Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2013, 01:37   #21
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
Een van de beste journalisten van Vlaanderen. Reyers laat wordt nog interessanter.
Alles in orde Juan ? Dommere uitspraak over haar kan ik me niet voorstellen. Verstaat ge dat niet dat een TV journalist neutraal moet zijn ? En over uwe Reyers laat de uitspraak "nog interessanter" durven zeggen is ook niet normaal. Dat voddeventje dat het nu presenteert mogen ze ook vervangen voor mijn part.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 01:40   #22
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Bij Verstraeten merk je de vooringenomenheid veel minder.
Klopt, hij zal dan wel vooringenomen zijn zoals al die rode VRT ratten, maar hij laat het tenminste niet zien.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 01:56   #23
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad.
Dat moet gevierd worden met een stukje zeer toepasselijke Rodenbach

t'wierd gezeid dat Vlaanderen groot was
Groot scheen in der tijden wolk
Maar dat Vlaanderen nu dood was
Eb het vrije kerelsvolk

Maar dan klonk een stemme krachtig
Over t'oude noordzeestrand
En het stormde groot en machtig
In dat oude Vlaanderland.

De grote kuis is begonnen.
Laat dat soort grote kuis maar achterwege.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 02:00   #24
giserke
Banneling

Standaard

Is ze een bitch? Ik zou het niet weten.
Heeft ze een partijkaart? Vermoedelijk wel.

Maar wie aan politiek doet moet kunnen incasseren.
Als je geïnterviewd wordt door dat soort journalisten, moet je maar zorgen dat ge op uw poten staat.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 05:10   #25
killimandjaro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Laat deze vooringenomen bitch in het holst van de nacht maar verder lullen.
Heeft bijna niemand er last van.
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 07:31   #26
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Neen omdat het een vooringenomen rode rat is. Een potsierlijk verschijning dat stikt van het eigen gelijk. De dag dat er eens iemand, zoals van het VB bvb, dat mens op haar plaats zal zetten spring ik een gat door het plafond. Ze is trouwens van dezelfde soort (nu gelukkig afgevoerd) als die Farah Aguire. Ze mag van mijn part een mening hebben, maar ze moet dat niet zo opzichtelijk tentoonstellen. Al die bitches en al dat volk op de VRT is allesbehalve neutraal. Kijk ook maar eens naar die idioot die de zevende dag presenteert. Ik word kotsmisselijk van zo'n eigenwijsheid.
Sinds ik mijn Vu+ Duo2 sat-receiver heb, nu ruim 5 maanden terug, heb ik geen enkele keer meer naar de VRT gekeken. Ik kijk liever naar kwalitatieve zenders in HD en gratis. Alle Duitse niet-commerciële zenders, de BBC's, RT en andere.

Het Journaal bv. eens vergelijken met Heute op ZDF HD, de diverse praatprogramma's zoals bv. Günter Jauch, HartAberFair, Menschen bei Maschmeier en vele anderen. De VRT is niet alleen qua journalistiek achterlijk, technisch zijn ze de achterlijkste zender in Europa. Ik kon ze niet meer zien. En dan moest ik daar nog maandelijks voor betalen ook. Maandelijks een kleine 25 Euro is mij dat écht niet waard, al die onnozele zenders.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 07:31   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Laat dat soort grote kuis maar achterwege.
Ei! Het lied der Vlaamse zonen
Met zijn wilde noordertonen
Met het oude Vlaams hoezee
Vliegt de blauwvoet ? Storm op zee !

Geen fan van Rodenbach Giserke ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 26 november 2013 om 07:38.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 07:53   #28
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Is ze een bitch? Ik zou het niet weten.
Heeft ze een partijkaart? Vermoedelijk wel.

Maar wie aan politiek doet moet kunnen incasseren.
Als je geïnterviewd wordt door dat soort journalisten, moet je maar zorgen dat ge op uw poten staat.
Laat ons zeggen dat ze wat partijdig was, regime leden werden opgelekt en NVA / Blok leden kregen zware tegenwind. Niet dat tegenwind geven slecht is maar dan wel bij iedereen gelijk, zeker als je als journalist neutraal wil overkomen.

Nu, het zal moeten blijken dat de vervanging ook maar iets beter zal zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 07:55   #29
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Sinds ik mijn Vu+ Duo2 sat-receiver heb, nu ruim 5 maanden terug, heb ik geen enkele keer meer naar de VRT gekeken. Ik kijk liever naar kwalitatieve zenders in HD en gratis. Alle Duitse niet-commerciële zenders, de BBC's, RT en andere.

Het Journaal bv. eens vergelijken met Heute op ZDF HD, de diverse praatprogramma's zoals bv. Günter Jauch, HartAberFair, Menschen bei Maschmeier en vele anderen. De VRT is niet alleen qua journalistiek achterlijk, technisch zijn ze de achterlijkste zender in Europa. Ik kon ze niet meer zien. En dan moest ik daar nog maandelijks voor betalen ook. Maandelijks een kleine 25 Euro is mij dat écht niet waard, al die onnozele zenders.
De VRT is gratis via de DVB-t uitzendingen, je betaald dus enkel voor de andere zenders, voor de rest heb je natuurlijk groot gelijk.

Laatst gewijzigd door BonBon : 26 november 2013 om 07:55.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 08:25   #30
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeker als we weten dat 80% van het journaille van rood-groene signatuur is, en dus met een concurrentie van 20%.
Heb je ze geteld?

Gelukkig hebben jullie nu Trends om jullie sprookjes verder te vertellen.
Heb gisteren de moeite genomen om het N-VA programma volledig en aandachtig te lezen.

Moet zeggen dat de heikele punten, zoals pensioenen, werkloosheid, justitie door Stefaan De Clerck konden geschreven zijn.
Een beetje wollige praat voor de vaak om niemand tegen het hoofd te stoten.

En natuurlijk nergens een cijfer te bekennen om aan te duiden hoe ze al hun plannen gaan bekostigen.

Het enige wat ik telkens opnieuw lees is efficiëntie in alles verhogen ten gunste van de economie en de industrie.

Vertaald betekent het kegel zo veel mogelijk mensen op straat, ook nog door automatisering, wij verzorgen met belastinggeld de herscholing en halen dat geld wel uit de afbraak van de sociale zekerheid en de pensioenen.

Nergens vind je iets terug over de financiering en als je al iets terugvind hangt het met haken en ogen aan elkaar.

Werkloosheidsperiode word ingekort, maar je krijgt de eerste 2 jaar meer.
Dan krijg je nog een periode bij per dienstjaar en dan? Geen uitgaven meer?
Ben je onder het huidig stelsel gehuwd met een werkende, dan sta je ook binnen de 2 jaar op 40% en dat is minder dan het leefloon.
Waar zit die besparing?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 08:28   #31
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Heb je ze geteld?

Gelukkig hebben jullie nu Trends om jullie sprookjes verder te vertellen.
Heb gisteren de moeite genomen om het N-VA programma volledig en aandachtig te lezen.

Moet zeggen dat de heikele punten, zoals pensioenen, werkloosheid, justitie door Stefaan De Clerck konden geschreven zijn.
Een beetje wollige praat voor de vaak om niemand tegen het hoofd te stoten.

En natuurlijk nergens een cijfer te bekennen om aan te duiden hoe ze al hun plannen gaan bekostigen.

Het enige wat ik telkens opnieuw lees is efficiëntie in alles verhogen ten gunste van de economie en de industrie.

Vertaald betekent het kegel zo veel mogelijk mensen op straat, ook nog door automatisering, wij verzorgen met belastinggeld de herscholing en halen dat geld wel uit de afbraak van de sociale zekerheid en de pensioenen.

Nergens vind je iets terug over de financiering en als je al iets terugvind hangt het met haken en ogen aan elkaar.

Werkloosheidsperiode word ingekort, maar je krijgt de eerste 2 jaar meer.
Dan krijg je nog een periode bij per dienstjaar en dan? Geen uitgaven meer?
Ben je onder het huidig stelsel gehuwd met een werkende, dan sta je ook binnen de 2 jaar op 40% en dat is minder dan het leefloon.
Waar zit die besparing?
Ge vergist u. We halen dat geld uit die 16 miljard die we voortaan niet meer in Waalse bodemloze putten storten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 11:07   #32
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Laat ons zeggen dat ze wat partijdig was, regime leden werden opgelekt en NVA / Blok leden kregen zware tegenwind. Niet dat tegenwind geven slecht is maar dan wel bij iedereen gelijk, zeker als je als journalist neutraal wil overkomen.

Nu, het zal moeten blijken dat de vervanging ook maar iets beter zal zijn.
Ik heb de indruk dat jij niet inziet dat tv in de 1ste plaats SHOW is.
Of dat nu Katje Kools is of Eddy Wally, dat maakt niet veel verschil.
Dat meiske MOET sommige mensen het vuur a.d. schenen leggen om de ambiance in dat programma te steken (en te houden).
Voor zover ik weet zijn er op de VRT 2 mensen gekomen die ambiance brengen zónder een journalist(e).: E. Vermeersch en B. De Wever.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 11:09   #33
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk doet Annelies het beter, toch op het vlak van objectiviteit
Oud 26 november 2013, 11:13   #34
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perzik Bekijk bericht
Goed nieuws. Cools verlaat terzake.
Hopelijk zal dit de kwaliteit wat opkrikken

http://m.deredactie.be/cm/vrtnieuws....edia/1.1787248
Ik lees dat ze van Terzake naar Reyers laat gaat. Gezien ik zelden of nooit naar die programma's kijk (lage kwaliteit, sfeer onder nul), maakt het voor mij maar weinig uit.

Kijk eens naar de Britse politieke talkshows, of de Franse. En zelfs in Nederland hebben ze er een aantal goeie. De VRT staat op dat gebied ongeveer nergens.
Oud 26 november 2013, 11:16   #35
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Beck is in ieder geval heel wat beter dan Cools. Cools is een politica die journalist mocht gaan spelen in ter zake. Onbegrijpelijk is het. Iemand zou eigenlijk niet aan politiek mogen doen als journalist en zou toch de schijn van onpartijdigheid moeten kunnen hoog houden. Daar faalde Cools enorm in, maar toch mocht ze van haar broodheren zolang blijven doordoen. Deze degradatie naar die laatavond talkshow komt er eigenlijk veel te laat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 11:19   #36
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Cools kijkt uit naar haar overstap van "Terzake" naar "Reyers Laat". "Ik voelde me nog heel goed bij "Terzake", maar voor mij is dit een kans om een heel ander soort interviews te doen met mensen uit heel verschillende hoeken. Hiermee kan ik een heel andere kant van mezelf aan de oppervlakte laten komen."
Kathleen,ik weet het ,maar laat de kant van de geïnterviewde toch maar naar boven komen.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 11:30   #37
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Kathleen,ik weet het ,maar laat de kant van de geïnterviewde toch maar naar boven komen.
Bah, ik wil wel die "andere kant" van Cools eens zien. Vooral als die "aan de oppervkakte" komt.
In het begin van 2011 was ze te zien in "Mag ik u kussen?" met o.a. Jean Blaute & Tom Lenaerts.
Ze was daar "een wulpse tijgerin".
Dat telt.
Nu nog zo'n Leeuw...
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 11:34   #38
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Cools weg bij Terzake? Alléé, we gaan terug kijken dan
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 12:23   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
Een van de beste journalisten van Vlaanderen. Reyers Laat wordt nog interessanter.
Ja, ik mag haar ook wel en ik vrees tegelijkertijd dat Annelies Beck iets te soft gaat zijn voor Terzake.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 13:01   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Yep, één die denkt dat de wereld aan haar gat hangt en absoluut niet in staat haar eigen mening uit de context te houden, weg ermee
helemaal akkoord. Spijtig voor "Reyers Laat", was nog één van de betere programma's. Binnenkort noemen ze het "Rode Cool slaatje"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be