![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hebben ze volledig geïndoctrineerd met AZERTY bij IPOC aka daktilo in den tijd.
Maarja al doende QWERTY leren typen, zeker door al die smartphones en tablets om van Linux nog maar te zwijgen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo 'n abc toetsenbord?
Iemand daar al opgekomen?
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik werk op een qwazerty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat je dat zelf moet kiezen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En Linux? Daar kan je al sinds midden jaren negentig je toetsenbord layout aanpassen, en is met huidige distributies effe handig te wijzigen als in windows. Je hebt zelfs veel meer vrijheid, want je kan zelf toetsen instellen voor bepaalde functies instellen als je wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hetze zeg...
Binnenkort werkt iedereen toch met een virtueel toetsenbord dat je kan instellen zoals je wilt. Zoals je nu al op een tablet doet. Ps Eurobug: ook in Azerty zijn punt en komma standaardtoetsen. ![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toetsencombinatie linker Alt-toets en de Shift-toets tegelijk kan (als u die per ongeluk samen ingedrukt mocht hebben) de toetsen combinatie van AZERTY naar QWERTY omzetten.
Eigenlijk is dat de toetsencombinatie om tussen de verschillende geïnstalleerde landinstellingen te schakelen dacht ik. ![]() p.s. Windows
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 november 2013 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij DELL kun je niet kiezen trouwens als je in Belgie bestelt.
Dit is geen hetze volgens mij. Wel gewoon een heel praktisch voorbeeld van hoe Vlaanderen beter zou kunnen doen. Niemand die voorstelt dat Franstaligen een qwerty moeten gebruiken. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 november 2013 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ik mijn prille twintiger jaren in Engeland doorbracht en daar vlot Qwerty gebruikte, erger ik me inderdaad blauw aan het obligate Azerty. Waar ik me ook blauw aan erger, maar misschien heeft Qwerty dit ondertussen ook overgenomen = shift Lock die niet meer losspringt als je erop klikt zoals vroeger het geval was bij typemachines. Ik krijg die gewoonte er niet uit. Mijn volgende toetsenbord ga ik qwerty gebruiken. Even wennen en het is zo gefixed. Eindelijk normaal getallen kunnen tikken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men even bedenkt hoeveel uren vlamingen (nederlandstaligen) ondertussen al kwijt zijn aan het shift+cijfer of shift+punt en alle andere moeilijkheden die azerty ons biedt bij het typen van nederlands en engels.... dan kunnen ze dat weeral eens bij de transferten gaan optellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je haalt de sukkelaars die nog nooit vlot met qwerty hebben leren werken er zo van tussen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ik kocht een nieuw Hp qwerty klavier voor 5 euro
er verzette de toetsen naar azerty |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou snel klacht bij de rechter neerleggen!
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je had beter even aan gewenning gedaan en je qwerty behouden!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zelf eerder opteren voor Vlaamse politici die besluiten dat alle Vlaamse overheidsdiensten op qwerty overgaan. En vooral aan de rest van de burgers overlaten waar ze mee willen werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
daar ooit aan gedacht? jullie anti-fransen zijn soms wel hilarisch
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Yup. En dan ontdek je dat je in België geen laptops vindt met qwerty toetsenborden. Maar ja, dat is dan een verkoop voor de hollanders, die wel qwerty aanbieden. Goed voor hun economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren heb ik online een andere computer (laptop) gekocht. Ik kon bij CoolBlue kiezen tussen Azerty- of Qwerty-klavier. Ik heb deze maal resoluut voor Qwerty gekozen. Ik heb er geen idee van of het een Amerikaanse Qwerty of een Europese (Nederlandse) versie van Qwerty zal zijn. Forummers met ervaring op dat vlak graag uw mening.
|
![]() |
![]() |