![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men zou eens moeten uitzoeken hoeveel dergelijke dossiers er goedkeuring krijgen in de echt rijke gemeentes zoals Brasschaat, Waterloo, Lasne of St-Martens-Latem. Volgens mij ga je ze op de vingers van één hand kunnen tellen. Doorsturen naar de grootstad is veeel gemakkelijker... Volgens mij gaat dit over de partijgrenzen heen, het is een algemeen fenomeen en een schoolvoorbeeld van wanbeheer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die hypocrisie mag transparant aangekaart worden. In dit geval gaat het over antwerpen maar de andere steden hebben evenveel boter op hun hoofd. Daar moet men niet flauw over doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke OCMW's zouden de 7000 Brusselse asielzoekers die Mayeur niet wilde inschrijven ten geschenke gekregen hebben?
Citaat:
AH, HIER dus: Citaat:
En dan Mayeur maar jengelen dat het Vlaanderen is dat de asielzoekers naar Brussel doorstuurt.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ja dus dat was drie weken geleden .. en daarvoor ?
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...els-OCMW.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Maar ik heb de indruk dat je de franstalige PS' er Mayeur meer gelooft. Of heb ik het mis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan dat niet aan de hand van twee mekaar tegensprekende uitspraken in de krant uitmaken. Hoe kom je aan die indruk? Zeg nu niet dat je me kent als "nieuweling" hier.... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 november 2013 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Wallonië dumpt asielzoekers in Antwerpen, Antwerpen dumpt asielzoekers in WalloBrux. Nou en?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg toch de indruk dat die meer en meer halverwege van de trein plachten te springen als ik zie wat er hier de laatste tijd zoal in mijn stad wordt binnen gegooid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Neen, hoor, ik merk wel dat je van de ouwe garde hier bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Brussel stuurt ze niet alleen naar Antwerpen, he. In de 3 jaren dat ik in Brussel heb gewerkt heb ik veel allochtonen op het perron zien staan met hun papieren van het CPAS. Vaak zijn ze ook analfabeet. Dan staan ze eerst een kwartier als een koe te staren op het lichtbord en het papier dat het CPAS heeft uitgeprint. En dan komen ze nog vragen welke trein ze moeten nemen (mijn antwoord: "sorry, geen frans").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gelooft de leugens van de Mayeur, de beschermheer van de Samu Social schande liever dan dit? Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is het net eender, en ik woon niet in Mechelen. De verrijking door de multicultuur wordt elke dag zichtbaarder in elke straat, en tot in de kleinste uithoek, maar vooral.....in de boekhouding van het OCMW.
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De FRANSTALIGE grondwetgevers bedoelden met met het vrije gebruik van taal dat het de Franstaligen vrij stond om in heel België frans te spreken. De Franstaligen hebben tot in den treuren bewezen dat ze de grondwet zo begrepen. En zo verstaan ze de grondwet tot op de dag van vandaag nog altijd.