![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt ge toch per se mijn handtekening: vraag aan manta of er iets te regelen valt. Hij is momenteel de wettige eigenaar, misschien verhuurt-ie ze wel ofzo…
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss helpt het vrijgeven van deze handtekening wel om de mensen terug te leren wat de boodschap van Kerstmis eigenlijk is... En ja, ik zou er miljoenen mee kunnen verdienen, INBEV stond al aan de deur om de rechten op deze handtekening te kopen. Maar daar gaat het mij niet om, ik wil geen zoveelste multinational hebben die weer eens het alleenrecht heeft op iets goeds, ik wil dat de mensen zelf kunnen genieten van deze handtekening, ook degenen die het niet kunnen betalen of geen plaats hebben om ze op te schrijven... Uiteindelijk zullen het alleen de slechte mensen zijn die deze handtekening voor zichzelf willen houden en ze niet verder delen... Dus beste medeforummers/sters , bij deze staat het u vrij deze handtekening over te nemen en ze te verspreiden aan alle mensen van goede wil. Deel deze op Politics, Facebook of Twitter, 't maakt niet uit waar, maar deel ze aan de mensheid, in deze harde tijden is het echt nodig. Denk niet alleen aan de rijkelijk gevulde tafel tijdens uw jaarlijkse Kerstfeestje of de berg pakjes onder de Kerstboom, denk ook aan de arme kindjes die in de vrieskou moeten slapen zonder dekentje, aan de dieren die door slechte mensen achtergelaten worden... Denk niet dat het ophangen van een mezenbolletje of het geven van 50 cent aan 't leger des heils genoeg is om de wereld te redden. Deel deze handtekening zodat we alle miserie op de wereld kunnen aanpakken en laten verdwijnen. Geef de wereld een signaal dat het beter kan en moet, geef ze deze handtekening en maak er een symbool van, een symbool dat warmte, liefde en vooral hoop kan geven aan hen die het nodig hebben. Dat kleine zinnetje kan er mss voor zorgen dat elders op de wereld een dakloze aan een bed geraakt voor de koude winterdagen, dat een kind een stuk speelgoed krijgt, dat een dier een warm plekje naast de verwarming krijgt. Wees geen egoïst, geef de boodschap aan zij die het nodig hebben... ![]() ![]() Citaat:
Iemand als jij, iemand die zoveel goeds in haar heeft is de perfecte persoon om het voorbeeld te geven en deze boodschap van vrede en wijsheid te delen met anderen. Neem deze handtekening en deel ze, deel ze in je straat, deel ze met de wereld op andere media, deel ze met je gezin of vrienden, maar deel ze. Maak de mensen blij, geef de mensen hoop, zorg voor vrede... Hier is ze, speciaal voor u se : ![]() ![]() Zeg nu zelf, hoeveel moeite is het om die boodschap te mailen aan iedereen, om het als status op Facebook te zetten of om bij de bakker binnen te komen en hen deze wijsheid te leren...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 15 december 2013 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zetten op de facebookpagina (voor diegenen die dat hebben, natuurlijk). Ikke al gedaan, maar aangezien 't op een fictieve naam is, enkel bekend bij diegenen die het moeten weten, zal ik het hier niet copiëren, hé... Toch benieuwd wie er me zal over aanspreken...
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef het maar toe, Mantake ![]() Voorlopig gebruik ik de handtekening niet! Ik ben dan ook uiterst tevreden van de mijne. ![]() En ik lig ook gaarne dwars ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Jaja, d�*t weten we nu ook....
![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik denk het ni juffra... ![]() Maar toch... "@google Een zorgelklaf is een nieuw biertje." is er ook voor u ![]()
![]() |