![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik daar overigens geen ontevreden klant ben. Sommige diensten zouden nog wat goedkoper mogen, maar in de voorbije 15 of zo jaren ben ik - op één akkefietje na - steeds tevreden geweest over de geboden service.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proximus en Scarlet zijn alle twee Belgacom. Moesten al die merknamen niet bestaan, een en ander zou pijnlijk worden voor veel mensen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nonkel echter wel. Ik heb hem geholpen om over te stappen van Belgacom naar Telenet. Als het op service aankomt: Telenet >>>>>>>>>>>>>>>>>> Belgacom. Daar is geen discussie over mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationaliseren en samenvoegen: 1 bedrijf dat zowel de glasvezelkabel als de koperkabel beheert, zonder franjes. Basisdienst. En concentratie op veiligheid.
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Telenet is duurder dan Belgacom.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nonkel zijn internet is nu dubbel zo snel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er dan ook veel slechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationaliseren.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Basisdienst.
Geen reclame.
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Dommel, dat is pas slecht. Je wilt echt niet weten hoe rot die zijn.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je bang ofzo om over te stappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Ik zit niet bij Belgacom. Ik verander regelmatig van provider.
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de grote overheidsbedrijven, en nog veel meer voor de beursgenoteerde bedrijven waar de staat in participeert is het extreem belangrijk om managers uit de privé te kunnen benoemen die hun sporen reeds verdienden. De politieke aanhankelijkheid van die mensen is maar zeer relatief. Die kunnen desnoods terug naar de privé, eens hun mandaat is afgelopen. Maar het feit dat in het kernkabinet er een afspraak is welke partij voor welk bedrijf een voordracht mag doen, maakt van die managers zogezegde politieke benoemingen. Ik denk niet dat dit ooit anders zal gebeuren, ook niet als n-va volgend jaar de grootste partner zal zijn in de vlaamse regering. Dan zullen zij een pak voordrachten mogen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dommel , en heb geen gebommel , sinds 2008 ![]() wil niet meer weg of ik moet een beter aanbod vinden ![]() In't begin effe wel gerommel ivm aansluiten , in't begin lag de snelheid op 7,5mb/s vanwege een lijnprobleem !! en 1 keer de modem om zeep !! en 1 keer de snelheid lag op 14kb/s ![]() Maar dat lag aan de lijn zelf !! Hen gebeld , zij naar belgacom , was rap gefikst !! Telenet heeft 2x een fout gemaakt , ik mocht 2x 7€ service ophoesten , ik heb toen mijn abo aldaar opgezegd , ze deden alles om mij klant te houden , maar ik had al reeds dommel !! Weet je , zelfs over tv begonnen ze , toen ik zei dat ik schotelde: "maar meneer , met een schotel kan het beeld uitvallen , en hebt u niet alle zenders !!" Ze hebben bij telenet zelf schotels staan !! ![]() Heb nog 6 maanden telenet internet gehouden , en toen was't hier gedaan met telenet !!!! Van sinds dat ik hier woon , heb ik altijd FTA gewokt !! ivm Dommel , heb ik of is er een probleem , ik bel hen , ik word direkt & correct geholpen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Het is trouwens veel beter om massaal Telenet te verlaten. Een groot deel van de winst van Telenet vloeit richting USA. Belgacom zijn geldstroom gaat veel meer richting eigen landje. Ik kan moeilijk geloven dat jij nog meer belastingen wilt betalen?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe regel je dat praktisch met je email?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal geen probleem. Dexia leende geld aan Detroit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn inderdaad substantiële middelen die het land verlaten.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit met de mailadressen van je provider werken.
Dat is om u in het zak te zetten als je wil overstappen. |
![]() |
![]() |