grootgeschapen blanken dan de zuivere neger rassen. Hindoestanen en hindoe rassen zijn ook gewoon zwarten of Afro rassen en dit is al bewezen door DNA onderzoek. Ook geestelijk zijn veel hindoes niet anders dan negers en erg bekrompen, kleinzielig en achterlijk, zoals ik het vaak meemaakte na persoonlijke kontakten met hindoes. De geestelijk overeenkomst tussen hindoes en negers interesseert mij het meeste ondat genen zo te zien ook het denken en de cognitieve functies sturen, incl het hele IQ. Een leuke gedachte is het niet, en rassenhaters kunnen dit misbruiken om de inferioriteit van hindoe rassen aan te tonen.

mijn visies zijn complexer omdat een levend organisme in fysische zin alleen al waanzinnig complex is. Een eencellige amoebe alleen al is onmogelijk te doorgronden in fysische zin. Dus een meercellig en intelligent beest aapje zoals ons mensachtigen is totaal gestoord, extremofiel, homofiel, gek, banaal, mesjogge en ziek.

angst voor het vreemde en voor vreemde neger rassen is volledig natuurlijk denk ik. Een blank kind op een honderd procent hindoeschool, met bruine en zwarte kindjes zal ook gediscrimineerd worden dus vele wetenschappers weten nu verdomd goed dat discriminatie natuurlijk is en het is onmogelijk om het ooit op lihkse manier uit te roeien of botweg te verbieden. Een andere aanpak is noodzakelijk zo te zien. En ja, negerhaat in India, Marokko, Turkije, Japan, china, pakistan enz is honderdmaal erger dan in westers blank europa dus zo zie je maar weer hoe superieur de westerse cultuur is. En gelukkig zijn er in de westerse wereld genoeg negers die een academische graad hebben of een professoraat, en die ook gewoon schrijver en denker zijn, hier kan het en daar mogen wij trots op zijn. Idem dito geldt dit voor mij als kleine, zwakke, lage kaste koelie jongen, chamar, pipo, boitie uit hindoe apen titel kaste wereld. Hier hebben paria's uit de zwarte (hindoe) wereld nog een kleine kans om iets te bereiken. Eerlijk gezegd vinden de meeste hindoes en hindoestanen, incl arya samajis mij lager en inferieur, omdat ik niet lang en blank ben, en te blank/hollands/westers denk en praat, dus daarom discrimineren mijn eigen koelieras genoten mij altijd helemaal weg en jagen zij mij ook samen weg of bedreigen zij mij als ze langer, groter geschapen (langere zwarte koeliepik) en sterker dan mij zijn.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 6 november 2013 om 20:07. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 21:37   #27
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
in mijn geboorteland suriname wonen alle rassen en daar is het minder racistisch, wel is er een stille apartheid en een hele rassenoorlog overal. Hindoestanen haten negers en negers haten hindoestanen en zo leven zij gewoon langs elkaar heen. Soms naaien zij wel stiekem met elkaar of gaan zij samen dansen en eten. Toch zijn hindoes en hindoestanen geen blanken, gekleurd he, tot pikzwarte kleur, en dankzij hen oude rijke superieure hindoe geloof en cultuur staan zij sterker tov de lange, superieure, grootgeschapen blanken dan de zuivere neger rassen. Hindoestanen en hindoe rassen zijn ook gewoon zwarten of Afro rassen en dit is al bewezen door DNA onderzoek. Ook geestelijk zijn veel hindoes niet anders dan negers en erg bekrompen, kleinzielig en achterlijk, zoals ik het vaak meemaakte na persoonlijke kontakten met hindoes. De geestelijk overeenkomst tussen hindoes en negers interesseert mij het meeste ondat genen zo te zien ook het denken en de cognitieve functies sturen, incl het hele IQ. Een leuke gedachte is het niet, en rassenhaters kunnen dit misbruiken om de inferioriteit van hindoe rassen aan te tonen.

mijn visies zijn complexer omdat een levend organisme in fysische zin alleen al waanzinnig complex is. Een eencellige amoebe alleen al is onmogelijk te doorgronden in fysische zin. Dus een meercellig en intelligent beest aapje zoals ons mensachtigen is totaal gestoord, extremofiel, homofiel, gek, banaal, mesjogge en ziek.

angst voor het vreemde en voor vreemde neger rassen is volledig natuurlijk denk ik. Een blank kind op een honderd procent hindoeschool, met bruine en zwarte kindjes zal ook gediscrimineerd worden dus vele wetenschappers weten nu verdomd goed dat discriminatie natuurlijk is en het is onmogelijk om het ooit op lihkse manier uit te roeien of botweg te verbieden. Een andere aanpak is noodzakelijk zo te zien. En ja, negerhaat in India, Marokko, Turkije, Japan, china, pakistan enz is honderdmaal erger dan in westers blank europa dus zo zie je maar weer hoe superieur de westerse cultuur is. En gelukkig zijn er in de westerse wereld genoeg negers die een academische graad hebben of een professoraat, en die ook gewoon schrijver en denker zijn, hier kan het en daar mogen wij trots op zijn. Idem dito geldt dit voor mij als kleine, zwakke, lage kaste koelie jongen, chamar, pipo, boitie uit hindoe apen titel kaste wereld. Hier hebben paria's uit de zwarte (hindoe) wereld nog een kleine kans om iets te bereiken. Eerlijk gezegd vinden de meeste hindoes en hindoestanen, incl arya samajis mij lager en inferieur, omdat ik niet lang en blank ben, en te blank/hollands/westers denk en praat, dus daarom discrimineren mijn eigen koelieras genoten mij altijd helemaal weg en jagen zij mij ook samen weg of bedreigen zij mij als ze langer, groter geschapen (langere zwarte koeliepik) en sterker dan mij zijn.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
Anderzijds, jij hebt Wieroe.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 november 2013 om 21:37.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 23:52   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
ff verbeteren:

Yep en zelfs als het een geadopteerde zwarte is dan weigeren er door hem getrouwd te worden als burgemeester. Van Vlaamse turkse primitieven gesproken.

Dat is wel niet wat oa in de Humo stond.. 't waren Vlamingen volgens hen.

Trouwens ik ben er zeker van dat veel Vlamingen hun dochter liever niet met een "neger" zien thuiskomen, zelfs al is ie geadopteerd.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 07:07   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Trouwens ik ben er zeker van dat veel Vlamingen hun dochter liever niet met een "neger" zien thuiskomen, zelfs al is ie geadopteerd.
't Zal wel zijn, laat staan met een islamiet, dan hoeft ze meteen NIET meer thuis te komen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 07:13   #30
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Daarom dat de humo een vod geworden is, voor hen ben je Vlaming of Turk naargelang de situatie, niet volgens je afkomst. Zelfs al had een Vlaming hier problemen mee dan nog zou je die niet horen of weigeren getrouwd te worden, je weet best hoe we zijn.

Vlamingen die iets hebben tegen geadopteerde negers zijn echt wel een kleine minderheid, maar als je geen moslim bent is dat niet van belang natuurlijk, dan zijn minderheden wel belangrijk.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 07:17   #31
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't Zal wel zijn, laat staan met een islamiet, dan hoeft ze meteen NIET meer thuis te komen.
Een geadopteerde islamiet, technisch kan dat eigenlijk niet. Daar moet de mijne ook niet mee afkomen, gewoon kleurtjes daarentegen heb ik geen problemen mee zolang ze maar westers zijn.
Oud 7 november 2013, 09:02   #32
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk: als men had moeten schrijven dat het een Turks koppel was waarvan de schoonvader niet wou dat zijn dochter door een neger ging gehuwd worden, dan had het nooit in Humo gestaan.

Blijkbaar volgden ze dan maar de versie van Willockx, namelijk dat het over een niet-vlaamsnationalistisch gezin ging waarvan de vader vond dat de dochter niet door de zoon van een vlaams nationalist (onder de oorlog "zwarte" genoemd) kon worden gehuwd....

oei... dat was kiezen tussen de pest en de cholera zeker?
"Laten we er gewoon maar "vlamingen" van maken" - zei de linkse Humo journalist - "dan hebben we altijd gelijk want dat zijn toch altijd racisten".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 19:17   #33
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ja, ja,.. Zoals vlaamse jongeren in syrie.. Komt slecht uit hé.
Nogal logisch ook als je dit voorval bekijkt. Een Vlaming die (echt) racistisch is, uit dat maar zelden in het openbaar, en al zeker niet in het gemeentehuis in nuchtere toestand. Turken daarentegen maken er niet bepaald een geheim dat ze racistisch zijn. Dat is al meermaals in volle verrijking aangetoond.
Een familielid, die een ervaringsdeskundige is, bevestigd dat ook.
Oud 7 november 2013, 21:13   #34
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ja, ja,.. Zoals vlaamse jongeren in syrie.. Komt slecht uit hé.
Nogal logisch ook als je dit voorval bekijkt. Een Vlaming die (echt) racistisch is, uit dat maar zelden in het openbaar, en al zeker niet in het gemeentehuis in nuchtere toestand. Turken daarentegen maken er niet bepaald een geheim dat ze racistisch zijn. Dat is al meermaals in volle verrijking aangetoond.
Een familielid, die een ervaringsdeskundige is, bevestigd dat ook.
Inderdaad, niet dat het beter is maar als een Vlaming racistisch is dan zal die dat niet in het gezicht van die zwarte burgemeester zeggen.

Turken daarentegen ...

Bijna 60% wil niet naast een jood wonen, 40 niet naast een christen.
http://midnightwatcher.wordpress.com...ish-neighbour/

Dan hebben we het nog niet over ongelovigen, Koerden of homo's. En dan nog durven ze ons racistisch noemen, bende debielen.
Oud 7 november 2013, 21:24   #35
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bezeke Bekijk bericht
Of Marokkanen.

Ik ben ooit eens in Marokko geweest. Men doet daar alsof Afrika een ander continent is.

Het racisme tegen negers ginder is 10x meer dan het racisme van blanken in Europa tegen andere rassen
Ik ben ooit eens in Gambia geweest. Men doet daar alsof Marokko een ander continent is.

Wees maar zeker dat zwart-Afrikanen alles weten over de afstandelijkheid waarmee Noord-Afrikanen neerkijken op zwart-Afrika.

Met de kleur van de inwoners heeft dat trouwens volgens mij niet inherent iets te maken.
Oud 7 november 2013, 22:27   #36
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik ben ooit eens in Gambia geweest. Men doet daar alsof Marokko een ander continent is.

Wees maar zeker dat zwart-Afrikanen alles weten over de afstandelijkheid waarmee Noord-Afrikanen neerkijken op zwart-Afrika.

Met de kleur van de inwoners heeft dat trouwens volgens mij niet inherent iets te maken.
Ik denk van wel, er is binnen Marokko ook een onderling racisme tussen de meer arabisch getinte stedelingen en de berbers. Zwarten worden ook op regelmatige tijdstippen doodgeslaan voor de stomste redenen, huidskleur is nu eenmaal een makkelijk herkenningspunt.
Oud 7 november 2013, 23:22   #37
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard zwart racisme bestaat WEL

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht

namaste Lombas ea rechtsdraaiende forum tijgers,

Ik moet eerlijk bekennen als bruintje:
ZWART RACISME bestaat WEL en is erger dan blank racisme.

HOE bewijs ik dit, nou zo dus
in 90 procent van de niet blank, westerse landen zijn er geen anti discriminatie bureau´s en hierom is rassendiscriminatie daar gewoon legaal toegestaan en geen enkel probleem verder. Homo´s en vrouwen discrimineren is in deze niet westerse, overwegend gekleurde of zwarte landen ook erg normaal en de politie zal je hard uitlachen of een trap onder je kont geven als je blijft klagen dat men je discrimineert. Ook in een zwart land zoals India, meerderheid is Hindoe is rassendiscriminatie een groot maatschappelijk probleem en in het hele kasten stelsel is iemand met een lichte huidskleur nou eenmaal hoger dan iemand met een donkere of pikzwarte kleur. Ook het percentage neger genen is wereldwijd, overal buiten beschaafd blank, westers europa een gigantisch discriminatie probleem, tot zelfs in suriname. Ik als bruine, lage kaste koelie jongen weet hier ondertussen wel alles over dus dit alles is geen ziekelijke fantasie van mij of van Wieroe, mijn hindoe kat, die dus ook flink gediscrimineerd wordt door Hindoes.

discrimatie is natuurlijk dus leer ermee om te gaan als een apensoort of hogere diersoort je discrimineert. NIet alle dieren op aarde kunnen jou sociale bilmaatjes zijn die jou gaan strelen, likken en zoenen, dus hou er rekening mee dat 99,99999 procent van alle diersoorten op aarde jou natuurlijke vijanden zijn en blijf uit hun buurt als zij honger hebben of met de verkeerde poot uit hun hol zijn gestapt.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be