![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal dan uitkiezen uit de lijst van het Belang: degene die een Vlaams profiel heeft, maar niet te vuilgebekt is op de verkeerde vlakken.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De enige partij een stem waardig is de Piratenpartij.
Al de rest is de pest en de cholera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op niemand, ik zou verhuizen wegens toch geen toekomst.
Te snel geantwoord.. op de volgende grootste partij die het federaal niveau afschaft. Belgie als 'vereniging' van Vlamingen en Walen mag blijven. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 december 2013 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() NVuA uitvinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() als je aan het stempelen bent moet je i n belgie blijven alleen marocanen niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadat ik de nva zou opgericht hebben. Iets meegaander in jouw domme vraag: ik zou stemmen op de partij waarin het Weverke, of de Peuk, of Homans, of Bourgeois, of Jambon, of Weyts, of .. of ... zijn/haar politiek engagement zou waarmaken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik stem NVA en voel me dus aangesproken.
Elke andere partij die een einde kan maken aan de federale knoeiboel. Oeps..ik had al geantwoord. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 december 2013 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed om weten dat de échte N-VA'ers, de leden, sympathie voor het Vlaams Belang hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat ouderen van nu, die nu lid zijn van het Belang, of die nu lid zijn van de nva, kennen mekaar nog van toen. Deden tesamen mee met TAK; gingen tesamen naar Voeren .... Een aantal van die vriendschappen destijds, staan boven de politiek. Als je naar het Belang kijkt zonder verblind te zijn door haat, dan herken je de Vlaamse vleugel, de anti-migranten vleugel en de kaloten vleugel. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je dat ook eens niet tegen onzen leider vertellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VLD
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |