![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die strafrechterlijke immuniteit is misschien nog niet voorbij, maar de GAS-boetes bieden (een totaal ongrondwettelijke) uitweg om de kleine man toch nog steeds de mond te kunnen snoeren. Een mooi startpunt voor zij die hier meer over willen weten : HIER Er bestaan ook verschillende boeken welke dit onderwerp bespreken. Wie zoekt die vindt, ook google is Uw vriend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom : Het is duidelijk dat indien zij welke vanwege deze loze feiten de zogenaamde GAS-boete wordt opgelegd toch een uitweg kennen.
"DRUKPERSMISDRIJF is hierbij het sleutelwoord." Zonder twijfel werd onze 'vrije' media ook onder druk gezet om de IP's (de identiteit) van deze afschuwelijke mensen te bekomen. (Men zou hun eens moeten vragen waarom ze deze data vrijgeven) Toch behoorlijk verontrustend, IMHO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, mooi zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Het is inderdaad 'treffend': een draad met het woord 'gasboete' in de titel, wordt verplaatst (mij niet gelaten hoor); maar dezelfde draad waar dat woord niet in de titel voorkomt, wordt niet verplaatst (mij niet gelaten hoor); Wat mij dan wel gelaten? Meerdere draden die zeveren over exact hetzelfde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Heeft u zich op Facebook verdedigd
en hierbij een wetsarm beledigd ? Neem een advocaat en aanvaard beaat dat iemand uw zakken straks ledigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een GAS boete of een verkeersovertreding of welke geldboete ook : betalen en ze eens ferm in hun gezicht uitlachen. De smurfen, elke dag maken ze zichzelf al hard genoeg belachelijk. Is het geen tientonner die in een frituur staat aan te schuiven dan is het wel een trut annex lesbische die denkt dat ze haar knuppel helemaal in haar kut krijgt. Een flik moet van mij/ons geen seconde sympathie of medelijden verwachten. Van mij mogen ze er veel meer afknallen. In onze groep hebben we zelfs een werkwoord uitgevonden (maar dat heeft al zoveel heisa veroorzaakt dat ik dat hier maar niet zal vermelden).
Ik weet wel dat de eerste smurf die mijn kinderen een GAS boete geeft beter ogen op zijn rug kan plaatsen! (en dat is geen stoerdoenerij maar gewoon hoe ik in elkaar zit en hoe wij ons eigen systeem laat werken. In onze regio weten de smurfen dat goed genoeg en kijken wel maar zwijgen braaf) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Meer kun je OP EEN FORUM niet doen
![]() En als ik dan waargebeurde zaken zou gaan opnoemen dan is het stoerdoenerij of verzonnen zaken. Dus wat nut heeft het? En waarom zou ik mij hier moeten verdedigen? Een voorbeeld : en dat je het nu gelooft of niet bij ons in de familie en vriendenkring bijvoorbeeld is een regel : wie ambities heeft om politieagent te worden en dat ook doet is persona non grata. Zelf met een neef gezien : agent geworden en die is zelfs bij zijn eigen ouders niet meer welkom. Die mensen weigeren zelfs hun eigen kleinkind nog maar te zien. Voor hun en de ganse familie bestaat hun zoon niet meer. Trouw-, geboorte- communiefeesten, begrafenissen of wat dan ook = NIET WELKOM. En dat is geen bullshit of gezever of wat dan ook maar realiteit. En mijn neef weet goed genoeg dat dit zijn ganse leven zo zal zijn. Hij heeft -misschien gelukkig voor hem- zijn schoonfamilie nog maar eigen familie niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Machtsmisbruik gebruiken ze nu al dagelijks. En ze kunnen dit ook dagelijks gebruiken. Tot het te veel is en dan krijgen we politiegeweld. Wat dan weer leidt tot bovenstaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Akkoord. Maar dat is nog altijd geen reden om marginale seksistische praat te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze kortere link werkt ook: http://www.nieuwsblad.be/article/det...31203_00868804 Alles achter het ? symbool zijn infeite bijkomende data die de server kan gebruiken om te achterhalen wat je nodig hebt, maar ook om data over bezoekers te verzamelen. Het ID-nummer van het artikel volstaat voor wat we hier willen zien. Ooit bij youtube gezien in de url "&feature=embed" of zoiets? Dat zet google zelf in alle links bovenaan een video waar je op klikt. Zo weet google via welke feature je de video aan het bekijken bent/was. Dataverzameling is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat jij gaat doen als je kinderen een gas boete krijgen is die betalen en daarna nog wat stoere praat komen vertellen. En maak het aub niet helemaal om mee te lachen met je zinloze bewering dat de 'smurfen' voor jou zouden zwijgen. Je klinkt als een pooier. |
|
![]() |
![]() |