![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Ben hem gisteren gaan zien en vond het maar poverkes. Ik ga hem zeker niet aanraden aan anderen.
Moesten het nu mensen geweest zijn die ooit in de stad iets hadden mispeuterd en dat ze daarom alles eraan deden dat niemand naar de stad kon gaan, om zo het bestaan van het dorp niet te verraden,...dan zou het mss spannend geweest zijn. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelezen op een Amerikaanse site :
"The villagers keep out of the woods of the creatures and the creatures stay out of the village." reactie : "Must be something like the understanding we have with the Canadians" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik in Canada woonde zou ik die monsters ook liefst over de grens houden.
![]() |