![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge moet daar helemaal geen visie voor hebben ! Just een beetje politieke moed en aan hun ambassade duidelijk maken dat er een oplossing moet komen. Moed: dat we bereid zijn om wat 'schade' te verdragen door vb. minder handel met hen. Ze zullen vlugger bijdraaien dat gij peinst, want wat kan hen die paar onderdanen schelen. En onze buurlanden er ook bij betrekken, indien ze dezelfde ambetantigheden ondervinden van Algerije. Wellicht is het enige probleem dat buitenlandse zaken geen hinder ondervindt. Kijk wie de zaak aan het licht brengt: een paar onnozele flikken. En zelfs die hebber er weinig persoonlijke last van. Alle andere politieke kweddel denkt bij zichzelf: 'daar ga ik me niet moe voor maken, want anders gaan ze me direct aan de muur nagelen wegens het achterna lopen van het Blok'. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen de illegale Algerijnen van dit land altijd meegeven met de lege tankers die in Zeebrugge vloeibaar Algerijns aardgas zijn komen leveren. Op die wijze brengt de retoutvaart van deze lege tankers toch nog iets op. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 15 november 2013 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is er nog maar een oplossing hé, veel leiding ontstopper mee de lucht in nemen en een acryl ligbad aangezien een BQ in een vliegtuig niet zal mogen om veiligheidsredenen. Laatst gewijzigd door Garry : 15 november 2013 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom moet alles toch ook altijd zo officieel gebeuren en zoveel heisa veroorzaken en geld kosten? Ze hebben overal genoeg geheime organisaties en van die attack teams ed. Waarom dan geen officieus liquidatieteam? Gast oppakken en laten verdwijnen. Bouwwerven en beton genoeg. Proper opgelost dan zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mit den Füßen im Zement Verschönerst du das Fundament" ![]() schrik dat het beton gaat "werken" hoef je ook al niet te hebben ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 november 2013 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat helpt is GELD.
Geen vrijhandelsakkoorden met naties buiten de EU,maar een taksatie op importhandel ermee die erop gericht is de verblijfskosten,opvangkosten,andere kosten van mensen uit die naties die als vluchteling,economisch,politiek,illegaal,wathever. ...in de EU verzeild geraakt zijn te vergoeden.Hoe meer vluchtelingen hoe duurder het het land van oorsprong zal kosten als ze geleidelijk aan afgesneden raken van een markt van grondstoffen,halffabrikaten,landbouwproducten,of als de bedragen publiekelijk afgetrokken worden van EU-steunfondsen,ontwikkelingshulp etc.... De teller begint te lopen vanaf 2000 "rare" gevallen per jaar,minimum bedrag per geval is het minimumloon + gemiddelde woonkosten in het EU-land waar het geval zich voortdoet,of de volledige juridische- en gevangeniskost,of andere bewijsbare kostennota(onderwijs,medische kosten,....) Tenslotte helpt de EU mensen in nood,maar omgekeerd mogen regeringen in probleemlanden eens voor hun verantwoordelijkheid gezet worden en op een manier die echt aankomt.....in de beurs! Daar vallen onverwijderbare gevallen als onze goede vriend waarmee dit draadje begon ook onder. Het zal DUUR zijn mensen weg te jagen NAAR de EU,heel erg duur! De "naties van oorsprong" doen betalen voor mensen die hoogstwaarschijnlijk nooit meer zullen terugkeren....de keus is aan hen,als ze dat verantwoord vinden! Als die mensen,zoals zoveel gevallen,uiteindelijk werk hebben hier,mogelijk zelfs in orde raken BLIJFT de kost aangerekend zolang hij/zij leeft......Om duidelijk te blijven maken,nu,wat voor een WAARDEVOL persoon men weggejaagd heeft! Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2013 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is meer dan ooit duidelijk: bij de huidige politiekertjes zijn er zéér weinig die problemen oplossen.
Trouwens, w�*�*r zouden geleerd hebben om problemen op te lossen ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oplossing: doodseskaders die dergelijke types opjagen, vangen en vervolgens oplossen in een zuurbad. Nadien doen we gewoon alsof ze nooit hebben bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie zal het wel regelen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De industriëlen hebben nu al plezier in je voorstel. Ik zou ze allemaal naar Antwerpen sturen, die hebben voor alles een oplossing nu BDW burgemeester is. Als ze hem Homans tonen, loopt en zwemt hij van ellende naar Algerije en zie je hem nooit terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roest in vrede : 15 november 2013 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het volkomen met jou eens dat er druk moet komen op die landen, maar tot hiertoe heeft geen enkele partij nog politicus een werkbare strategie daarvoor gevonden. Volgens mij ook niet bij jouw partij. Met loze woorden bekomen we niets. Het dossier met marokko is zo mogelijk nog zieliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben echt onder de indruk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beleid van die linkse partijtjes is haast crimineel te noemen. En dn maar huilie, huilie als rechtse partijen 'proberen' er iets aan te doen. Ik zeg wel degelijk 'proberen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |