Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2013, 13:27   #21
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De remedie voor die 'ziekte' is simpel: op alle manieren contact vermijden met de 'stoffen' die de allergie veroorzaken.
Oei, dus ook geen handel meer drijven met moslim landen. Dus geen diesel/benzine meer in onze auto's. Laten we ook alles terug kapot maken wat buitenlanders hier in België opgebouwd hebben.

Dan zal er niet overblijven, vrees ik.
Oud 15 november 2013, 13:31   #22
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De grootste en meeste racisten zitten bij de islamieten. Oei, dat past zeker niet in uw kraam. Volgens de linkse kronkels kunnen alleen blanken racist zijn.
Racisme zit overal. Het is een ziekte dat uitgebuit wordt door gevaarlijke mensen in de politiek. Het leunt aan bij een burn out, waar je alles negatief ziet. Bij racisme is het hoofdzakelijk gericht op buitenlanders.

Racisten zijn in hun privéleven zeer onprettige mensen, omdat ze elk gesprek herleiden naar haat tegen andere bevolkingsgroepen.

Dit alles kost de maatschappij veel geld, omdat ze sneller depressief zijn na een "zwette" gezien te hebben. Werkonbekwaam als gevolg.

Laatst gewijzigd door nickb : 15 november 2013 om 13:32.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 13:38   #23
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Oei, dus ook geen handel meer drijven met moslim landen. Dus geen diesel/benzine meer in onze auto's.
Olie de grootste bron van 'welvaart' in de islamitische wereld.
En dat borrelt gewoon uit de grond.

Citaat:
Laten we ook alles terug kapot maken wat buitenlanders hier in België opgebouwd hebben.

Alles wat er vandaag goed is aan België is het resultaat van het bloed, zweet en tranen van onze voorouders.
Het meeste werk daaraan is er verricht tussen 1800 en 1950.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 13:40   #24
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme zit overal. Het is een ziekte dat uitgebuit wordt door gevaarlijke mensen in de politiek. Het leunt aan bij een burn out, waar je alles negatief ziet. Bij racisme is het hoofdzakelijk gericht op buitenlanders.

Racisten zijn in hun privéleven zeer onprettige mensen, omdat ze elk gesprek herleiden naar haat tegen andere bevolkingsgroepen.

Dit alles kost de maatschappij veel geld, omdat ze sneller depressief zijn na een "zwette" gezien te hebben. Werkonbekwaam als gevolg.
Is iemand die van zijn cultuur houdt en het voortbestaan daarvan wenselijk acht een racist?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 13:44   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Racisme zit overal. Het is een ziekte dat uitgebuit wordt door gevaarlijke mensen in de politiek. Het leunt aan bij een burn out, waar je alles negatief ziet. Bij racisme is het hoofdzakelijk gericht op mensen met een eerder rechts gedachtengoed.

Racisten zijn in hun privéleven zeer onprettige mensen, omdat ze elk gesprek herleiden naar haat tegen rechtse bevolkingsgroepen.

Dit alles kost de maatschappij veel geld, omdat ze sneller depressief zijn na een "rechtse" gezien te hebben. Werkonbekwaam als gevolg.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 13:48   #26
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Is iemand die van zijn cultuur houdt en het voortbestaan daarvan wenselijk acht een racist?
Iedereen houdt van zijn cultuur, maar je moet ook niet doordraaien. De gewoonste zaak in de wereld is dat mensen wegtrekken en zich vestigen in andere gebieden. Vaak omdat daar een beter leven is. Mensen in het land van aankomst trekken ook weg, omdat ze het elders weer beter vinden.

Er ontstaat hierdoor een mix van culturen. Nu zijn er mensen die dat niet willen en hierdoor extremer met de dag worden. Die worden uiteindelijk racisten omdat ze het maar niet kunnen aanvaarden.

Als je naar de VS kijkt zie je dat het met de generaties mindert. Vroeger mocht een zwarte niet in een witte wijk en omgekeerd. Nu hebben ze zelfs een zwarte in het Witte Huis.

Laatst gewijzigd door nickb : 15 november 2013 om 13:48.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:55   #27
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, dus ook geen handel meer drijven met moslim landen. Dus geen diesel/benzine meer in onze auto's. Laten we ook alles terug kapot maken wat buitenlanders hier in België opgebouwd hebben.

In de top 20 van de import/exportpartners van België staat (onderaan) maar één islamitisch land: Turkije.
Oud 15 november 2013, 15:07   #28
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Tot op zekere hoogte is racisme een gezonde reflex, wie een tijger op zich ziet afkomen en daarbij niet aan gevaar denkt die is niet goed snik.
Als je racisme een ziekte noemt dan zijn we allemaal ziek, wat ik bij veel antiracisten zie is dat ze er vaak ongegrond er maar wat op los murmelen en begrippen al racist bezigen omdat het hun het gevoel geeft beter zijn de ander.
Anderen toeteren dan weer voluit over racisme omdat ze zichzelf wentelen in het slachtofferschap, zelfs een klein kind weet instinctief bij zwakke ouders “zielig gedrag is macht”.

Racisme is dus een beestje met vele gezichten.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:20   #29
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen houdt van zijn cultuur, maar je moet ook niet doordraaien. De gewoonste zaak in de wereld is dat mensen wegtrekken en zich vestigen in andere gebieden. Vaak omdat daar een beter leven is.
Naar kafirlanden, weg van de islam.

Citaat:
Mensen in het land van aankomst trekken ook weg, omdat ze het elders weer beter vinden.
Weg van de 'verrijking'

Citaat:
Er ontstaat hierdoor een mix van culturen. Nu zijn er mensen die dat niet willen en hierdoor extremer met de dag worden. Die worden uiteindelijk racisten omdat ze het maar niet kunnen aanvaarden.
Niemand wenst zijn cultuur te zien weggevaagd worden door een aan onze samenleving vijandig staande politieke ideologie die voor 'religie' moet doorgaan.

Citaat:
Als je naar de VS kijkt zie je dat het met de generaties mindert. Vroeger mocht een zwarte niet in een witte wijk en omgekeerd.
Vroeger werden zwarte mannen gecastreerd en vrouwen (zowel blanke als zwarte) tot sexslavinnen gedegradeerd. (jihad) http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=12
Dank zij blanken kwam er een voorlopig einde aan die door de islam toegelaten praktijken, ik zeg wel voorlopig aangezien als het westen verder verzwakt (te danken aan de islamapologeten onder ons) het westen dat de islam tot nu toe enigszins in toom hield, dit zo weer kan worden ingevoerd.

Citaat:
Nu hebben ze zelfs een zwarte in het Witte Huis.[/b]
Obama is het product van een kruising tussen een blanke vrouw en een zwarte. 50/50 dus. En kijk nu, men bekijkt Obama als een zwarte niet als een blanke. Een kruising van een blanke met een zwarte betekent dus het einde van de blanke soort, niet van de zwarte soort.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 november 2013 om 15:28.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:42   #30
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Iedereen houdt van zijn cultuur, maar je moet ook niet doordraaien. De gewoonste zaak in de wereld is dat mensen wegtrekken en zich vestigen in andere gebieden. Vaak omdat daar een beter leven is. Mensen in het land van aankomst trekken ook weg, omdat ze het elders weer beter vinden.

Als je naar de VS kijkt zie je dat het met de generaties mindert. Vroeger mocht een zwarte niet in een witte wijk en omgekeerd. Nu hebben ze zelfs een zwarte in het Witte Huis.
En wat is dan uw oplossing? Ik veronderstel: alles ondergaan en niet terugvechten. Het overgrote deel van de Belgische (of zelfs Westerse) bevolking moet die zever niet van de islam niet. Mogen wij geen eigenheid meer hebben? Hoe zit het met onze identiteit? Moeten wij deze opofferen om andere volkeren mee te laten snoepen van onze welvaart, die onze voorouders met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd? Geen haar op mijn hoofd denkt er aan om te emigreren naar een moslimland, gewoon omdat ik niet wil leven in dergelijke maatschappij. Of moet ik mijn cultuur daar gaan opdringen en alles ten gunste van mij, Westerling, laten veranderen? Ik ben er van overtuigd dat dat niet zal lukken. Is het dan niet beter om 'thuis' te blijven? En wees hier maar zeker van: de islam zal niet rusten vooraleer wij hier allemaal moslim zijn.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:47   #31
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Enig antwoord on-topic ivm inteelt bij moslim's?

Ps: off-topic; voor zolang het duurt met die olie. Van zodra de voorraad olie op het Arabisch schiereiland is opgedroogd valt de boel daar stil. Trouwens; wat hebben die buitenlanders (moslim's in het bijzonder) hier zoal opgebouwd? Kebabzaken? Nachtwinkels?
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:56   #32
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
FOUT.

Nu hebben ze een HALFBLOED in het Witte Huis.
alleen mag halfbloed niet gebruikt worden, want dat is denigrerend naar het schijnt.
Dat hij maar half Zwart is mag daarentegen de pret niet derven dat de anti-racisten hem o zo graag als "zwart" bestempelen.

Dat zijn zwarte familie uit Kenia er dan net weer mee voor gezorgd heeft dat al die voorvaderen van de in Amerika wonende zwarte nazaten als slaaf werden gevangen en verkocht aan de Ameirkaanse slavenhandelaars, mag de pret niet derven. Als "zwarte" (nazaat van de slavenjagers) is hij dé ideale kandidaat om de eerste "zwarte" president te worden.
Dat zijn witte andere helft die hem weldegelijk heeft opgevoed en studies betaald (door de witte oma) moet niet teveel in de verf worden gezet. Er zou wel eens uit kunnen komen dat de familie van de witte grootvader OOK in de slavenhandel werkzaam was. En zo komt het dat de witte overgrootvader van de eerste "zwarte" president wel eens wat slaven zou kunnen gekocht hebben van de zwarte overgrootvader van de eerste "zwarte" president.
" Yes you can " ! het zal wel zijn zeker hé? Alle zwarte stemmers hebben gestemd op de kandidaat waarvan de voorouders zowel hun voorouders gingen vangen als verhandelen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 november 2013, 16:21   #33
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En wat is dan uw oplossing? Ik veronderstel: alles ondergaan en niet terugvechten....
Als ik kijk naar hoe het Vlaams Belang het aanpakt, dan moet ik er bijna van huilen. Iedereen is nu tegen hen, en terecht.

Als je een problematiek ziet, dan moet je realistische oplossingen uitwerken. En geen van "alle buitenlanders buiten, ook die hier heel hun leven wonen" en dan de rest van het jaar pinten pakken, dat is gewoon van de zotte. En dan ook nog eens België splitsen. Kortom het begint op fictie te lijken.

Het gaat erom hoe je het presenteert. Men kan dus stellen dat de verkeerde mensen de zaak proberen te verdedigen.

Citaat:
...En wees hier maar zeker van: de islam zal niet rusten vooraleer wij hier allemaal moslim zijn.
Ik ben moslim, en de laatste wat er in mijn gedachten opkomt is jou bekeren. Ik wil alleen zoveel mogelijk geld verdienen, mijn kinderen een goede opvoeding geven, en hopelijk elk jaar op vakantie voor wat rust.

Ik denk dat je je druk maakt om niets. De enige extreme moslims zie je trouwens alleen in het nieuws.
Oud 15 november 2013, 16:23   #34
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
FOUT.

Nu hebben ze een HALFBLOED in het Witte Huis.
alleen mag halfbloed niet gebruikt worden, want dat is denigrerend naar het schijnt......
Hij is niet blank.
Oud 15 november 2013, 16:28   #35
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik kijk naar hoe het Vlaams Belang het aanpakt, dan moet ik er bijna van huilen. Iedereen is nu tegen hen, en terecht.

Als je een problematiek ziet, dan moet je realistische oplossingen uitwerken. En geen van "alle buitenlanders buiten, ook die hier heel hun leven wonen" en dan de rest van het jaar pinten pakken, dat is gewoon van de zotte. En dan ook nog eens België splitsen. Kortom het begint op fictie te lijken.

Het gaat erom hoe je het presenteert. Men kan dus stellen dat de verkeerde mensen de zaak proberen te verdedigen.

Ik ben moslim, en de laatste wat er in mijn gedachten opkomt is jou bekeren. Ik wil alleen zoveel mogelijk geld verdienen, mijn kinderen een goede opvoeding geven, en hopelijk elk jaar op vakantie voor wat rust.

Ik denk dat je je druk maakt om niets. De enige extreme moslims zie je trouwens alleen in het nieuws.
On topic: Enig antwoord ivm inteelt bij moslim's?

Off-topic: bent u bekeerling? Ook met uw nicht getrouwd?

Laatst gewijzigd door korvo : 15 november 2013 om 16:32.
Oud 15 november 2013, 16:38   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij is niet blank.
nee, hij is inderdaad niet blank. Hij is halfbloed zoals ik zei. Met zowel langs witte voorouderkant als lang zwarte voorouderkant slavenjagers/slavendrijvers en slavenhandelaars.

Dé mannen die Amerika van hun zwarte slaven hebben voorzien!

maar het is de witte man in de straat die het gedaan heeft nietwaar?

Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 16:40.
Oud 15 november 2013, 16:42   #37
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
On topic: Enig antwoord ivm inteelt bij moslim's?

Off-topic: bent u bekeerling? Ook met uw nicht getrouwd?
Ik ben niet met mijn nicht getrouwd. Ik ken er nog heel weinig die dat nog doen.

Het is een overblijfsel van vroeger, toen men niet graag een huwelijk zag met onbekende families. Ouders hadden schrik voor echtscheidingen, en wat onbekend is mijden ze dan. Een neef of nicht vonden ze dan veiliger. Het bemiddelen bij problemen loopt dan ook gemakkelijk goed af, omdat het binnen de familie geregeld kan worden.
Als het leven erg moeilijk is (geen financiële opvang bij een echtscheiding zoals hier), dan neemt men drastische maatregelen.

Nu ligt het anders. Zowat iedereen die ik ken is getrouwd met iemand van buiten de familie. En over 10 jaar zie je dat helemaal niet meer.
Oud 15 november 2013, 16:48   #38
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet met mijn nicht getrouwd. Ik ken er nog heel weinig die dat nog doen.

Het is een overblijfsel van vroeger, toen men niet graag een huwelijk zag met onbekende families. Ouders hadden schrik voor echtscheidingen, en wat onbekend is mijden ze dan. Een neef of nicht vonden ze dan veiliger. Het bemiddelen bij problemen loopt dan ook gemakkelijk goed af, omdat het binnen de familie geregeld kan worden.
Als het leven erg moeilijk is (geen financiële opvang bij een echtscheiding zoals hier), dan neemt men drastische maatregelen.

Nu ligt het anders. Zowat iedereen die ik ken is getrouwd met iemand van buiten de familie. En over 10 jaar zie je dat helemaal niet meer.
Hm. de Turken en Marrokanen alhier in onze magazijnen zijn schijnbaar - naar hun eigen zeggen - wél vaak met (achter)nichten getrouwd. Het gaat hen vooral - wederom naar hun eigen zeggen - om "het geld binnen de familie te houden". Op mijn betoog in verband met "genetische defecten" werd in het beste geval "Inch'allah" geantwoord.
(off-topic) Er zit er zelfs eentje tussen die een heilige schrik heeft van Djinns, om nog maar te zwijgen van diegenen die in een grote cirkel lopen rond de honden van de EOD-teams. Ik beschouw deze dan meestal ook als een zootje grote kinderen.
Trouwens; bent u bekeerling?
Oud 15 november 2013, 16:50   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verklaar je nader. Krijgen de verstoten moslima's dan geen levenslang onderhoudsgeld van manlief als die taleq taleq taleq heeft gezegd? Nou nou toch.
Ze rekenen HIER dus weerom op ONZE bijdragen om UW verstoten importpartners te onderhouden. Zie ik dat goed zo?

Zijn er al bij die zelf in hun eigen onderhoud kunnen voorzien zodat ze niet hoeven te teren op de bijdragen van die ongelovige kaffirs?

Oud 15 november 2013, 16:57   #40
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

FOUT. Iedereen is NIET tegen het VB. U zou er van verschieten hoeveel mensen achter hun programmapunten staan, maar het niet openlijk willen toegeven. Gewoon omdat ze dan weer afgeschilderd worden als racisten. Dat is de enige argumentatie van de linkse kerk wanneer het over immigratie gaat en de discussie is dan gesloten. En wil u eens verduidelijken waarom het VB het niet goed aanpakt? Argumenten graag.

U persoonlijk wil mij misschien niet bekeren, maar er zijn miljoenen anderen die dat wel willen doen. Europa islamitisch is de natte droom van de overgrote meerderheid van de moslims.

Ik maak mij er wel druk over en geloof de goednieuwsshow niet van 'wij zijn zo niet'. Ik heb ze allemaal op de tafels zien dansen tijdens de walgelijke terroristische aanslagen in Europa en Amerika. OOK de zogezegde gematigde moslims. Enkele onnozele cartoons van de profeet lokten doodsbedreigingen, moorden en blinde haat uit over heel de wereld. Ik moet toegeven dat ik schrik heb voor dit blind fanatisme, dat niet in onze Westerse wereld thuis hoort, in feite niet in de gehele wereld.

Het is wel raar dat jullie naar het gehate Westen komen om goed te kunnen leven. Kunnen jullie in godsnaam niet uw eigen moslimland blijven en daar een betere levensstandaard opbouwen? Ik wil geen hoofddoeken in het straatbeeld. Ik ben dat nooit gewoon geweest en zal het nooit gewoon worden. Volgens de politiekcorrecten ben ik dan racistisch. Het is wel raar dat wij ons weeral moeten aanpassen, terwijl de moslims hun eigenheid mogen behouden. Heeft er al één moslim geroepen: 'hé, waarom werden overal de kruisbeelden en kerstbomen weggenomen? Dat mag toch niet.'
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be