![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets mis met een vrouw die zich gedraagt als een vrouw.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, ik zou daarmee akkoord kunnen gaan ware het niet dat de moslims het zich ook veroorloven zich met onze zaken te bemoeien. Snap je ? Als die hier allemaal ophoepelen, en zich met hun eigen zaken moeien, zal ik misschien hetzelfde doen. Behalve als ze het te erg uithangen hé, bij mij is het dan traditie me ermee te moeien. En je weet het, traditie's moet men respecteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar haal jij in hemelsnaam het recht vandaan om over 52 % van de wereldbevolking / vrouwen , te mogen oordelen en hun te beletten vrij mogen denken en handelen ? Als ik iemand impotentie toewens is het deze pretentiehouders wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vrouwen die ook graag meer mannelijke dingen doen ?? bv: Muren metsen , auto's repareren , buitenwipper , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hadden we met die godsdienst nooit zoveel last gehad. Laatst gewijzigd door meneer : 11 november 2013 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Female_...ion#Overview_2
Hier wordt vrij veel onderzoek, met links, aangehaald. Wat dacht je? Dat de vrouwen het zelf niet wilden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de typische Westerse hebberige kortzichtigheid in het algemeen, en de corruptie van enkele Westerse politici in het bijzonder.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want die" operaties " worden wél gedaan als die meisjes nog klein zijn hé. Ik noem dat kinderverminking. Dat mag gerust verboden worden. Wat denk je ? Vind je dat bvb een ouder die heroïne spuit, en dat heel leuk vind, het recht heeft om ook zijn minderjarige kinderen met dit spul in te spuiten ? Mag een ouder die dol is op tattoo's zijn kleuter vol laten tatoueren ? Mag een ouder die als kind veel slaag kreeg daarom ook zijn eigen kinderen dagelijks zwaar aframmelen ( voor hun goed ) ? Of vind je gewoon dat men niks mag verbieden ? Het is verboden te verbieden ? Ik ben wel eens benieuwd wat een " hoog-gediplomeerde " zoals jij over zulke maatschappellijke vraagstukken denkt ? |
|
![]() |
![]() |