![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, iets anders zoeken misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zeg ik weer iets stom? Ik vind dat het VB vaak zinnige zaken zegt, ook als het niet gaat over hun stokpaardje. (fragmenten Villa Poliica) Maar misschien ben ik ietsjes verder dan 'de politieke opinie'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val in herhaling als ik schrijf dat er ooit een uitzending was op tv, geen idee meer welke zender/programma (Belgische wel) waar een turk wist in te vertellen: Laat ze nooit toe tot Europa want je gaat nog niet goed weten wat je gaat meemaken dan.
Pijnlijk detail was dat die man die waarschijnlijk uit de biecht 'klapte' daags nadien vermoord is. (hij zei dat zelfs in de uitzending, dit gaat mij mijn leven kosten) ![]() Er is al een Turk geweest: Sinterklaas. 5nicolaas kwam uit Myra Turkije niet Spanje dus) ![]() Nooit laten toetreden dus punt
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei dubbel
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2013 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En naar het schijnt in de Sint dus ook wel een gore racistische neo-nazistische xenofoob die slaven houdt. Maar nu we weten dat het een Turk is, zal ik dit niet meer mogen zeggen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2013 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een zeer groot deel van dit forum klaagt over de criminaliteit, immigratie, justitie en het pamperbeleid van onze regering. Toevallig de stokpaardjes van het VB. Deze partij is de enige die hier iets aan WIL DOEN. Op wie gaan jullie dan stemmen als het niet het VB mag zijn. De politiek correcte partijen? Die kunnen dan lekker verder doen met hun wanbeleid tegenover de bevolking. NVA? Daar heb ik ook mijn twijfels over. Die zijn bereid om in het bed te duiken met de traditionele partijen en hun partijpunten zwaar aan te passen. Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 december 2013 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ooit zal het komen maar nu de NVA een kans geven vind ik, zolang we aan die walen vast hangen kunnen we niets uitrichten tegen de import.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat wij nog tijd hebben om te experimenteren. Ik zou willen dat de NVA het roer kan omgooien, maar ik heb zware twijfels. Ik heb het gevoel dat zij niet rechtuit zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik wel maar ze moeten opletten wat ze zeggen, ze hebben van vreemdelingen en moslims gewoon nog geen duidelijk standpunt ingenomen. Ze staan er niet negatief tegenover maar ze pamperen ook niet, ze willen willen besparen in de sociale zekerheid en dan tref je vooral de moslims en import, het is altijd via een omweg.
|
![]() |
![]() |