![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie stem jij regionaal ( Vlaams, Brussels of Waals) 2014 ? | |||
1. N-VA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 64,29% |
2. CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
3. Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
4. Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
5. Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
9 | 21,43% |
6. Groen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
7. Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,52% |
8. PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,52% |
9. BUB/Belgische Alliantie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
10. UF |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
11. PS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
12. CDH |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
13. MR |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
14. Ecolo |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
15. FN |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
16. PTB+ |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
17. PP |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
18. Islam |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
19. Laurent Louis |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
20. Piratenpartij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Laurent probeert Bleiter Anciaux naar de kroon te steken op gebied van aantal partijen dat hij kapotgemaakt heeft
![]() MR, PP, MLD, MLD-bis, Islam. En nu wachten op de volgende stap. Misschien een transfer naar de PS? of eerst nog RWF?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fonne, jij bent blijkbaar goed op de hoogte van wat er gebeurde in Poperinge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend jaar gaan ze dat uitgebreid vieren. Het worden nog hoogdagen voor de Poperingse 'gelegenheden'. Er wordt overigens verteld dat de oorlog veel sneller afgelopen zou geweest zijn als de Franse en Britse troepen achter de IJzer en in Frans-Vlaanderen niet massaal zouden bezweken zijn aan geslachtsziekten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ? Dat de Britten & de Fransen zich amuseerden met de meisjes van plezier ? De oorlog ? Het einde van de oorlog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de +/- 100.000 Duitsers die na "Stalingrad" meestal TE VOET naar Siberie "marcheerden" , kwamen er +/- 11.000 levend aan. In 1950 werden deze krijgsgevangenen vrij gelaten. Daarvan bleven er +/- 5.000 over. Ze vestigden zich bijna allemaal in Oost-Duitsland. Ook von Paulus deed dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, ik zie het graag gebeuren, zeker in een legislatuurparlement als het Vlaamse. Dat wordt 5 jaar show. Gecombineerd met het uitvoeren van een hopeloos complexe en slechte staatshervorming + het saneren van de overheid + hervorming van de fiscaliteit ... 5 jaar van dat en de 4 kleine partijen halen geen meerderheid. Met de huidige peilingen heeft de quadripartite slechts 1 zetel op overschot. Dat wordt lachen. Ik kan met moeite uw post als serieus lezen, het is zo'n belachelijke optie dat mijn trollradar afgaat. Tegelijkertijd besef ik dat gij onder de wet van Poe valt. Kijk Robinus, ik weet dat gij links zijt maar ik ben radicaal centrum. Ik wil een democratisch land, vriendelijke voor de werkende mens en sociaal voor zij die het nodig hebben. Een land waarin zowel sociale als fiscale fraude niet ongestraft gaat. België is echter zwaar naar authoritair en extreem-links doorgeschoten. 5 jaar N-VA-vld kan ons land niet rechtser dan centrum-links achterlaten. Ik ga dus voor optie 2, ten einde met een centrum-links beleid te eindigen.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 27 november 2013 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is veel meer interesse voor het federaal niveau ( 139 stemmers) dan voor het Vlaams niveau ( 33 stemmers).
http://forum.politics.be/showthread.php?t=192769 Dit had ik niet verwacht.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ergste vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden.
Onze federale bloedzuiger en verkwister moet eraan geloven. Ik mag ook toch eens grof doen hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Laurent zit naast Jean-Marie Dedecker in het parlement....
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vlaams betreft, kan niet hé, jongen. Een minister-president van Vlaendren, moet langer dan 14 dagen kunnen regeren, eer het licht uitgaat, en Weyts den 100 moet bellen. Neen, een koene vlaemsche krijger, geen Armani-pop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enquête loopt nog. Je kan hier aangeven op wie je zinnens bent de stemmen op de Vlaamse verkiezing in 2014.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wegens gebrek aan beter wellicht PvdA. Tenzij dat nieuwe SD&P nationaal gaat.
|
![]() |
![]() |