![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok, derhalve kunnen we hem beter negeren. Dat doe ik reeds lang. Maar ik erger me aan de manier waarop hij z'n oneliners voortdurend herhaalt.
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu is hij weer vervallen in zijn oude patroon. Anyway jammer dat hij zijn medicijnen niet meer gebruikt.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2013 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() een goede AQ volgeling is een dode AQ volgeling ,of ze die nu kaltstelten op weg naar een huwelijk of begrafenis doet niets terzake.ik ben niet bang voor us drones ,ik ben namelijk een eerlijke burger ,voor AQ volgelingen daarentegen ben ik minder gerust
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 16 december 2013 om 03:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik daarentegen wel wil is als een drone tekeergaan, nml op de driehoek knop drukken zijnde een deleteknop, en dat was het dan. Niemand die het merkt, en niemand die het hoort. Tenzij zo'n trollebol zich bij zijn achterneef ophoudt op een bruiloft, en ik de volgende dag mijn voltreffer op het nieuws terugzie. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 december 2013 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() oneliner trollebollen moeten geband worden
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 december 2013 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Veel van die doden zijn dus eveneens eerlijke burgers. Eerlijke burgers die 24/7 in angst leven omdat er drones boven hun hoofd vliegen. Besef je eigenlijk dat door die dronestrikes al-Qaeda aan steunt wint in Jemen? Al-Qaeda kan zicht geen betere propaganda inbeelden. Het Jemenitische parlement heeft er nu trouwens genoeg van Citaat:
Het is nog maar de vraag of Obama zich daar iets zal van aantrekken. |
||
![]() |
![]() |