![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het wordt telkens een dubbel pak slaag: eerste keer voor zijn smoel, en de tweede keer voor de woorden "mijn papa gaat u aanklagen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waaruit zou moeten blijken dat die kerel er ook maar enige liberale gedachten op nahoudt?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Van zijn oud blog, uit 2011:
ik ben voor de vld omdat mijn vader schepen van de vld is. mijn mama is provincieraadslid in de vld. daarom kan het ook niet anders dat ik voor de vld ben. blauw is dan ook mijn lievelingskleur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een wereld waar dergelijke ordinaire graaiers net het mislabelen van mensen als een van hun wapens gebruiken, is het niet onbelangrijk om de dingen bij naam te noemen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar zijn rode broek en das.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nu vraag ik me toch af wat hier in godsnaam walgelijk aan is. Integendeel, dat is nu eens een jongere die gebeten is door de politiek en nu is het weer niet goed. Het zijn zulke wat jonge idealisten weliswaar die we ook nodig hebben, om het even om welke partij het nu gaat. Men zou dienen gast eigenlijk moeten feliciteren. Besluit 1. Ik vind uw opmerking eerder walgelijk. _______________________________ Besluit 2. Ik huiver eerder van mensen zoals u die zulke draad opstarten. Laatst gewijzigd door system : 27 november 2013 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Van welke gemeente is die ? Ergens in de buurt van Brakel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat filmpje is van liberale gedachten in alle geval geen sprake. Het joch loopt zijn ouwe heer overal na "om de mensen te leren kennen", maar veel zinnigs komt er niet uit. "Hoe est?" buiten beschouwing gelaten. De liberaal in deze toekomstige grote politicus is niet herkenbaar aan enige liberale gedachten, maar wel aan zijn duur polshorloge en smartphone, alsook aan het belang dat hij aan zijn kleding en een das hecht.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 november 2013 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Een 12-jarige aanpakken en met de grond gelijkmaken...
Wie kan daar nu iets op tegen hebben, sysytem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me eerder af wie er denkt dat jochie een dienst te bewijzen met dit filmpje. Het is meelijwekkend. Ik beklaag dit kind en hoop dat het gauw onder de vleugels van zijn ouders uitgeraakt, zoniet wacht het nog heel wat plagerijen, verdriet en frustratie. Niet dat joch maar zijn ouders moesten slaag krijgen.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga liever eens goed onder je bed kijken of De Wever daar niet op je ligt te loeren. Een mens weet maar nooit.
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan jullie verzekeren dat er nog heel wat meer bedenkelijk materiaal beschikbaar is, maar of dit openbaar forum de plaats is om dat vrij te geven...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een gemiddelde Ø-VLDer. Die zien er allemaal zo walgelijk arrogant uit.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet fraai in ieder geval. Maar zo kennen we ze wel, die Vlaams-nationalistische rekels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deze draad mag ook naar de koeien en kalveren.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|