![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Alles in orde Juan ? Dommere uitspraak over haar kan ik me niet voorstellen. Verstaat ge dat niet dat een TV journalist neutraal moet zijn ? En over uwe Reyers laat de uitspraak "nog interessanter" durven zeggen is ook niet normaal. Dat voddeventje dat het nu presenteert mogen ze ook vervangen voor mijn part.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Is ze een bitch? Ik zou het niet weten.
Heeft ze een partijkaart? Vermoedelijk wel. Maar wie aan politiek doet moet kunnen incasseren. Als je geïnterviewd wordt door dat soort journalisten, moet je maar zorgen dat ge op uw poten staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laat deze vooringenomen bitch in het holst van de nacht maar verder lullen.
Heeft bijna niemand er last van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het Journaal bv. eens vergelijken met Heute op ZDF HD, de diverse praatprogramma's zoals bv. Günter Jauch, HartAberFair, Menschen bei Maschmeier en vele anderen. De VRT is niet alleen qua journalistiek achterlijk, technisch zijn ze de achterlijkste zender in Europa. Ik kon ze niet meer zien. En dan moest ik daar nog maandelijks voor betalen ook. Maandelijks een kleine 25 Euro is mij dat écht niet waard, al die onnozele zenders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ei! Het lied der Vlaamse zonen
Met zijn wilde noordertonen Met het oude Vlaams hoezee Vliegt de blauwvoet ? Storm op zee ! Geen fan van Rodenbach Giserke ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 26 november 2013 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, het zal moeten blijken dat de vervanging ook maar iets beter zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 26 november 2013 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben jullie nu Trends om jullie sprookjes verder te vertellen. Heb gisteren de moeite genomen om het N-VA programma volledig en aandachtig te lezen. Moet zeggen dat de heikele punten, zoals pensioenen, werkloosheid, justitie door Stefaan De Clerck konden geschreven zijn. Een beetje wollige praat voor de vaak om niemand tegen het hoofd te stoten. En natuurlijk nergens een cijfer te bekennen om aan te duiden hoe ze al hun plannen gaan bekostigen. Het enige wat ik telkens opnieuw lees is efficiëntie in alles verhogen ten gunste van de economie en de industrie. Vertaald betekent het kegel zo veel mogelijk mensen op straat, ook nog door automatisering, wij verzorgen met belastinggeld de herscholing en halen dat geld wel uit de afbraak van de sociale zekerheid en de pensioenen. Nergens vind je iets terug over de financiering en als je al iets terugvind hangt het met haken en ogen aan elkaar. Werkloosheidsperiode word ingekort, maar je krijgt de eerste 2 jaar meer. Dan krijg je nog een periode bij per dienstjaar en dan? Geen uitgaven meer? Ben je onder het huidig stelsel gehuwd met een werkende, dan sta je ook binnen de 2 jaar op 40% en dat is minder dan het leefloon. Waar zit die besparing? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat nu Katje Kools is of Eddy Wally, dat maakt niet veel verschil. Dat meiske MOET sommige mensen het vuur a.d. schenen leggen om de ambiance in dat programma te steken (en te houden). Voor zover ik weet zijn er op de VRT 2 mensen gekomen die ambiance brengen zónder een journalist(e).: E. Vermeersch en B. De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Hopelijk doet Annelies het beter, toch op het vlak van objectiviteit
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de Britse politieke talkshows, of de Franse. En zelfs in Nederland hebben ze er een aantal goeie. De VRT staat op dat gebied ongeveer nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beck is in ieder geval heel wat beter dan Cools. Cools is een politica die journalist mocht gaan spelen in ter zake. Onbegrijpelijk is het. Iemand zou eigenlijk niet aan politiek mogen doen als journalist en zou toch de schijn van onpartijdigheid moeten kunnen hoog houden. Daar faalde Cools enorm in, maar toch mocht ze van haar broodheren zolang blijven doordoen. Deze degradatie naar die laatavond talkshow komt er eigenlijk veel te laat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het begin van 2011 was ze te zien in "Mag ik u kussen?" met o.a. Jean Blaute & Tom Lenaerts. Ze was daar "een wulpse tijgerin". Dat telt. Nu nog zo'n Leeuw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Cools weg bij Terzake? Alléé, we gaan terug kijken dan
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik mag haar ook wel en ik vrees tegelijkertijd dat Annelies Beck iets te soft gaat zijn voor Terzake.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() helemaal akkoord. Spijtig voor "Reyers Laat", was nog één van de betere programma's. Binnenkort noemen ze het "Rode Cool slaatje"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |