![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() 400.000 Belgen?
Hier spreken ze van 38.000 gepensioneerden in het buitenland, toen moeten er ongeveer 340.000 permanent in het buitenland vertoeven. Wat zijn die andere 300.000 dan? http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...uitenland.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Volgens het VB krijgen 30.000 kinderen in het buitenland een totaal van 60 miljoen euro kindergeld betaald. Nederland is die betalingen gestopt of verlaagd naar het niveau van dat land.
http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/1433 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Waar haal je het!
Kom van onder uw kerktoren uit! Thailand heeft nog de doodstraf en voert die nog uit, zonder scrupules!! Drugs en kindermisbruik is minstens 30 jaar gevangenis of doodstraf. U zult ze daar niet vinden, de perverten. Die zitten denk ik eerder in de Filipijnen, Laos of andere straatarme landen. Op het beledigen vd Thaise koning, vandaag wordt hij 86 jaar, staat eveneens de doodstraf. Voor een Europeaan valt dat milder uit. Vraag het maar aan die zatte Zwitser die zijn broek liet zakken voor het portret (op elke hoek vd straat) vd koning. Hij komt (misschien) over 30 jaar vrij. Gratieverzoeken van Obama, Merkel, ... hebben geen enkel effekt. Terug on topic : Buitenlanders maken gebruik van privéklinieken in Thailand. De dokters en medisch peroneel genoten meestal hun opleiding in de USA. Naar onze begrippen is de prijs vrij goedkoop. U moet wel begrijpen dat mensen die zich permanent in het buitenland (niet enkel Thailand)vestigen geen armoeizaaiers zijn. U moet uw inkomsten ook jaarlijks bewijzen en/of een bankrekening hebben in het land. In Thailand is dat 20.000 Euro wat op die rekening moet staan wat weinig is. Het leven is er betrekkelijk goedkoop maar je moet goed leven als je die stap zet. Dat betekent dat je naast uw vrij hoog pensioen/inkomen ook over een aanzienlijk vermogen beschikt. Voor iemand van 50 jaar is dat toch minstens 500.000 Euro. Ik bedoel dat je dan in meer mondaine oorden zoals Krabi, Phuket, Kho Samui, Kho Chang, Hua Hin, ... resideert. Indien je je op het platteland zoals de Isaan vestigt zal dat aanzienlijk minder zijn maar toch nog minstens 200.000 Euro. Laatst gewijzigd door demonen : 5 december 2013 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks ga je nog zeggen dat al de honderdduizenden gepensioneerden met een vergelijkbaar inkomen die niet in een tropisch hoerenparadijs gaan wonen onnozel zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor degenen die wat problemen hebben met lezen : ga direct naar pagina 9 en daar heb je het in grafiekvorm. http://forms.gradsch.psu.edu/diversi...iles/Huyen.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Buurland de dominicaanse republiek heeft op dat vlak een hardere reputatie in negatieve zin van het woord. Maar dat is allemaal klein bier tegenover Thailand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk vind ik dat inderdaad. Waar het mij om gaat is dat jij die mensen zit te veroordelen omdat ze vluchten voor een land dat hen uitmelkt gedurende hun leven en als ze dan met het weinige pensioen waar ze royaal voor betaald hebben gedurende hun leven, naar het buitenland gaan (waar het inderdaad nog mogelijk is om met een dergelijk bedrag toe te komen) afschildert als kinderverkrachters en hoerenlopers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() waarom niet ,ze moeten sociale lasten en belasting in belgie blijven betalen ,in de meeste landen dan toch ,zoals oa thailand,niettegenstaande ze niet van de meeste voorzieningen kunnen genieten,als je niet weet waar je over praat hou dan uw kop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() geef eens 1 reden waarom ik als belasting en sociale lasten betalende belg wonend in thailand niet van de ziekenkas zou mogen genieten .Terwijl ik er heel mijn leven aan bijgedragen heb en zal bijdragen tot mijn dood oh ik weet het al =het staat jou niet aan
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 6 december 2013 om 02:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() geef eens 1 reden om iets aan de pensioenen van expats te doen ,buiten uw jaloesie dan,klaplopers uit de derde wereld die in blegie van het repartitiestelsel genieten zijn geen enkel probleem he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() en de stijgende waarde vande euro en zakkende waarde van de bath maakt het nog veel mooier hier peterken ,eat your heart,maar je kan op beide oren slapen ,jij zal van het pensioentje dat je zal krijgen niet in thailand moeten gaan wonen ,dus ik gelukkig en jij ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oma, waar haalt u het? Raul heeft zelfs de cinema's laten sluiten. Bril op en hoorapparaatje in ,hé oma, wanneer er nog es een documentairken is op TV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |