Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2013, 14:56   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Dus als je liever onder de belgen woont die je cultuur, opvoeding en weet ik wat nog allemaal delen, of in een buurt met vooral Belgen, dan ben je racist?

Ik zal de conclusie eens omdraaien: de helft van de belgen kan niet leven zonder zijn buurtallochtoon. Want anders had hij gekozen voor alleen maar Belgen.
Aha, jij denkt dat het gros van de autochtonen er voor kiezen om (meer en meer)in een migrantengemeenschap te wonen? Wel, 'k schrijf u nu op een electronisch blaadje, dat er nogal wat tussen wonen omdat ze (financieel)niet anders kunnen en maar al te graag zouden vertrekken naar betere oorden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 15:02   #22
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zo onbekend is die bevolkingsgroep nu ook weer niet hé.
En hier oogsten zij vooral wat door mensen uit hun eigen bevolkingsgroep gezaaid wordt...
Te pas en te onpas haat tegen het westen proclameren, zich afzetten tegen onze waarden en normen, een oververtegenwoordiging van mensen uit deze bevolkingsgroep in de criminaliteit en in de gevangenissen, de nooit aflatende stroom van criminaliteit en drugsdelicten gepleegd door 'jongeren'...
En vooral... het totale gebrek aan reactie tegen dit soort zaken uit de betrokken bevolkingsgroep met als kers op de taart dan nog het degraderen van iedereen die daar wel opmerkingen over durft maken tot racist...

Ik vind het voorbehoud dat allochtonen maken tegen deze bevolkingsgroep dan ook helemaal niet onbegrijpelijk laat staan laakbaar.
Wanneer je met een bende Hells Angels geconfronteerd wordt ga je die toch ook geen pintje aanbieden? Zelfs al weet je 'dat het niet allemaal xxx zijn'...
En hier hoort u dat eens van iemand anders...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=194727

Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 16:16   #23
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

"De Vlaming" bestaat niet eens.
Oud 26 november 2013, 17:04   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Denial is not a river in Egypt....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 17:19   #25
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Denial is not a river in Egypt....
Ben jij de De Vlaming?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 18:19   #26
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"Belg" wel zeker.
Oud 26 november 2013, 18:39   #27
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Aha, jij denkt dat het gros van de autochtonen er voor kiezen om (meer en meer)in een migrantengemeenschap te wonen? Wel, 'k schrijf u nu op een electronisch blaadje, dat er nogal wat tussen wonen omdat ze (financieel)niet anders kunnen en maar al te graag zouden vertrekken naar betere oorden.
Ik trek alleen maar conclusies uit die statistieken. Ik ken de meerderheid van de autochtonen niet. Ik ken zelfs de meerderheid van mijn eigen stad niet. Feit is dat er gepolst werd naar de ideale situatie en daaruit blijkt dat slechts een klein deel echt tussen de migranten wenst te wonen maar toch ook een groot deel graag woont in een omgeving waar er migranten wonen, zei het in een minderheid. Spijtig dat de antwoorden duidelijk niet genuanceerd werden. Ik heb geen problemen om in een buurt te wonen met overwegend migranten zolang ze niet grotendeels dezelfde nationaliteit hebben. In een buurt waar er de helft belgen wonen en de helft een zekere andere nationaliteit, daar bedank ik voor.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 18:43   #28
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Het is heel moeilijk om een negatieve stelling te bewijzen zoals er zijn geen eenhoorns. Je kan enkel vast stellen dat niemand er ooit één heeft gezien en ze dus waarschijnlijk niet bestaan.

Blijkbaar zijn er al aardig veel vlamingen waar genomen. Jouw stelling is bijgevolg fout.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 19:10   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar, de Franstalige Gemeenschap bestaat wèl. En de inwoners van het Waalse Gewest zijn dan chinezen zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 19:14   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik trek alleen maar conclusies uit die statistieken. Ik ken de meerderheid van de autochtonen niet. Ik ken zelfs de meerderheid van mijn eigen stad niet. Feit is dat er gepolst werd naar de ideale situatie en daaruit blijkt dat slechts een klein deel echt tussen de migranten wenst te wonen maar toch ook een groot deel graag woont in een omgeving waar er migranten wonen, zei het in een minderheid. Spijtig dat de antwoorden duidelijk niet genuanceerd werden. Ik heb geen problemen om in een buurt te wonen met overwegend migranten zolang ze niet grotendeels dezelfde nationaliteit hebben. In een buurt waar er de helft belgen wonen en de helft een zekere andere nationaliteit, daar bedank ik voor.
Zoals iemand in DS schreef: weinig mensen zullen een probleem hebben om in de sjieke Europese wijken te wonen met tig verschillende nationaliteiten. Vreemdelingen dus.

Iedereen heeft een probleem om te zien dat zijn eigen wijk verloedert omwille van de toestroom van allahtonen "met hun eigen cultuur" waarbij nog net niet het schapenbloed over je voeten stroomt tijdens het offerfeest, of waar de sociale diensten constant de nodige bijpassingen moeten komen doen.

Maar men heeft net die vragen niet gespecifieerd: allochtonen (vies woord) werd vervangen door migranten en weer doet men net alsof men het over expatriates heeft ipv over ONOPGEVOEDE MOSLIMS.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2013 om 19:14.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 19:15   #31
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is heel moeilijk om een negatieve stelling te bewijzen zoals er zijn geen eenhoorns. Je kan enkel vast stellen dat niemand er ooit één heeft gezien en ze dus waarschijnlijk niet bestaan.

Blijkbaar zijn er al aardig veel vlamingen waar genomen. Jouw stelling is bijgevolg fout.
Welke van die veel vlamingen is nu juist "de Vlaming".
Dat is de vraag.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2013, 19:21   #32
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Na het racismedossier in Standaard is het nu de beurt aan een studie van de Vlaamse migratie en –integratiemonitor.
De studie wordt straks voorgesteld in het Vlaamse parlement, op basis van uitspraken van het CGKR lijkt het alvast opnieuw een eenzijdig document te worden waar bij de verantwoordelijkheid voor racisme en discriminatie uitsluitend bij de Vlaming gelegd word.
Alléé jong...T'is niet waar hé!......T'sss,T'sss.....(met het vingerke omhoog)....Stoute vlamingen !!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2013, 00:23   #33
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ben jij de De Vlaming?
Als Vlaanderen een lichaam was, en jij een deeltje daarvan, zou het een etterpuist zijn.
Maar misschien ben je geen Vlaming, en enkel een mug, die wat Vlaams bloed ( of Vlaams bier ) komt slurpen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2013, 00:24   #34
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar, de Franstalige Gemeenschap bestaat wèl. En de inwoners van het Waalse Gewest zijn dan chinezen zeker?
Allochtonen ?
Oud 27 november 2013, 00:26   #35
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Welke van die veel vlamingen is nu juist "de Vlaming".
Dat is de vraag.
Een goede pedagoog geeft geen antwoord op de domme vragen van brutale vlegels .
Oud 27 november 2013, 00:43   #36
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja, ik dacht ook dat ze het gingen afschaffen, maar dat was er dus gene. Ze hebben het uitgebreid.

toch nog steeds geen mogelijkheid om als vlaming taaldiscriminatie aan te klagen!

.
Mét de goedkeuring van N-VA.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2013, 01:05   #37
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Als Vlaanderen een lichaam was, en jij een deeltje daarvan, zou het een etterpuist zijn.
Maar misschien ben je geen Vlaming, en enkel een mug, die wat Vlaams bloed ( of Vlaams bier ) komt slurpen ?
Hahahaha mooie metafoor.
Oud 27 november 2013, 04:50   #38
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://filesforum.politics.be/showpo...78&postcount=4

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be