![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juffrouw vraagt in de klas:
"Jongens , hoe krijg ik 2 gaten in 1 gat ??" Sofietje , dan maakt ze met haar duim en wijsvinger een ringetje om haar neus , en zegt ze: "kijk , juf , ik kan het !!" Juf: "Goed zo" Jantje: "En juf , weet gij hoe dat je 6 gaatjes in 1 gat kunt krijgen ?? Juf: "Nee , jantje zeg het ons eens , aub ?? Jantje: "Dan moet je een blokfluit in uw preut stoppen" Juf: "Jantje , eruit !! Die taal wil ik niet horen , en trouwens , een blokfluit heeft 10 gaatjes" Jantje: "Maar ik kan toch niet weten da'gij die helemaal in uw poes kunt stoppen ??"
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn er in verhouding weinig vegetarische lesbiënes? Omdat ze dan het vleesnat niet mogen nuttigen.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De baas klaagde in de stafvergadering dat hij te weinig gerespecteerd werd.
De volgende dag bracht hij een plakkaatje mee waarop stond: ‘Ik ben De Baas!’. Hij plakte het op de deur van zijn bureau. Toen hij na de middag terugkwam, zag hij dat iemand daaraan een berichtje had geplakt: ‘Uw vrouw heeft gebeld. Ze wilt haar plakkaat terug!’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Adam en Eva zitten in het paradijs onder boompje te zonnen.
Eva: Zeg schat hou je nog beetje van mij? Adam: Tuurlijk van wie anders.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() variant: Jantje zit in de klas en steekt z'n vinger op. Juf: "Wat is er?" Jantje: "Ik heb een penis van 30 centimeter." Juf: "Nablijven Jantje!" Jantje: "Dacht ik al."
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Church is no place for imaginary friends” (http://www.youtube.com/watch?v=U6bzxkl_8eQ, op 1'29'').
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je moddervet bent trek je toch iets anders aan dan een mailloot.
Wat een kamerolifant. ![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kamt haar haar met TNT zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belt er een man naar de politie: "Meneer, ik heb een zwaan doodgereden."
Geërgerde flik: "Moet u mij daarvoor lastigvallen? Leg die zwaan gewoon van de weg af." "Heb ik gedaan, maar ik krijg zijn moto niet verlegd."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 november 2013 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Een Vlaams boerke wordt bezocht door de Belasting en Economische Inspectie.
Hij wordt gecontroleerd omdat hij zijn werknemers niet correct zou betalen. "Ik zou graag de lijst zien van jouw werknemers en hun lonen", zegt de controleur. "Wel", zegt de boer, "er is mijn meesterknecht die werkt hier nu drie jaar. Ik betaal hem 400 € per week plus kost en inwoon. "Er is ook nog de kokkin. Zij werkt hier nu 18 maanden en verdient 300 € per week plus kost en inwoon." "Tenslotte is er nog ene die wat simpel is. Die werkt ongeveer 18 uur per dag en doet 90 % van het werk op de boerderij. Hij verdient 10 € per week, betaalt zijn eigen kost en inwoon en ik koop hem iedere zaterdagavond een fles whisky. Af en toe slaapt hij bij mijn vrouw." "Dat is de kerel waar ik mee wil praten, dienen simpele" zegt de controleur. “Hij staat hier voor je", zegt de boer, "want dat ben ik". |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is soms lastig.
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Er is zeer dichte mist. Een man kiest de veilige optie en volgt op gepaste afstand zijn voorligger.
Plots staat die op de rem en de man moet een noodstop maken. Hij stapt uit om uitleg Man (boos): Zeg, das toch onverantwoord zo plots op de rem staan. Vrouw: Ja en, mag het in mijn garage.... ![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De coach van het Belgische vrouwen-hordenloopteam is ontslagen!
De man was van de regio Ieper en stond te roepen : Kom ép meistje,je kut 'rover! je kut 'rover ! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 november 2013 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()