![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schiefrechtoever de Fred zennen Taaiger....
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Taaiger....en op den oeverkant Gaa Karolus drinken bei moeken....pieren nostalgie.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 januari 2014 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei , da's een inderdaad een grote gok
![]() Hoelang al ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Win for life... 2000 euro per maand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa'doe je dan hier nog in het land van de verse friet met mayo ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Toen ik een jaar of 17 was betaalde ik mijn stamcafe met een briefje van 500,mijn volledige zakgeld,en kreeg terug van 1000 frank.25 jaar later wordt ik nog altijd gelukkig als ik er aan denk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de Lotto nog getallen t/m 40 had, was volgens kansberekening de kans om de grote pot te winnen: 1 op 1.220.000 (Ik heb het getal afgerond). Dus... Mijn vrouw speelde 15 jaar lang aan 100 B.Fr per week. Ze heeft NOOIT een bedrag gewonnen, groter dan 300 Fr. Ik legde elke week 100 Fr opzij...Tijdens de grote vakantie gingen we met onze 3 kinderen eens lekker gaan eten. De overschot stak ik in m'n spaarvarkentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kansspelen -> Ministerie van financiën?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |