![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zijn we van opgezette alligatoren bij Godfried beland?
![]() |
#23 |
|
![]() waarom hebde da beestje eigenlijk gedood? gewoon voor de fun?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Normaal gezien hebben alligatoren schrik van mensen. In het geval van deze echter was dat anders. Als ik er met een stok naartoe gooide, ging de alligator ernaar toe om in de stok te bijten. Dit duidt erop dat deze alligator vroeger gevoed werd door mensen. Ge weet wel, van die flauwe zeveraars die een kip in de rivier gooien om de alligator eens tekeer te zien gaan. Het is echter zeer gevaarlijk dat te doen, want het dier maakt dan de associatie tussen mensen en eten. Veel meer als die associatie kan een alligator niet vermelden. Aangezien hier af en toe mensen met kinderen langs komen en kinderen blijkbaar allemaal worden aangetrokken door die rivier, heb ik beslist dat ik liever de alligator doodt, dan dat er een ongeval mee voorkomt. Bovendien heb ik nu voor een jaar of twee lekker vlees in de vriezer zitten (opzetten was wat te duur)
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik kan je redenering wel volgen, maar ik zou het nooit over mijn hart krijgen. seg, en die krokodil, met wat eet je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Uwen hond was zeker content dat er "jacht" was en dat dat kutbeest dood is?
En hoe heb je dat aangepakt? Ik neem aan dat ge niet zowaar met uw sloefen aan voor dat beest gaat staan en een pijltje afschiet. Me dunkt is dat beestje dan bijlange na niet dood en bovendien redelijk slechtgezind op u. In den boom gekropen? Of in ne Suv ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Stond die kraan er nog waarmee ze die boom hebben weggehaald?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of leg wat zout op zijn staart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() "The Nudist On The Late Ship"? Welke boeken lees jij zo allemaal, Tzuvar? Goed geïllustreerd werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 31 augustus 2004 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |