![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is pijnlijk. Het komt hard aan. Dat is nu eenmaal zo als je een bekwaam mens jammerlijk ziet falen en zich schromelijk vergissen. Sic transit gloria mundi... Alweer een idool minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verspil Uw medelijden maar niet aan mij. Steek het in een dikke spaarpot, dan hebt U toch wat bij de hand, in 2014. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed in het debat, gevat, prima socio-economische visie...
Dat worden leuke debatten indien hij uitgespeeld worden tegen intellectuele economische woestenijen als Rutten, Van Besien, edm.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is hij een minzaam man. Klasse in vergelijking met bij vb een tierende & brullende Tobback. Dit is een goede aanwinst voor de N-VA. Ik ben zeer tevreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij belandt wel zachtjes in het fluwelen cordon. Enkel stuntels als Bracke komen aan het woord. Valt het je niet op hoe de laatste maanden De Wever ook maar met mondjesmaat wordt opgevoerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende bonus lijkt me het binnenrijven van LDD-topjongens Bouckaert en in het bijzonder Vereeck.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor Trends is het een monument dat vertrekt. Bij dat blad denk je bijna automatisch aan van overtveldt en crols. Zal niet evident zijn om hem op te volgen. Zijn analyses waren altijd scherp, een heel intelligente man. Naar mijn inschatting teveel op zoek naar het negatieve, maar wel altijd intellectueel eerlijk. Ik zie dat de partij schrijft dat ze nog niet zeker weten welke rol hij zal krijgen. Mij zou het niet verwonderen dat ze hem op de payrol zetten om op de achtergrond te werken aan de economische thema's meer dan hem zomaar op een lijst te gaan droppen. Hoofd van het studiebureau, zoiets. Ofwel is het het witte konijn dat BDW in de komende regering wil inzetten als minister van economie of financiën ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij komt enorm mij persoonlijk opportunistisch over. Vereeck is w.m.b. de ideale politicus, mét een collectie prima ideeën. Maar ik heb niet de indrul dat hij de N-Va erg genegen is. Hij laat geen kans onbenut om ze in de rapen te sch**t*n.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bouckaert ? Dat is een man van het verleden, die hengelde al eerder naar een mogelijke terugkeer naar de liberalen maar kreeg enkel stilzwijgen als antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Enerzijds dit : Citaat:
Dus, even recapitueleren : Van Overtveldt verkast van een tijdschrift dat als een van de weinigen wel nog groei optekende vorig jaar, naar een partij die volgens de N-VA-bashers over haar hoogtepunt heen is en nu gaat verschrompelen. Kun je me dan nu even verduidelijken wat je precies bedoelt met het woordje "opportunist" ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Johan Van Overtveldt zijn opinies en reacties altijd gesmaakt, helder sereen en to the point, in tegenstelling tot de linkse roepers. MAAR Van Overveldt is rechtlijnig, zeer rechtlijnig (remember de commotie rond het vervangen van een regime-hoofdredacteur bij Knack). Is nu de vraag hoe lang hij het gaat uithouden in het bochtenwringende NVa
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Oh, 't doet duidelijk écht wel pijn. Super !
![]() Pak een pilleke, jochie, 't zal wel beteren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 15 november 2013 om 09:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van overlopers gesproken...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat het light VB was??? wat is het nu in feite?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |