![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan redelijk zeggen dat korte rokjes in Vilvoorde heel zeldzaam geworden zijn.
Er zijn nog vrouwen in korte rok, daar niet van. Maar niet zoveel als mannen wel zouden willen. Ik zie meer Burka's en soortgelijke tenten rondwaggelen in de straat waar ik leef. Ook zijn de groepjes hangjongeren vrij direct in hun uitlatingen als een meisje/vrouw zichzelf "onzedelijk" kleed, maar niet rond hun nek hangt.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoek eerst eens uit wat burqa's echt zijn. Niet gewoon een hoofddoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken het verschil Bairav. Een Hoofddoek is al dan niet een handig of modieus kledingsstuk, gedragen tegen zon, of om te voorkomen dat wind een mooi coifuur in de war maakt.Oftewel, als men geen godsdienst zou in het gesprek gooien, men er geen enkel probleem over zou maken.
Een Burka en de kaftan, zijn enkellange gewaden, zodanig gesneden dat alle lichaamsvormen zo goed mogelijk verborgen worden.Inclusief hoofd en indien gewenst, gezicht. Dit in tegenstelling tot de Sari's die we kennen uit het verdere oosten.Indië enzo. Nu begrijp ik het wel. Een Indische dame heeft op haar 30 leukere vormen dan een ....
![]() |
#26 |
|
![]() Ik vind dat sommige moslimmeisjes hun hoofddoekken en kledij op een onthullende manier dragen... geziet hun lichaamsvormen er goed door!
Het valt mij ook op dat die meisjes vaak mooier zijn dan diegenen die het niet dragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ge moet er eens op letten! Ofwel hebben die een zodanig lekker lijf dat het er doordringt! In ieder geval lekkerder lijf dan de meeste Vlaemsche wijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Bhai zal dat graag hebben, zeker. Ieder zijn meug. Als hij maar met zijn vettige pollen van onze dames afblijft. Nou ja, dames hebben ze daar in die zandbakken helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik ben geen moslim. Omdat mijn nick vreemd is, ben ik dat volgens u wel. Mijn nickname is zelfs niet Arabisch. Ma das voor u allemaal hetzelfde natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er waren vroeger wel problemen met allochtone jongeren uit Schaarbeek, jaren geleden toen de tram nog reed tussen Vilvoorde en Brussel. Maar daar hadden zelfs de "lokale" allochtonen last van, en die droegen ook geen korte rokjes. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik had het over sommigen. Er lopen daar vele types rond, maar ja, weeral allemaal hetzelfde.
Alvader, doris zei dat ik van "onze" vrouwen moest afblijven... snappie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu; adoptie door vreemdelingen, ja of nee?
Daarna; holebi vreemdelingen willen huwen, hun vaders krijgen de kamelen niet meer aan de man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Racist.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk getuigt het van gebrek aan integratie.
Je schreeuwt immers “Ik ben anders en wil anders behandeld worden”. Hoe mensen zich privé kleden is hun zaak, in het openbaar heeft men zich te houden aan de regels van de maatschappij. Een algemeen verbod in scholen is in feite niet nodig, elke school is vrij om zijn kledingvoorschriften op te stellen. Maar daar begint nu het gedonder. Sommigen eisen dat die scholen zich aan hun aanpassen en dat is niet de bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En jij kunt niet weten of ik moslimas persoonlijk ken!8) Racist! |
|
![]() |
![]() |
![]() |